یحیی رحیمی

شایعه: Call of Duty: Black Ops – Cold War اسم نسخه 2020 ندای وظیفه خواهد بود

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,312 بازدید

کمپانی Activision مدتی پیش از ساخت نسخه جدید بازی Call of Duty و عرضه آن در سال جاری میلادی خبر داد. هر چند که اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست اما گزارش ها و شایعات مختلفی در مورد این بازی وجود دارد. برای نمونه احتمالا استودیو Treyarch در حال ساخت نسخه جدید بازی باشد و این نسخه نیز یک ریبوت از سری Black Ops باشد. حالا اولین سرنخ ها را از این بازی جدید دریافت کرده ایم.

Okami که یکی از کاربران توییتر است، کاور اولین نسخه از سری بازی بلک آپس را منتشر کرده است اما این دفعه واژه «Cold War» نیز به تصویر اضاقه شده است. البته این ماهیت بازی را مشخص نمی کند اما از آن جایی که می دانیم نسخه بعدی بازی در مورد ویتنام خواهد بود، پرداختن به جنگ سرد چندان دور از ذهن نخواهد بود. قبلا شایعاتی در مورد نسخه ویتنام منتشر شده بود اما صحبتی در مورد جنگ سرد به طور کامل وجود نداشت.

Call of Duty Black Ops

ممکن است اوکامی را نشناسید و باید گفت او فردی است که اطلاعات بسیار موثقی از جمله تاریخ انتشار و محتوای بازی Call of Duty: Warzone را منتشر کرده بود و هنوز هم اطلاعات مختلفی را در مورد این بازی منتشر می کند. اولین نسخه از سری بلک آپس در مورد جنگ سرد بود و حالا جالب خواهد بود که ببینیم استودیو چطور به این داستان خواهد پرداخت و ممکن است حتی از نظر داستانی شاهد یک اسپین آف باشیم و در مورد داستان های حاشیه ای جنگ سرد بیشتر بشنویم.

در حال حاضر تمام تمرکز روی بازی Call of Duty: Modern Warfare و ارایه محتوای بیشتر است. برای دریافت اطلاعات رسمی در مورد نسخه بعدی بازی ندای وظیفه باید منتظر بمانیم. تا آن موقع همه چیز را چون یک شایعه بنگرید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.