تریلر هنگام انتشار بازی Final Fantasy 16
محمد صادق شجاعی

تریلر هنگام انتشار بازی Final Fantasy 16 منتشر شد

محمد صادق شجاعی 4 خرداد 1402 بدون دیدگاه
630 بازدید

به عنوان بخشی از رویداد PlayStation Showcase، تریلر هنگام انتشار بازی جدید سری فاینال فانتزی یعنی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد.

بازی Final Fantasy XVI تازه‌ترین اثر از مجموعه مشهور و محبوب فاینال فانتزی بوده که در حدود یک ماه تا ارائه آن روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن باقی مانده است. فاینال فانتزی 16 یکی از آثار حاضر در رویداد پلی استیشن شوکیس بوده که به واسطه آن تریلر هنگام انتشار این بازی تحت عنوان Salvation به نمایش گذاشته شد.

بازی Final Fantasy 16 در سرزمینی به نام Valisthea رخ می‌دهد که مملو از Mothercrystal‌ها است. این کوه‌های درخشان کریستالی، قلمرو‌های مختلف را احاطه کرده و اثیر را به آن‌ها هدیه می‌دهند. ساکنین Valisthea از Mothercrystal‌ها برای تقویت جادوهای روزمره خود استفاده می‌کنند. با این حال اثیر شروع به محو شدن کرده و سرزمین‌های بی‌جان بیش از پیش گسترش پیدا کرده‌اند. چنین شرایط ناامید‌کننده‌ای ملت‌های مختلف را به سمت جنگ و نزاع سوق داده است.

در قالب تریلر هنگام انتشار بازی Final Fantasy 16، شرایط زندگی سخت و دشواری را که Bearer‌ها با آن مواجه هستند، می‌بینید. این افراد با توانایی متولد شده‌اند که به کمک آن می‌توانند به دلخواه از جادو استفاده کنند. همچنین با ماهیت واقعی Mothercrystal‌ها که تصور می‌شود نعمتی برای بشریت هستند، آشنا خواهید شد.

تریلر هنگام انتشار بازی Final Fantasy 16، بخش‌های کوچکی از مسیری را نشان می‌دهد که در قالب آن کلایو رزفیلد، پروتاگونیست این اثر، شمشیر به دست گرفته و برای مقابله با سرنوشت بی‌رحمانه‌اش تلاش می‌کند. همچنین شاهد خرابی‌های به بار آمده توسط Dominant‌ها، افرادی با قدرت احضار و استفاده از Eikon‌ها، هستیم.

تریلر هنگام انتشار بازی Final Fantasy 16

بازی Final Fantasy 16 انحصاری پلی استیشن 5 است

از آن جایی که کلایو و Dominant‌ها آرمان‌ها و اهداف خود را درست دانسته و آن‌ها را دنبال می‌کنند، تقابل آن‌ها با یکدیگر چگونه خواهد بود؟ سرزمین Valisthea به عنوان میدان نبرد این دو قدرت مخالف چه سرنوشتی خواهد داشت؟ این‌ها سوالاتی هستند که باید پاسخ آن‌ها را با تجربه بازی فاینال فانتزی 16 به دست بیاورید.

تریلر هنگام انتشار بازی جدید سری فاینال بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

منبع: Playstation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.