زمان انتشار GTA 6
یحیی رحیمی

شرکت تیک‌تو بازه انتشار بازی GTA 6 را مشخص کرد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,874 بازدید

شرکت Take-Two Interactive در گزارش مالی اخیر به بازه انتشار بازی جدید سری جی تی ای اشاره کرد. طبق بیانات کنفرانس مالی تیک‌تو، انتشار GTA 6 در اواخر سال آینده میلادی بسیار محتمل است. راک‌استار گیمز رفتار بسیار محتاطی داشته است و هیچ سرنخی در مورد بازی جدید در اختیار نگذاشته است، اما گزارش مالی جدید نشان می‌دهد که GTA VI در سال آینده میلادی یا اوایل 2025 عرضه می‌شود.

شرکت تیک‌تو در گزارش مالی سالانه، درآمد هشت میلیارد دلار را برای سال مالی 2025 هدف‌گذاری کرده است. این سال مالی از آوریل آینده آغاز می‌شود. درآمد این شرکت در طی سال گذشته به 5.3 میلیارد دلار رسید که رکورد تازه‌ای برای آن‌ها به‌حساب می‌آید. این شرکت مدعی است که سال مالی 2025‌ اهمیت بسیار زیادی برای آن‌ها دارد. این شرکت مدت‌هاست بازی‌های بزرگی را در حال ساخت دارد و با ورود به سال مالی جدید، فاز تازه‌ای را آغاز می‌کند.

بازی‌های جدید Take-Two قرار است استانداردهای تازه‌ای در صنعت بازی ایجاد کنند و درآمد سرشاری برای آن‌ها به عمل بیاورند. با توجه به سودآوری بازی‌های جی تی ای، واضح است که منظور آن‌ها، انتشار GTA 6 در سال مالی آینده است. البته باید دقت کرد که سال مالی جدید از آوریل 2024 آغاز می‌شود و تا 31 مارس 2025 ادامه دارد. این بازه زمانی بسیار طولانی است و با گزارش‌های پیشین در مورد تاریخ انتشار GTA VI نیز همخوانی دارد. تام هندرسون مدتی پیش، چنین بازه انتشاری را گزارش داد.

زمان انتشار GTA 6

انتشار GTA 6 در سال آینده

شرکت تیک‌تو معتقد است که میزان درآمد آن‌ها در سال مالی آینده از هشت میلیارد دلار هم فراتر خواهد رفت. آن‌ها روی فروش GTA 6 حساب بزرگی باز کرده‌اند. تمامی رسانه‌ها، امیدواری شرکت تیک‌تو را به معنی انتشار بازی جدید سری جی تی ای خواندند. اتفاقی که طرفداران مدت‌هاست منتظر آن هستند و تابه‌حال رخ نداده است. بدون شک شرکت Take-Two نیز بدون عرضه بازی جدید راک‌استار، قادر به برآورده کردن درآمد موردنظر نیست و هیچ‌کدام از عناوین این شرکت، چنین قدرت درآمدزایی را ندارند.

تیک‌تو در ادامه کنفرانس مالی، انتشار سه بازی بزرگ از جمله یک عنوان کاملاً جدید را در طی سال اخیر میلادی تائید کرد. به نظر می‌رسد که منظور آن‌ها نسخه جدید بازی‌هایی مانند NBA 2K است و از بازی کاملاً جدید هم اطلاعاتی در دست نیست. این شرکت همچنین میزان فروش کل GTA V را 180 میلیون نسخه اعلام کرد و بازی پنجم همچنان پرفروش است و ممکن است که فروش آن در نهایت از مرز 200 میلیون نسخه هم در سال آینده عبور کرد. نظر شما چیست؟ آیا GTA 6 در سال آینده میلادی منتشر می‌شود؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.