فصل 5 ویچر The Witcher
یحیی رحیمی

ساخت فصل 5 سریال The Witcher تائید شد

یحیی رحیمی 8 خرداد 1402 بدون دیدگاه
466 بازدید

بخش اول فصل سوم سریال The Witcher قرار است روز هشتم تیر ماه و دقیقاً یک ماه دیگر از نتفلیکس پخش شود. سوفی هالند، مدیر تیم بازیگران و انتخاب هنرپیشه در گفتگو با ددلاین، ساخت فصل 5 ویچر را تائید کرد. اوایل سال میلادی جدید بود که منابعی به تمدید سریال برای فصل پنجم اشاره کردند و اینکه نتفلیکس برنامه بزرگی برای این سریال دارد و این اولین بار است که یک مقام رسمی این گفته را تائید می‌کند. گفتنی است فیلم‌برداری فصل چهارم با حضور لیام همسورث به‌زودی آغاز می‌شود.

هالند در گفتگو با ددلاین به فصل‌های جدید سریال ویچر اشاره کرد: «ما به‌زودی فیلم‌برداری فصل چهارم را همراه لیام همسورث شروع می‌کنیم و سپس وقفه کوتاهی خواهیم داشت و مستقیم به سراغ فصل پنجم می‌رویم.» جدایی هنری کویل خبر ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران سریال بود. این بازیگر که طرفدار پر و پا قرص کتاب‌های اصلی و بازی ویچر 3 است، کاندید عالی برای کاراکتر گرالت بود. طبق شایعات وی از فیلم‌نامه‌ سریال رضایت نداشته و از اینکه متن فیلم‌نامه از کتاب‌ها فاصله گرفته‌اند، ناراحت بوده است.

هنری کویل بارها علاقه خود به بازنمایی دقیق اتفاقات کتاب را نشان داده است. او حتی لحظه‌ای از کتاب را که در متن فیلم‌نامه فصل دوم نبود را شخصاً اضافه کرده بود. طرفدارها می‌گویند که تنش میان کویل و تیم سازنده بالاگرفته است و کویل در نهایت تصمیم به جدایی گرفته است. اتفاقی که تا به امروز تائید نشده است. سوفی هالند می‌گوید که از جدایی این بازیگر متعجب شده است، اما پاسخ دقیقی به سؤال نداد و از بیان دلیل اصلی جدایی کویل خودداری کرد.

فصل 5 ویچر The Witcher

فصل پنجم سریال ویچر

مدیر بازیگران سریال افزود:‌ «به گمانم نظری در مورد این ندهم. دوست دارم (نظر بدهم) اما این کار را انجام نمی‌دهم. دوست دارم ببینم لیام چه به سریال اضافه می‌کند. او طرفدارهای زیادی دارد. فصل چهارم ترکیب خوبی از کاراکترهای جدید و چهره‌های قدیمی خواهد بود.» به نظر می‌رسد که شایعات در مورد کویل درست باشند و در غیر این صورت این کارگردان، نظر خود را به اشتراک می‌گذاشت. ایجاد فاصله میان متن سریال و کتاب‌های ویچر باعث ناراحتی طرفدارها شده است و عده‌ای تصمیم به تحریم فصل سوم گرفتند.

آنیا چالوترا، بازیگر نقش ینفر در سریال نسبت به جدایی کویل واکنش نشان داد و آن را اتفاقی باورنکردنی خواند و در نهایت برای او آرزوی موفقیت کرد. با جدایی وی، فصل چهارم و پنجم سریال با بازیگری لیام همسورث ساخته می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا منتظر فصل 5 ویچر خواهید ماند؟‌

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.