God of War Ragnarok پرفروش ترین بازی هفته گذشته بریتانیا
سارا هابطی

پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا: God of War Ragnarok در صدر جدول

سارا هابطی 14 دی 1401 بدون دیدگاه
489 بازدید

در سالی که نسخه فیزیکی بازی‌های ویدیویی با افت 10 درصدی مواجه شده است، بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) توانست صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا را از آن خود کند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا در سال 2022 منتشر شده است و پرطرفدار گاد اف وار رگناروک توانسته رتبه اول را از آن خود کند. بازی God of War Ragnarok در اواخر سال 2022 عرضه شد و توانست به یکی از بزرگ‌ترین نسخه‌های این فرنچایز محبوب تبدیل شود. نسخه فیزیکی این اثر برخلاف سایر بازی‌های ویدیویی، فروش بالایی را داشته که بخشی از این فروش به خاطر عرضه باندل بازی با کنسول پلی استیشن 5 بوده است.

گاد اف وار رگناروک علی‌رغم افت 29 درصدی که هفته پیش داشت و به رتبه دوم رسید، با گذشت تعطیلات کریسمس بار دیگر توانسته به صدر جدول بازی‌های بریتانیا بازگردد. البته این مورد یک امر عادی است و اکثریت بازی‌ها بعد از کریسمس با افت فروش روبرو می‌شوند. با این حال، هفته گذشته نیز بازی FIFA 23 با افتی 65 درصدی روبرو شد و همینطور بازی Mario Kart 8: Deluxe هم با وجود افتی 40 درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته توانست به رتبه‌ی سوم جدول پرفروش ترین بازی ها، صعود کرد. همچنین از طرفی افت 64 درصدی فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم باعث سقوط این بازی و رسیدن به رتبه‌ی چهارم جدول شد.

بازی FIFA 23 جدول فروش بازی ها در هفته گذشته بریتانیا

بازی FIFA 23 دومین بازی پرفروش هفته گذشته بریتانیا

از جهتی دیگر اگر به بازی‌های منتشر شده در ماه دسامبر نگاهی داشته باشیم، می‌توان گفت که بازی Need for Speed Unbound با افتی 54 درصدی به رتبه‌ی 31 جدول سقوط کرده است و بازی The Callisto Protocol هم با افت فروش 61 درصدی رتبه‌ی 34 جدول را از آن خود کرد. در نهایت هم بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion با افت فروشی 58 درصدی توانسته رتبه 35 جدول را از آن خود کند. در مجموع همانطور که گفتیم در سال 2022 اکثریت بازی‌ها دچار افت فروش 10 درصدی نسبت به سال 2021 شدند. در آخر می‌توانید به لیست 10 عنوان برتر و پرفروش بازی‌های هفته گذشته بریتانیا نگاهی داشته باشید:

نام بازی

رتبه این هفتهرتبه هفته گذشته
God of War: Ragnarok1

3

FIFA 23

2

1

Mario Kart 8: Deluxe

3

4

Call of Duty: Modern Warfare 2

4

5

Pokémon Violet

5

5

Nintendo Switch Sports

6

6

Pokémon Scarlet

7

8

Animal Crossing: New Horizons

8

12

Minecraft (Switch)

9

10

Sonic Frontiers10

7

نظر شما در مورد صدر‌نشینی بازی God of War Ragnarok در جدول پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Games Industry

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.