بازی The Lord of the Rings: Gollum
یحیی رحیمی

سازنده Gollum یک بازی ارباب حلقه ها دیگر می‌سازد

یحیی رحیمی 7 خرداد 1402 2 دیدگاه
789 بازدید

استودیو سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum طبق گزارش‌ها در حال کار روی بازی ارباب حلقه ها دیگری است. بازی گالوم به‌تازگی منتشر شده است و با انتقاد شدید منتقدان و بازی‌کنان همراه شده است، به‌نحوی‌که این اثر به بدترین بازی سال 2023 تبدیل شد. در حالی که استودیوهای زیادی مشتاق ساخت بازی از دنیای میدل ارت هستند، این استودیو Daedalic Entertainment است که پیشتاز پروژه‌ها تازه شده است و می‌خواهد بار دیگر تجربه‌‌ای تازه بیافریند.

وضعیت بازی ارباب حلقه ها: گالوم فاجعه است. این بازی در حال حاضر میانگین امتیاز 36 را دریافت کرده است و حتی یکی از منتقدان به آن امتیاز صفر داد. بازی‌کنان از وضعیت فنی اثر راضی نیستند و چهره شخصیت‌ها به‌خصوص گالوم بسیار بی‌کیفیت است. فیزیک بازی به اندازه‌ای باگ و گلیچ دارد که تجربه اثر را غیرممکن کرده است. سازنده عمیقاً بابت مشکلات عذرخواهی کرد و قول انتشار آپدیت را داد. متن عذرخواهی نیز با غلط املایی همراه شد و اسم بازی اشتباه درج شده بود. مسئله‌ای که مورد تمسخر گیمرها قرار گرفت.

وب‌سایت آلمانی Wirtschaft گزارش داد که استودیو Daedalic به‌تازگی دو میلیون دلار کمک مالی از سوی وزارت اقتصاد آلمان دریافت کرده است. این مبلغ به‌منظور ساخت «دنیایی پر از موجودات سحرآمیز و جادویی» پرداخت شده است تا داستانی از سوی شخصیت‌هایی روایت شود که هیچ‌گاه شنیده نشده است. بخش نهایی نشان می‌دهد که با یک کاراکتر روبه‌رو هستیم که با آن آشنایی داریم و قرار نیست که یک اثر کاملاً تازه بر اساس شخصیت ناشناسی را دنبال کنیم.

بازی Gollum ارباب حلقه ها

بازی بعدی سازنده Gollum

این پروژه بسیار به بازی Gollum شباهت دارد. در واقع این بازی نیز فضای سحر‌آمیزی پر از موجودات جادویی دارد و همچنین داستان یک شخصیت آشنا در دنیای ارباب حلقه ها را دنبال می‌کند. مسئله‌ای که به شدت مورد تمسخر بازی‌کنان قرار گرفت. بسیاری نوشتند که همان بازی اول برای سال‌ها جوک و میم برای آن‌ها می‌سازد و نیازی به بازی دوم نیست. عده‌ای نیز به شوخی نوشتند که این بار قرار است داستان دیگل را ببینیم. دیگل همان پسر عموی اسمیگل بود که در روز تولدش به ماهیگیری رفتند و پس از آنکه دیگل حلقه را در رودخانه پیدا کرد، اسمیگل او را خفه کرد و حلقه را دزدید. چنین بازی بیشتر به شبیه‌ساز نفس کشیدن و ماهیگیری شبیه‌ خواهد بود.

باید دید تازه سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum چه پروژه‌هایی را خواهد ساخت و آیا پس از انتشار این بازی فاجعه، امکان کار دوباره روی مجموعه ارباب حلقه ها را پیدا می‌کند یا خیر. مدیرعامل شرکتی که حق امتیاز آثار تالکین را بر عهده دارد، اجازه ساخت آثار اقتباسی بی‌کیفیت از آثار اعظم جی آر آر تالکین را صادر کرده است و هر بار با یک اثر ناامیدکننده مواجه شده‌ایم.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    نساز آقا بازی بلد نیستی نساز

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    با چه رویی میخوان برن واسه ساخت دنباله؟

    پاسخ دهید