بازی EA Sports FC
یحیی رحیمی

تاریخ معرفی بازی EA Sports FC فاش شد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,905 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز سال گذشته بر سر تمدید قرارداد با فدراسیون جهانی فوتبال به مشکل خورد و همکاری بلندمدت آن‌ها به پایان رسید. سری بازی فیفا از چنگ EA درآمد و آن‌ها تصمیم به تغییر نام به EA Sports FC گرفتند. استودیو EA Sports مدتی پیش از لوگو رسمی این بازی فوتبالی رونمایی کرد و گزارش تازه‌ای به روز معرفی محصول جدید پرداخته است. اولین نسخه از سری جدید در اواخر تیرماه امسال معرفی می‌شود.

وب‌سایت اینسایدر گیم مربوط به افشاگر مشهور، تام هندرسون، زمان معرفی EA Sports FC را فاش کرد. این خبرگزاری مدعی است که تاریخ فاش‌شده دقیق نیست و ممکن است الکترونیک آرتز آن را تغییر دهد. طبق گزارش، بازی جدید روز دوازدهم یا سیزدهم ژوئیه (21 یا 22 تیر) رونمایی می‌شود. گفتنی است EA تغییرات شگرفی در این بازی ایجاد کرده است و آنچه خواهیم دید، با بازی FIFA 23 تفاوت اساسی خواهد داشت.

انتظار می‌شود که اولین اطلاعات از بازی فوتبالی جدید شامل کاور رسمی و بازیکن روی کاور به همراه مسابقات موجود، قیمت و زمان پیش‌خرید اعلام شوند. همچنین اولین نگاه را به گیم پلی بازی بیندازیم و ببینیم که جدایی از فیفا، چه تغییراتی در بطن بازی ایجاد کرده است. مدیرعامل EA مدعی بود که فیفا تنها یک اسم روی کاور بازی است و حذف آن، تأثیری روی فروش نخواهد گذاشت. آن‌ها همچنین آزادی عمل بیشتری برای دست‌کاری بازی پیدا کرده‌اند و ممکن است حالت‌ها یا مودهای فانتزی و متفاوت هم ارائه دهند.

معرفی بازی EA Sports FC

تاریخ معرفی EA Sports FC

جیانی اینفانتینو، مدیرکل فیفا، مدتی پیش در مورد نسخه جدید سری فیفا اظهارنظر کرد. وی این بازی را بهترین انتخاب برای هر دختر و پسری نامید. تابه‌حال هیچ بازی تازه‌ای تحت عنوان FIFA معرفی نشده است و مشخص نیست که این فدراسیون با چه شرکتی قرارداد بسته است. اضافه شدن یک بازی فوتبالی جدید، بدون شک رقابت را برای EA و کونامی دشوار خواهد کرد. البته ساخت یک شبیه‌ساز فوتبال از صفر، کار ساده‌ای نیست و نیازمند تبحر و تجربه است.

الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر به میزان فروش سری بازی فیفا پرداخت. فروش بازی FIFA 23 از بازی FIFA 22 پیش گرفته است. آخرین بازی این سری توانسته از نسخه‌های پیشین موفق‌تر عمل کند. این بازی همچنین رکورد سریع‌ترین فروش در روزهای پس از انتشار را شکست و EA پایان موفقی برای این برند در نظر گرفت. گفتنی است پشتیبانی از این بازی تمام نشده است. جام جهانی فوتبال بانوان در تابستان امسال به این بازی اضافه می‌شود. فیفا 23 امروز شانزدهم مه، در اختیار کاربران گیم پس آلتیمت قرار می‌گیرد. نظر شما در مورد بازی EA Sports FC چیست؟ انتظار چه تغییراتی را دارید؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.