انتشار بازی GTA 6
یحیی رحیمی

ارزش سهام تیک‌تو پس از شایعات اخیر GTA 6 سر به فلک کشید

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
309 بازدید

بازی GTA 6 اثر جدید شرکت راک‌استار گیمز طبق گزارش مالی شرکت تیک‌تو اینتراکتیو در پایان سال 2024 یا اوایل 2025 از راه خواهد رسید. اعلام این جزئیات و بازه زمانی انتشار GTA 6 باعث شد تا ارزش سهام این شرکت به‌یک‌باره سر به فلک بکشد و رکورد تازه‌ای ثبت کند. در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی رسمی از بازی جدید مشخص نیست و حتی اسم رسمی آن را هم نمی‌دانیم، اما طرفدارها به‌شدت منتظر این اثر هستند و شایعات و گزارش‌ها را با اشتیاق خاصی دنبال می‌کنند.

شرکت تیک‌تو در گزارش مالی جدید از انتشار یک بازی پیشگامانه خبر داد که استانداردهای صنعت بازی را بازتعریف می‌کند. گفته‌ای که سال گذشته توسط تیک‌تو در مورد بازی جدید جی تی ای بیان شد. همین گفته باعث شد تا رسانه‌ها و طرفدارها، انتشار بازی GTA VI در سال آینده میلادی را محتمل بدانند. همین شایعات باعث شد تا ارزش سهام شرکت Take-Two Interactive به یک باره صعودی شود و یک خبر بنیادی، ارزش کلی شرکت را به یک‌باره افزایش دهد.

تیک‌تو در گزارش مالی اخیر نوشت: «در سال مالی 2025 انتظار ورود به عصر تازه‌ای با انتشار چندین بازی پیش‌گامانه را داریم که استانداردهای تازه‌ای در صنعت ما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا به درآمد سالانه هشت میلیارد دلار برسیم.» همین گفته باعث شد تا ارزش سهام این شرکت از 125.02 دلار به ازای هر سهم به 136.52 دلار در چند ساعت برسد و سپس در طی ادامه هفته رکوردهای بیشتری ثبت کند و به 141.96 دلار برساند. این رقم برابر با بیشترین ارزش سهام این شرکت در طی دوازده ماه اخیر است. ارزش سهام این شرکت امروز به 137 دلار افت کرد.

بازی GTA 6 سهام Take-Two

انتشار GTA 6 در سال آینده میلادی؟

افزایش ارزش سهام شرکت تیک‌تو نشان از اعتماد بازار و سرمایه‌گذارها به پیش‌بینی مالی آن‌هاست. مدیرعامل این شرکت آمریکایی برای درآمد سالانه هشت میلیارد دلار آماده می‌شود و بازار نشان می‌دهد که این رقم کاملاً محتمل است. به نظر می‌رسد که رکوردهای مهمی در شرف شکستن هستند و راک‌استار گیمز می‌تواند یک‌تنه میزان درآمد کمپانی مادر را به هشت میلیارد دلار و حتی فراتر از آن برساند. شایعات نشان می‌دهند که بازی GTA 6 به وایس سیتی مدرن سفر می‌کند و طرفدارها نمی‌توانند بیشتر از این برای دریافت بازی صبر کنند.

گفتنی است مدیرعامل تیک‌تو در مصاحبه‌ای به قیمت هفتاد دلاری بازی‌ها اشاره کرده است. او می‌گوید که این قیمت باعث می‌شود تا گیمرها تنها به خرید بازی‌های بلاک‌باستر و پرفروش بپردازند و بازی‌های دیگر را رها کنند. وی مدعی است که هوش مصنوعی کمک مهمی به فرایند بازی‌سازی می‌کند، اما هیچ‌گاه جایگزین انسان نخواهد شد. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت دفاع کرده است و می‌گوید که بازار ابری جدا از صنعت بازی نیست و استدلال قانون‌گذاران بریتانیایی منطقی نیست.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.