دانلود بازی Renfield Bring Your Own Blood برای PC
دانلود بازی Renfield Bring Your Own Blood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Renfield Bring Your Own Blood برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,020 بازدید

دانلود بازی Renfield Bring Your Own Blood برای کامپیوتر

فیلم سینمایی Renfield عنوانی در سبک کمدی و ترسناک است که به تازگی در سینماها عرضه شده و سروصدای زیادی به پا کرده است. به همین واسطه استودیوی بازی سازی Mega Cat Studios با همکاری ناشر Skybound Games، به تولید یک بازی مربوط به این اثر پرداخته‌اند که نام Renfield Bring Your Own Blood دارد. این بازی با الهام گیری از اثر فوق‌العاده مشهور Vampire Survivors تولید شده که از سبک اکشن و روگ لایک دیوانه‌وار آن بازی برای خلق یک عنوان سرگرم کننده استفاده کرده است. در این عنوان شما در نقش Renfield بازی خواهید کرد. وی خدمتکار وفادار و زحمتکش دراکولا بوده که باید برای وی قربانی‌های جدیدی پیدا کند و به همین واسطه نبردهای هیجان انگیز و سرگرم کننده‌ای در انتظارتان خواهد بود.

کاراکتر کنت دراکولا برای آسوده زندگی کردن در عمر جاودانه‌اش، شما را به وادار به انجام کارهای مختلفی خواهد کرد. شما در خیابان‌های نیو اورلینز به مبارزه با امواج مختلفی از دشمنان خواهید پرداخت. همانند سایر بازی‌های روگ لایک هم سبک، در این اثر نیز شما با مردن و زنده شدن، متوجه تصادفی ساخته شدن مراحل خواهید بود و همچنین باس‌های چالش برانگیزی را نیز در مسیر خود مشاهده می‌کنید. این بازی همانند اثر بی نظیر Vampire Survivors از گرافیک دوبعدی پیکسلی بهره‌مند بوده که با رنگ‌های روشن و براق تزئین شده تا تجربه چشم نوازی برایتان خلق کند. کنترل‌های بازی ساده و بهینه هستند و دشواری زیادی در سفرتان ایجاد نمی‌کنند. اگر طرف‌دار بازی‌های روگ لایک اکشن هستید، Renfield Bring Your Own Blood برای شما است.

بازی Renfield Bring Your Own Blood عنوانی در سبک اکشن و روگ لایک است. این بازی بر اساس فرمول موفق عنوان Vampire Survivors توسعه یافته و همچنین مربوط به فیلم سینمایی جدید Renfield است. شما در نقش خدمتکار دراکولا بازی کرده و باید به مأموریت‌هایی که وی به شما می‌دهد بپردازید. تجربه این اثر جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vampire Survivors و Jylko Through The Song را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Renfield Bring Your Own Blood برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires 64-bit processor and operating system
OS:Windows 10
Processor:Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz
RAM:8 GB OP
Video card:NVIDIA GeForce GTX 670
DirectX:version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inspired by the events of the movie from Universal Pictures, Dracula has tasked you with a simple job – do everything he wants you to do for the rest of his immortal life. It’s a demanding gig, but the benefits are great – immortality, mystic powers and a high-fiber diet of mostly insects.
Renfield: Bring Your Own Blood is a single-player adventure that combines the simplicity of one-touch gameplay with frenetic, room-based action for a new roguelite experience. With unique stages, dozens of enemies, diabolical bosses and enough weapons for a bug-powered bloody rampage, Renfield: Bring Your Own Blood shows you the ups and downs of being the lackey/employee of the most demanding boss in history – Dracula.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.