بهترین شخصیت‌ های Call of Duty
Avatar

رتبه بندی 17 شخصیت برتر Call Of Duty در تمام دوران

مهسا خدابخشی 27 فروردین 1402 16 دیدگاه
24,752 بازدید

در سری بازی های Call of Duty هر نسخه جدید، گروه جدیدی از شخصیت ها را برای شما به ارمغان می آورد تا با آن‌ها آشنا شوید و البته که برخی از آن‌ها بسیار به یاد ماندنی تر از دیگران هستند. علیرغم اینکه سری Call of Duty بیشتر از شخصیت‌ها روی نبرد و حالت اکشن و فعالبت‌ها متمرکز شده است، هنوز مجموعه‌ای از شخصیت‌ها وجود دارد که مورد علاقه طرفداران این فرنچایز قرار گرفته‌اند و هرکدام هم به دلایل منحصر به فرد خود! می‌توان گفت این لیست کاراکترهایی که پیش روی شما قرار گرفته، مجموعه‌ای از بهترین شخصیت‌ های Call of Duty هستند. از Modern Warfare گرفته تا Infinite Warfare، ما بهترین و بزرگترین شخصیت‌های تاریخچه Call of Duty’s Mode را باز به یادتان می‌آوریم.

بهترین شخصیت های Call of Duty

سری Call of Duty مجموعه‌ای است که به طور مداوم شاهد نسخه های جدیدی از آن هستیم که شخصیت‌های جدیدی هم مدام به این سری اضافه می‌شود. بنابراین، هر گونه رتبه بندی برای بهترین شخصیت‌ های Call of Duty می‌تواند به سرعت بهم بخورد و از بین برود و این همان اتفاقی است که برای این لیست رخ داده است! اکنون با ارائه شماره‌های جدیدی از سری محبوب کال آف دیوتی، فهرست بهترین شخصیت‌ های Call of Duty قطعا دستخوش تغییراتی می‌شود زیرا کاراکترهای محبوب جدیدی در کنار سایر افراد محبوب این سری قرار می‌گیرند. در ادامه با جدیدترین لیست از بهترین شخصیت‌ های Call of Duty همراه باشید.

17) Yuri

شخصیت Yuri در سری Call of Duty

چندین شخصیت در سری ماجرا به شما خیانت می کنند و به تیم شرورهای داستان می پیوندند، اما yuri نمونه نادری است که برعکس این قضیه عمل می کند. او زمانی یکی از اعضای مفتخر فراملی گرایان روسیه (Russian Ultranationalists) و از دوستان خوب ولادیمیر ماکاروف بود. با این حال، برخی از اعمال شیطانی گروه، یوری را به خیانت به رفقای خود سوق می دهد. سپس ماکاروف او را رها می کند تا بمیرد و این زمانی است که او تغییر جهت داده و به وفاداران می پیوندد و به افرادی مانند Price و Soap کمک می کند. yuri همیشه نجیب ترین و بهترین قهرمان مجموعه نبود ولی رابطه‌ی پیچیده او با ماکاروف و کشورش در نهایت از او شخصیتی جذاب می سازد.

  • بازی‌ها:   Modern Warfare 2 (فقط Remastered) و Modern Warfare 3

16) MacMillan

شخصیت MacMillan

در طول بازی‌های سری Modern Warfare، شخصیت کاپیتان پرایس همیشه رهبر و مربی فوق‌العاده قهرمانان جوان‌تر است. اما روزی روزگاری او هم جوان بود. در چند فلاش بک هایی از ماموریت‎‌های قبلی او را می بینید که از MacMillan، که به عنوان افسر فرمانده به او خدمت می کرد، آموزش میبیند و یاد میگیرد.

این دو ماموریت نمادین Call Of Duty تمام آن چیزی است که مک میلان برای محبوبیت بین طرفداران نیاز داشت و این به دلیل شوخ طبعی باورنکردنی و به طور کلی طبیعت badass او ایجاد می‌شود. او نه تنها این ویژگی ها را در Modern Warfare اصلی به نمایش می گذارد، بلکه در Modern Warfare 3 با نام Baseplate نیز حضور دارد.

