دانلود بازی Vampire Survivors Legacy of the Moonspell برای PC
دانلود بازی Vampire Survivors Legacy of the Moonspell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vampire Survivors Legacy of the Moonspell برای PC

پارسی گیم 25 آذر 1401 1 دیدگاه
5,009 بازدید

دانلود بازی Vampire Survivors Legacy of the Moonspell برای کامپیوتر

سال 2022 نه تنها میزبان تعدادی از دیوانه‌وارترین بازی‌های AAA در نسل فعلی بود، بلکه همچنین آثار مستقل نیز توانستند به اندازه عناوین بزرگ درخشیده و در کل سالی خارق‌العاده را تقدیم گیمرها کنند. یکی از بازی‌های مستقلی که هیاهوی زیادی در این سال به پا کرد، یک بازی Roguelike با ظاهری معمولی، ولی گیم پلی خارق‌العاده به نام Vampire Survivors بود. این بازی توسط یک نفر ساخته شده که با استفاده از المان‌های آثار کلاسیک و گیم پلی اعتیادآور، ما را برای صدها ساعت درگیر کرد.

با اولین نگاه به Vampire Survivors شاید پیش خود فکر کنید که در حال نگاه کردن به یک بازی 30 سال قبل هستید؛ ولی گول ظاهر آن را نخورید، زیرا این بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازیکن در حین مبارزه با موج بی پایان هیولاها، یک شخصیت که به صورت خودکار حمله کرده را کنترل می‌کند. هدف بازی این است که تا حد امکان، از حمله جان سالم به در برده و شخصیت‌ها، سلاح و ابزار را برای مراحل بعدی باز کند. بر خلاف اسم بازی، هیچ یک از هیولاهای آن خون‌آشام نیستند.

موفقیت‌های خارق‌العاده بازی Vampire Survivors، این امکان را برای سازنده‌اش برقرار کرد که دست به انتشار یک بسته الحاقی جدید بزند. این محتوا با نام Legacy of the Moonspell کلی قابلیت جدید از جمله هشت شخصیت جدید، سیزده اسلحه متفاوت، ابزارهای کاربردی تازه و نقشه‌های زیبایی را به بازی اضافه می‌کند. اگر از تجربه بازی اصلی Vampire Survivors لذت بردید، پس این بسته الحاقی می‌تواند شما را باری دیگر به قلب مراحل هیجان انگیز و پرسروصدای هیولاکشی آن برگرداند.

بازی Vampire Survivors Legacy of the Moonspell بسته‌ای الحاقی برای بازی فوق‌العاده محبوب Vampire Survivors است. این محتوا با اضافه کردن اسلحه‌ها و شخصیت‌های تازه، باری دیگر بازیکنانی که در حال فراموش کردنش بودند را به جریان نبردها برگردانده و قول می‌دهد که به این زودی‌ها آن را زمین نخواهید گذاشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Train و Griftlands را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vampire Survivors Legacy of the Moonspell برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Pentium 4 processor or later that’s SSE2 capable
Memory: 1 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 (1024 MB Ram)
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Legacy of the Moonspell is the first DLC for Vampire Survivors, and introduces a brand new stage, new characters, new monsters, and new weapons to slaughter them with. There might even be some hidden mysteries for those of an inquiring mindset, but we can neither confirm nor deny the presence of vampires…
In eastern lands, a clan has fallen. The Moonspell, once vigilant guardians of a sorcerous valley nestled in the mountains, have been overrun by hordes of yokai and oni. Though treacherous, this hive of spectral activity may provide some clue as to the location of a vampire. If not, at least it’ll be entertaining to defeat thousands of wayward spirits in the process.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    king

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    دنبال بازیهای ترسناک خوب و قوی میگردم، میشه یه مطلب در این مورد بنویسید؟
    ممنون

    پاسخ دهید