mass-effect-trilogy-remaster
یحیی رحیمی

ریمستر سه‌گانه Mass Effect تا سال آینده میلادی منتشر نخواهد شد

یحیی رحیمی 5 مهر 1399 بدون دیدگاه
493 بازدید

تابه‌حال شایعات زیادی از ریمستر سه‌گانه Mass Effect شنیده‌ایم اما کمپانی EA هیچ‌کدام از این شایعات را تائید نکرده و وجود چنین بازی فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر اساس گزارش جدیدی، این سه‌گانه پرطرفدار تا سال آینده میلادی منتشر نخواهد شد و فعلاً باید منتظر اقدامات بعدی استودیو BioWare باشیم.

بر اساس گزارش تازه‌ای که توسط وب‌سایت GamesBeat منتشرشده، تاریخ انتشار ریمستر بازی Mass Effect که درواقع با اسم Mass Effect: Legendary Edition شناخته می‌شود، به سال 2021 موکول شده است. شایعات قبلی از انتشار بازی در پاییز امسال خبر می‌داد اما استودیو با مشکلاتی در زمینه گرافیک و گیم پلی مواجه شده و اگر این گزارش درست باشد، نسخه اول این سری بازی، پایداری خوبی روی سخت‌افزار مدرن نداشته است.

تیم توسعه بازی علاوه بر ریمستر، نیاز به تغییراتی در نورپردازی و بافت گرافیکی هم دارد و این دلیل به تأخیر افتادن بازی بوده است. این اتفاق در مورد سه‌گانه مافیا هم رخ داد اما استودیو Hanger 13 تصمیم به بازسازی کامل نسخه اول بازی گرفت و ریمستر جواب گوی نیاز جامعه گیمرهای امروزی نبود. استودیو BioWare به دنبال بازسازی نسخه اول مس افکت نیست اما بخشی از بازی نیاز به دوباره‌کاری دارد و همین نکته، انتشار بازی را به سال آینده میلادی انداخته است.

اخیراً بسیاری از بازی‌های ریمستر با مشکلات فنی هنگام اجرا روبه‌رو بوده‌اند و استودیو BioWare، نیازی به انتشار بازی با لگ و باگ را نمی‌بیند. برای همین است که تاریخ انتشار این بازی به سال 2021 موکول شده اما هنوز چیزی در مورد تاریخ دقیق آن نمی‌دانیم و ابتدا باید از موجودیت آن باخبر شویم. EA هنوز هیچ صحبتی در مورد بازی Mass Effect: Legendary Edition نداشته اما می‌دانیم که خبری از بخش مولتی پلیر نیست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.