  • بازی‌ها:   Modern Warfare و   Modern Warfare 3

15) Gary “Roach” Sanderson

شخصیت Gary “Roach” Sanderson

قهرمان اصلی Modern Warfare 2 و یکی از بهترین شخصیت‌ های Call of Duty که عضوی مهم از تیم محبوب سری است. شما در نقش Gary Sanderson در اکثر بازی ها بازی خواهید کرد و شخصیت هایی مانند Soap MacTavish و Ghost را در ماموریت های متعدد همراهی خواهید کرد. ساندرسون با وجود اینکه هرگز صحبت نمی کند، یکی از محبوب ترین شخصیت های قابل بازی در این مجموعه باقی مانده است. به عنوان بخشی از Task Force 141، Sanderson وظیفه یافتن و کشتن ماکاروف، شرور اصلی سری Modern Warfare را داشت. مرگ او به دست جنرال شپرد یکی از تکان دهنده ترین لحظات در تاریخ این فرنچایز باقی می ماند و Sanderson و Ghost هر دو توسط Shepherd زنده زنده سوزانده شدند.

  • بازی: Modern Warfare 2

14) Jason Hudson

شخصیت Jason Hudson

Jason Hudson در سرتاسر سری Black Ops حضور ثابتی دارد و در اولین بازی به عنوان کنترل کننده C.I.A الکس میسون سرسخت معرفی شد. او بیش از همه به دلیل این جمله بدنام است که ” “The numbers mason, what do they mean!

هادسون شما را در یک سری ماموریت در Black Ops همراهی می‌کند و بر عملیات Greenlight در Black Ops: Cold War نظارت می‌کند، برنامه‌ای ایمن که در آن سلاح‌های هسته‌ای در شهرهای بزرگ اروپایی قرار گرفته‌اند. او جان خود را در Black Ops 2 فدا کرد، در لحظه ای دلخراش که Raul Menendez قبل از بریدن گلویش به زانوهایش شلیک می کند تا Woods و David Mason بتوانند زنده بمانند.

  • بازی‌ها: Black Ops, Black Ops 2, Black Ops 4, Black Ops Cold War

13) Farah Ahmed Karim

شخصیت Farah Ahmed Karim در کال آف دیوتی

فرح که در ریبوت Modern Warfare 2019 به نمایش گذاشته شد، به سرعت خود را به عنوان یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های سری ریبوت‌شده معرفی کرد. او فرمانده اصلی نیروی آزادی بخش اوزیکستان است و در کنار اعضای گروه ضربت 141 برای آزادسازی کشورش از دست Roman Barkov کار می کند.

در پایان بازی، او مسئول کشتن بارکوف است و در تخریب کارخانه گاز او کمک می کند. او سپس در Modern Warfare 2 در سال 2022 بازمی گردد، البته در نقشی کوچکتر و یک بار دیگر، او با کاپیتان Price و خدمه اش کار می کند.

  • بازی‌ها: Modern Warfare (2019) And Modern Warfare 2 (2022)

12) Ronald “Red” Daniels

شخصیت Ronald “Red” Daniels

Ronald Daniels قهرمان اصلی Sledgehammer’s COD WW2 است و بخشی از گروه بزرگ شماره 16 پیاده نظام ارتش ایالات متحده است که در آزادسازی اروپا شرکت می کند. WW2 یک بازی تفرقه ‌انگیز بود، اما کمپین آن یکی از بهترین های این سری بود و خود Red به یک شخصیت نسبتاً محبوب تبدیل شد.

برخلاف بسیاری از شخصیت‌های Call of Duty، زمان صرف کاوش در پیشینه و زندگی خانوادگی رد قبل از جنگ می‌شود که شخصیت او را کامل می‌کند و به افزایش هیجان در بخش‌های پرتنش عملیات جنگی کمک می‌کند. شخصیت او بسیار به خوبی پرداخته شده و قطعاً شایسته توجه و تقدیر است.

  • بازی‌ها: WW2

11) Frank Woods

شخصیت Frank Woods در سری Call of Duty

Frank Woods یکی از سرگرم ‌کننده‌ترین شخصیت‌های سری Call of Duty Black Ops و بهترین شخصیت‌ های Call of Duty بوده که سرگروهبان یکی از شخصیت‌های مکمل در سه بازی Black Ops است که در کنار دوست دیرینه Alex Mason در داخل و خارج از میدان فعالیت می‌کند. فرانک از مورد علاقه‌های طرفداران است، عمدتاً هم می‌تواند به دلیل ماهیت پولادین و تیزهوشی او باشد، که منجر به نقل قول های معروفی مثل “من یک پیاز لعنتی هستم، میسون” می‌شود! او یکی از شخصیت های اصلی Black Ops 2 است که پس از نجات یافتن توسط Alex Mason در معرفی بازی، به عنوان راوی چندین ماموریت کمپین عمل می کند. همچنین شخصیتی است که می داند چگونه خودش را مدیریت کند و کارش را انجام دهد و محبوب اکثر بازیکنان COD است.

