سریال Squid Game
محمد صادق شجاعی

نتفلیکس به دنبال ساخت بازی Squid Game است

محمد صادق شجاعی 22 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,189 بازدید

سریال Squid Game با داستان فوق‌العاده، خشونت افسار‌گسیخته و سکانس‌های هیجان‌انگیز و غافلگیر‌کننده‌اش، توانست مخاطبین بسیاری را با خود همراه کند. محبوبیت این سریال تا جایی پیش رفت که با جذب بیش از 111 میلیون بیننده، به پر‌بیننده‌ترین سریال شبکه نتفلیکس تبدیل شد. حال براساس اخبار منتشر شده، شبکه Netflix درصدد گسترش این سریال به حوزه‌های دیگر از جمله بازی ویدیویی است.

مینیونگ کیم (Minyoung Kim)، معاون ارشد بخش محتوای آسیایی نتفلیکس، در مصاحبه با وب‌سایت The Hollywood Reporter در این رابطه چنین گفته است:

ما در حال بررسی چندین حوزه مختلف اعم از بازی‌ها، کالاهای مصرفی و غیره هستیم تا ببینیم با عرضه چه نوع محصولاتی می‌توانیم میل و وابستگی مخاطبین به محتواهایمان را در عین وفادار بودن به دنیای خلق شده توسط سازندگان، افزاش داده و آن‌ها را بیش از پیش سرگرم کنیم.

تمایل شبکه نت فلیکس برای ورود به بازار ویدیو گیم به هیچ عنوان بر کسی پوشیده نیست؛ زیرا در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی منتشر شد که خبر از گسترش این شبکه آنلاین به حوزه مذکور می‌دادند. پس از این، شبکه Netflix اعلام کرد که آثار اولیه خود را برای پلتفرم موبایل و به صورت رایگان در دسترس مخاطبین قرار می‌دهد. علاوه بر این، شبکه ذکر شده روند آزمایش بازی اقتباسی از سریال Stranger Things را در لهستان آغاز کرده است.

سریال Squid Game

ساخت بازی Squid Game منطقی است؟

تعجب‌آور نیست که سریال Squid Game گزینه‌ای ایده‌آل برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی باشد؛ زیرا این سریال با محوریت بقا در تعدادی بازی مرگبار ساخته شده و لقب محبوب‌ترین سریال تاریخ نت فلیکس را نیز یدک می‌کشد. مینیونگ کیم در بخشی از مصاحبه خود به این نکته اشاره کرده که بخش‌های زیادی از نت فلیکس، شامل بخش کالاهای مصرفی، بخش بازی‌ها و بخش‌های بین‌المللی خواهان گسترش و ساخت محصولات مختلف با محوریت سریال بازی مرکب هستند. در مورد ساخت فصل دوم سریال مذکور، معاون ارشد بخش محتوای آسیایی نت فلیکس چنین گفته است:

ما هنوز در حال گفتگو و مذاکره با کارگردان و تهیه‌کننده این سریال هستیم. امیدواریم به زودی بتوانیم پاسخ این سوال شما را بدهیم.

به اعتقاد مینیونگ کیم، نت فلیکس قصد داشته از محبوبیت سریال Squid Game به بهترین شکل استفاده کند و برنامه‌های مختلفی برای آن دارد. همچنین به گفته او روند موفقیت‌های سریال مذکور تازه آغاز شده و این امر از آن جهت است که تنها یک ماه از انتشار آن روی شبکه نتفلیکس می‌گذرد.

نظر شما در مورد سریال بازی مرکب چیست؟ آیا از تماشای آن لذت برده‌اید؟ آیا موافق گسترش آن به مدیوم‌های مختلف از جمله بازی‌های ویدیویی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.