Marvel's Avengers
یحیی رحیمی

ثبت رکورد بیشترین میزان دانلود از فروشگاه پلی استیشن توسط Marvel’s Avengers Beta

یحیی رحیمی 13 شهریور 1399 2 دیدگاه
368 بازدید

چند ماهی است که بحث و گفتگو در مورد بازی اونجرز بالاگرفته است و بالاخره فردا مزه آن را خواهیم چشید. هفته گذشته نسخه بتا بازی Marvel’s Avengers در اختیار عموم قرار گرفت و اگرچه نظرات متفاوتی دریافت کرد اما توانست رکورد بزرگی از خود به‌جا بگذارد و افراد زیادی را به خود جذب کند.

شرکت Square Enix امروز اعلام کرده است که نسخه بتا بازی Marvel’s Avengers توسط بازیکنان زیادی تجربه‌شده است و این بازی بیشترین میزان دانلود در تاریخ پلی‌استیشن را داشته است. تعداد افرادی که بازی را دانلود کرده‌اند به بیشترین میزان در تاریخ پلی‌استیشن رسیده است. نه‌تنها پلی‌استیشن بلکه تعداد زیادی از کاربران اکس باکس وان و PC هم بازی را در مدت چندروزه دریافت کرده‌اند. بر اساس آنچه استودیو گفته بود، میزان دانلود بازی به 6 میلیون بار رسیده است و مشخص نیست این رقم در مورد کدام‌یک از نسخه‌های بازی است.

کسب این رکورد توسط Crystal Dynamics اتفاق عجیبی نیست زیرا که حدود 110 میلیون پلی‌استیشن 4 در سراسر جهان به فروش رفته است و ازآنجایی‌که تجربه نسخه بتا مجانی بوده است، افراد زیادی به دانلود آن پرداخته‌اند. در سوی دیگر بازی Marvel’s Avengers هم طرفداران زیادی پیداکرده است و عاشقان کتاب‌های کمیک مارول، همه دریافت یک بازی کامل از دنیای اونجرز هستند.

تیم توسعه‌دهندگان در استریم دیروز از شخصیت کیت بیشاپ رونمایی کردند. بیشاپ یکی از شخصیت‌های فرعی خواهد بود که توسط بسته‌های الحاقی و با پرداخت پول در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود. بازی Marvel’s Avengers به‌صورت یک سرویس آنلاین عمل می‌کند و قرار است هرماه محتوای شایان توجهی در اختیار کاربران قرار گیرد. این بازی فردا به‌صورت جهانی منتشر خواهد شد. نسخه ارتقا یافته و مخصوص کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 در ادامه سال میلادی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عباس

    مهمان

    نسخه بتا رو برا پی سی از کجا دانلود کنم ؟؟؟!!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عباس

      مدیر سایت

      سلام
      از استیم بوده که فکر میکنم با انتشار نسخه اصلی بازی غیرفعال شده