  • بازی‌ها: Black Ops, Black Ops 2, Black Ops: Cold War

10) Raul Menendez

شخصیت Raul Menendez در سری کال آف دیوتی

Raul Menendez یکی از بهترین ویلن‌ها یا شرورهای این مجموعه است. منندز بر خلاف بسیاری از کاراکترهای شرور دیگری که خلق شده اند، یک شخصیت سه بعدی است، با انگیزه ای قوی برای اقدامات نسبتاً ریشه‌ای و مهمی که انجام می دهد. او همچنین یکی از تنها شرورهای سری است که در برنامه های خود موفق بوده است، بسته به پایانی که در پایان Black Ops 2 به دست می‌آورید.

Menendez به دلایلی مورد علاقه طرفداران بازی است، به عنوان یک نقش به یاد ماندنی برای قهرمانان Black Ops 2، به خصوص به این خاطر که انگیزه های او در طول بازی به دور از شرارت است. Black Ops 2 یکی از بهترین کمپین های سری Black Ops  را دارد و البته که منندز بخش مهمی از این موفقیت است.

  • بازی‌ها: Black Ops 2

9) Vladimir Makarov

شخصیت Vladimir Makarov

می توان گفت که Makarov به یاد ماندنی ترین شخصیت شرور در فرانچایز Call of Duty و یکی از  بهترین شخصیت‌ های Call of Duty است، ماکاروف موفق شده به طور جهانی مورد تحقیر و نفرت طرفداران این مجموعه قرار گیرد که هدف اصلی نقش او هم همین بود.

بر خلاف برخی دیگر از شرورهای این مجموعه، Makarov واقعاً هیچ ویژگی و انگیزه‌ای به سمت رستگاری در خود ندارد، کراکتر او تماماً در مورد جدال و جنگ و سیاهی است و بدون هیچ گونه پشیمانی از اعمال خود تا حد امکان هرج و مرج ایجاد می کند.

صحنه‌ای که معمولا به واسطه‌ی آن او را بهتر از همه به خاطر می‌آورند، مأموریت کشتار هولناک، نفرت انگیز و بدنام فرودگاه در Modern Warfare 2 بود که جنجالی‌ترین لول در تاریخ این فرنچایز باقی مانده است.

  • بازی‌ها: Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3

8) Alex Mason

شخصیت Alex Mason

Alex Mason یکی از جذاب‌ترین خطوط داستانی تاریخ Call of Duty را دارد، به همین دلیل است که شخصیت بسیار محبوبی برای طرفداران سری Black Ops محسوب می‌شود.

همه شروع کلاسیک بازی را با بازجویی به یاد خواهند داشت، شروعی که فوراً بازیکنان را در معرض خطر قرار می دهد و آن‌ها را وادار می کند تا همه چیزهایی را که پس از آن اتفاق می افتد زیر سؤال ببرند. حضور بعدی Alex  در Black Ops 2 و Cold War میراث او را به عنوان یکی از محبوب ترین‌ها در میان طرفداران بیشتر تثبیت کرد.

  • بازی‌ها: Black Ops, Black Ops 2, Black Ops: Cold War

7) David Mason

شخصیت David Mason

پسر Alex Mason، David Mason، نمونه دیگری از این موضوع است که بازی Call of Duty در قسمت قهرمان‌ها کارش را به درستی انجام می‌دهد. داستان او در Black Ops 2 به موضوعات زیادی می پردازد و اتحاد مجدد الکس با پدرش در پایان بازی واقعاً احساسی و اشک دراور است!

Alex  یک قهرمان واقعی به تمام معناست و برخلاف بسیاری از شخصیت‌های COD، او در واقع مقداری شوخی و خوش مزگی هم با خود به بازی‌ها می‌آورد. در حالی که ظاهرا الکس یک شخصیت کاملا کمدی نیست، لحظات خنده دار مطمئنا کمی بازی را لذت بخش تر و جالب‌تر می کند.

