بازی FIFA 23 گیم پس
علیرضا نظری

بازی FIFA 23 هفته آینده به گیم پس اضافه می‌شود

علیرضا نظری 20 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
459 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز به طور رسمی تایید کرد که بازی FIFA 23 (فیفا 23) هفته آینده در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) روی حالت آلتیمیت سرویس ایکس باکس گیم پس و EA Play ارائه می‌شود. اضافه شدن آخرین بازی از سری فیفا به این سرویس‌ها، الگویی است که EA در سال‌های اخیر از آن پیروی می‌کند. فیفا 23 حدود یک ماه سریعتر از بازی FIFA 22 در سرویس EA Play عرضه می‌شود. همچنین، بازی FIFA 21 نیز در تاریخ 31 می از فهرست بازی‌های مشترکین خارج خواهد شد.

بازی FIFA 23 در سپتامبر 2022 منتشر شد و عملکردهای بی نظیری را برای EA رقم زد. در ماه ژانویه، ناشر ادعا کرد که فیفا 23 در حال تبدیل شدن به بزرگترین و موفق‌ترین بازی در تاریخ چندین ساله‌ این فرنچایز است. این بازی از نظر تعداد بازیکنان در هفته اول برای این فرنچایز رکوردشکنی کرد. علاوه بر این، درآمد الکترونیک آرتز در سه ماهه چهارم سال مالی گذشته، فقط به خاطر سری FIFA به میزان 31 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به تازگی EA اعلام کرد که میزان فروش بازی FIFA 23 از فروش کلی فیفا 22 تنها شش ماه پس از عرضه پیشی گرفت و در حال حاظر پرفروش ترین بازی فیفا شناخته می‌شود، اما EA از ارائه رقم فروش خودداری کرد. اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت، در جریان جلسه مالی الکترونیک آرتز گفت: «از ابتدای سال تا به امروز، سود خالص از فرنچایز فیفا به میزان 4 درصد رشد کرده است. تنها در آمریکای شمالی، فروش این مجموعه نسبت به سال 50 درصد افزایش یافته است.»

بازی FIFA 23 گیم پس

انتشار فیفا 23 روی ایکس باکس گیم پس

حالت Ultimate Team فیفا شاهد رشد 20 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته بود که در سه ماهه چهارم، بیشترین زمان مشارکت بازیکنان را به همراه داشت. التیمیت تیم، یکی از محبوب‌ترین حالت‌های فیفا 23 است که به صورت آنلاین اجرا می‌شود. در این حالت، با استفاده از کارت‌های بازیکنان مختلف می‌توانید تیم خود را بسازید و در مسابقات و لیگ‌های مختلف شرکت کنید. همچنین، می‌توانید با پیروزی در مسابقات و جمع‌آوری کارت‌های بازیکنان حرفه‌ای‌تر تیم خود را تقویت کرده و پاداش‌های قابل‌توجهی را بدست آورید.

FIFA 23 آخرین بازی EA است که پس از جدایی ناشر بازی از هیئت حاکمه جهانی فوتبال، نام فیفا را به خود اختصاص داد. با کنار گذاشتن مجوز فیفا، EA قرار است 24 EA Sports FC را اواخر امسال عرضه کند. EA در ماه جولای اطلاعات بیشتری را در این باره فاش خواهد کرد. این شرکت انتظار دارد که EA Sports FC، رشد درآمد خالص پایینی را در طول سال مالی آینده ارائه دهد و به واسطه آن عصر جدیدی از بازی‌های فوتبال را آغاز کند. اخیراً هم شرکت مذکور، لوگوی بازی 24 EA Sports FC و همچنین اولین جزئیات مربوط به جانشین آتی فیفا را فاش کرده است.

از اینکه هفته بعدی بازی FIFA 23 به سرویس‌های ایکس باکس گیم پس و EA Play اضافه می‌شود، هیجان زده هستید؟ می‌توانید دیدگاه خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سامان

    مهمان

    به به فیفا عالی?

    پاسخ دهید