دانلود بازی AER Memories of Old برای PC
دانلود بازی AER Memories of Old برای PC پارسی گیم

دانلود بازی AER Memories of Old برای PC

پارسی گیم 11 بهمن 1398 1 دیدگاه
5,193 بازدید

دانلود بازی AER Memories of Old برای کامپیوتر

AER Memories of Old بازی است که قبل از انتشار بسیاری از کاربران صنعت گیم منتظر آن بودند، بازی در ژانر ماجراجویانه ساخته‌ی استودیوی کوچک و مستقل Forgotten Key. شما در بازی AER Memories of Old کنترل یک پرنده را در دست دارید و با آن می‌توانید به جستجو در زمین‌های نامتناهی بازی بپردازید، بازی تنها به پرواز و شبیه‌سازی حرکت‌های یک پرنده خلاصه نمی‌شود، شما هرلحظه که بخواهید می‌توانید تبدیل به یک انسان شده و به حل رازهای بازی بپردازید. تمرکز بازی AER Memories of Old در خلق تجربه‌ای بی‌نظیر از پرواز و پی پروایی است که شمارا با عناصر جذابی که در بخش گیم پلی دارد غرق در خود می‌کند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که تمامی انسان‌ها و جانوران روی زمین از بین رفته‌اند و شما به‌عنوان تنها باز مانده به سرزمینی عجیب تبعید می‌شوید، مکانی بسیار زیبا با رازهای فراوان، همان‌طور که گفته شد شما می‌توانید بین شخصیت یک انسان و یک پرنده سویچ کنید، هرکدام از این شخصیت‌ها رازها و مراحل منحصربه‌فرد خود رادارند، برای مثال شما در آسمان با چالش‌های زیادی مانند شرایط آب و هوایی و موجودات دیگر روبه‌رو خواهید شد اما با دیگر شخصیت بازی باید به حل معماها بپردازید. معماها و پازل‌های بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده طراحی‌شده‌اند به‌طوری اصلاً شمارا از بازی آزرده‌خاطر نخواهند کرد و شما می‌توانید با اندکی تفکر و صبر به‌راحتی از پس آن‌ها برآیید، بازی درزمینهٔ ی قرار دادن آزادی عمل در اختیار بازیکن نیز خوب عمل کرده و شما می‌توانید به‌صورت آزادانه در محیط بزرگ بازی به کاوش بپردازید.

AER Memories of Old در بحث گرافیک شخصیت منحصربه‌فرد خود را دارد، بازی در بخش هنری بی‌نظیر کارشده و نورپردازی‌ها و طراحی محیط‌های بازی شمارا مجذوب خود خواهد کرد، گرافیک فنی بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و کاملاً رضایت‌بخش است.

اگر به بازی‌های معمایی و منحصربه‌فرد یا گیم پلی جذاب و اعتیادآور علاقه دارید، AER Memories of Old بازی است که می‌تواند شمارا ساعت‌ها غرق در خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی AER Memories of Old با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Win 7, 8, 10, 64bit
Processor:3 GHz Dual Core CPU
Memory:4 GB RAM
Graphics:GeForce GTX 560, AMD HD 6870
DirectX®:9.0c
Hard Drive:3 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS:Win 7, 8, 10, 64bit
Processor:3 GHz Quad Core CPU
Memory:4 GB RAM
Graphics:GeForce GTX 560, AMD HD 6870
DirectX®:9.0c
Hard Drive:3 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The gods of yesteryear have been forgotten for ages, drowned in events that shook the world and left in their wake only fragments of islands in the sky. Darkness threatens to engulf this mystical universe of infinite skies, colorful islands and ancient ruins. As you are one of the last metamorphs still alive, you are sent on a pilgrimage to the Land of the Gods. Lift the veil that covers the secrets that will help you save reality.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    بهترین بازی عمرم بود و حیف که کمپانی سازنده ورشکست شد
    واقعا می تونم بگم این بازی یه شاهکار بود. اگه بازی نکردید حتما بازی کنید.

    پاسخ دهید