  • بازی‌ها: Black Ops 2

6) General Shepherd

شخصیت General Shepherd

لزوماً قرار نیست هر شخصیت بزرگی یک قهرمان باشد، حتی در دنیای Call of Duty و General Shepherd نمونه کامل از آن است. طرفداران هم او را به دلیل شرارت او دوست دارند.

شما تقریباً تمام Modern Warfare 2 را با این فرض که ژنرال شپرد یکی از افراد خوب است بازی می کنید، تا قبل از اینکه به عنوان آنتاگونیست اصلی بازی و محرک درگیری جهانی بین ارتش آمریکا و روسیه معرفی شود!

آخرین رویارویی در بیابان صحنه ای به یاد ماندنی در فرنچایز است و در خاطره همه کسانی که آن را بازی می کنند ماندگار می‌شود. در نسخه 2022 Modern Warfare 2، شخصیت شپرد کاملاً شیطانی ظاهر نمی‌‍شود، اما هنوز هم دوست داشتنی یا کاملاً قابل اعتماد نیست.

  • بازی‌ها: Modern Warfare 2 And Modern Warfare 2 (2022)

5) Victor Reznov

شخصیت Victor Reznov در بازی کال آف دیوتی

Victor Reznov شخصیتی فداکار بود که همیشه به نفع اطرافیانش عمل می کرد. روابط او با دیمیتری پترنکو و الکس میسون هر دو بخش کلیدی دو بازی اول سری Black Ops هستند و Reznov به عنوان یک بلوک اصلی در ایجاد ارتباط بین World at War و بازی‌های Black Ops عمل می‌کند.

Reznov یک رهبر واقعی است و بسیاری از مناطق جنگی را در کنار Mason می‌بینیم که در بازی کاوش می کند و برخی از سرگرم کننده ترین ماموریت ها را برای بازی به همراه خواهد داشت. ناگفته نماند، صداپیشگی کرکتر Reznov توسط گری اولدمن افسانه ای انجام شده، که باعث بخش مهمی از تاثیرگذاری او بوده و به ایجاد صدایی باورنکردنی و متمایز کمک کرد که تنها تعداد کمی می‌توانند به سرعت فراموشش کنند.

  • بازی‌ها:  World at War, Black Ops, Black Ops 2

4) Gaz

شخصیت Gaz در سری کال آف دیوتی

Gaz در بازی اصلی Modern Warfare بسیار متفاوت از بازی در سری ریبوت است که دومی شخصیت مهم تری به حساب می‌آید، چون نقش بسیار بیشتری در روایت کلی ماجرا دارد.

برای شروع بازی، Gaz به جای اینکه فقط یکی از خدمه باشد، در هر دو بازی Modern Warfare ریبوت شده قابل بازی است. همچنین، بیشتر یک شخصیت سه بعدی را به نمایش می گذارد، در حالی که یک سرباز وفادار است که به افسران ارشد خود احترام می‌گذارد، اما اهل “بله،چشم” گفتن نیست و اگر با دستور یا عملی مخالف باشد، حتما آن را اعلام می کند. در واقع می‌توان گفت Gaz فقط می‌خواهد کاری را که درست است انجام دهد و دقیقا این همان چیزی است که او را به شخصیتی دوست‌داشتنی در بازی تبدیل می‌کند.

Victor Reznov شخصیت فداکار بازی بود که همیشه به نفع اطرافیانش عمل می کرد. روابط او با Dimitri Petrenko وAlex Mason هر دو بخش کلیدی دو بازی اول سری Black Ops هستند و Reznov به عنوان یک بلوک اصلی در ایجاد ارتباط بین World at War و بازی‌های Black Ops عمل می‌کند.

  • بازی‌ها:  Modern Warfare (2019) And Modern Warfare 2 (2022)

3) Captain John Price

شخصیت Captain John Price سری کال آف دیوتی

Captain Price که هرگز ترسی از خود نشان نمی‌دهد، یک رهبر واقعی در بین مردان بود و احتمالاً نمادین ترین شخصیت در سری Call of Duty نام برده می‌شود. او خشن، اما صادق است. سیگار کلاسیک و نظرات شوخ طبعانه او تنها برخی از دلایلی است که مردم او را بسیار دوست داشتند و طیف گسترده ای از نقل قول ها را دارد که اکثر بازیکنان COD می توانند به راحتی آنها را به خاطر بیاورند.

کاپیتان پرایس حتی برای مدت کوتاهی تبدیل به پوستر این فرنچایز شد، عمدتاً به این دلیل که اکثر بازیکنان، Call of Duty را با چهره به یاد ماندنی او در قابی از سیبیل به یاد می‌‌آورند! می‌توان گفت کاپیتان پرایس یکی از بهترین شخصیت‌ های Call of Duty است که از همه نظر محبوبیتش را حفظ کرده و برای تمام طرفداران سری Call of Duty محترم واقع می‌شود.

  • بازی‌ها:Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, Modern Warfare (2019), And Modern Warfare 2 (2022)

2) Ghost

شخصیت Ghost در سری کال آف دیوتی

Ghost یکی دیگر از شخصیت‌هایی است که طرفداران COD با آن به خوبی ارتباط برقرار کردند، به خصوص زمانی که زندگی گذشته او فاش شد و برای بازیکنان معلوم شد این شخصیت چقدر باید از سر بگذراند، با شکنجه‌هایی که متحمل شد و این واقعیت که خانواده‌اش کشته شدند. در حالی که این شپرد است که در نهایت او را نجات می دهد و او را زیر بال خود می گیرد و همچنین این شپرد است که دوباره به او خیانت می کند که دلخراش‌ترین مرگ در تاریخ این فرنچایز محسوب می‌شود.

Ghost برای مدت طولانی فقط در یک بازی ظاهر شد، اما یکی از محبوب ترین شخصیت های سری باقی ماند. محدود کردن حضور او در نسخه ریبوت Modern Warfare 2 هم چیزی از میراث باقی‌مانده او در بازی کم نمی‌کند.

  • بازی‌ها:  Modern Warfare 2 And Modern Warfare 2 (2022)

1) Captain “Soap” MacTavish

شخصیت Captain “Soap” MacTavish

Captain MacTavish که بیشتر گیمرها او را با نام ” Soap” می‌شناسند، نه تنها بزرگترین شخصیت در تاریخ Call of Duty (تا این لحظه) بود، بلکه به یکی از محبوب ترین شخصیت های بازی تبدیل شد. به عنوان بخشی از هر سه بازی اصلیModern Warfare، طرفداران زمان زیادی را با این شخصیت گذرانند، به همین دلیل است که مرگ او بسیار تأثیرگذار بود، به خصوص به این دلیل که اکثر طرفداران باور نداشتند که Call of Duty جرات کشتن چنین شخصیت محبوبی را دارد.

تماشای گریه کاپیتان پرایس با چهره ای سرسختانه که روی بدن Soap گریه می کند، صحنه ای چشمگیر، تاثیرگذار و غم‌انگیز است و تنها آنچه بازمانده از یکی از شخصیت های بزرگ بازی را تثبیت می‌کند. با این حال، با کمال تعجب، او وارد ریبوت Modern Warfare 2019 نشد اما به شدت در قسمت دوم حضور دارد و بازگشت او برای طرفداران این سری محبوب بسیار خوشحال کننده بود!

  • بازی‌ها:  Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, And Modern Warfare 2 (2022)

آنچه در لیست بالا نام برده شده بخشی از معروف و همچنین بهترین شخصیت‌ های Call of Duty بوده، طبق سلیقه‌ی شما امکان دارد نام‌ها و یا ترتیب رتبه گذاری متفاوت باشد، به نظر شما جای اسم چه کسانی خالیست؟! شما فکر می‌کنید ترتیب این اسامی باید تغییر می‌کرد یا نه؟! نظرات خود را  با ما در میان بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

محبوب ترین شخصیت سری بازی های Call of Duty کدام است؟

شخصیت کاپیتان پرایس از گذشته تا به امروز در راس هرم محبوبیت این سری قرار دارد. البته شخصیت Soap نیز در طول زمان توانست محبوبیت مشابهی به دست آورد.

۱
کدام شخصیت منفی سری Call of Duty از محبوبیت بیشتری برخوردار است؟

شخصیت Makarov در میان کاراکترهای منفی به شدت محبوبیت دارد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    من تو COD Infinite Warfare هم عاشق Ethan بودم.
    یه ربات دوست داشتنی و وفادار و شوخ طبع و مهم تر از همه فداکار.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه