دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC
دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

پارسی گیم 28 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,800 بازدید

دانلود بازی Industry Giant 2 برای کامپیوتر

بازی‌های سبک شبیه‌ساز و مدیریتی علاوه بر اینکه تجربه‌ای جذاب و لذت‌بخش را برای ما رقم می‌زنند، می‌توانند جنبه‌های آموزشی بسیاری در زمینه‌های مختلف داشته باشند. ما در این بازی‌ها می‌توانیم شهرهای بزرگ را کنترل کرده، مدیریت یک زندان یا باغ‌وحش یا اداره را در دست بگیریم و از تجربیات مختلفی که کسب می‌کنیم، چیزهای زیادی یاد بگیریم. بازی Industry Giant 2 از استودیو Fancy Bytes عنوانی در همین ژانر بوده که موارد زیادی از اقتصاد و صنایع بزرگ در دنیا را برای مدیریت بر عهده شما قرار خواهد داد.

این بازی که شماره دوم محسوب می‌شود، همان مسیر بازی اول را به شکلی مدرن‌تر و کامل‌تر ادامه می‌دهد. شما باید ابتدا از یک صنعت کوچک مانند یک کمپانی تازه تأسیس کار خود را آغاز کرده و به‌تدریج آن را به یکی از قطب‌های اقتصادی در دنیا تبدیل کنید. با کمی شانس و هوش، می‌توانید به غول صنعت در دنیای بازی تبدیل شوید. به‌عنوان مدیر، تمامی جنبه‌های مربوط به شرکت خود را باید کنترل و مدیریت کنید، از هزینه‌های ساخت و تولید گرفته تا پرداخت حقوق کارمندان، قیمت‌گذاری محصولات، سهام و ارزش آن و حتی روش‌های حمل‌ونقل محصولات تولیدی.

بازی بیش از 150 محصول برای تولید را به‌عنوان سوژه در دل خود جای داده است. گرافیک بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت فراوانی کرده و جزییات همه چیز به زیبایی جلوی چشمان شما قرار دارد. علاوه بر این، بیش از 50 وسیله نقلیه برای حمل‌ونقل، 20 نقشه متفاوت و بخش داستانی با 20 مرحله جذاب در بازی وجود دارند تا تجربه مدیریت صنعتی شما به شکلی متفاوت و لذت‌بخش رقم بخورد. بازی از وضوح تصویر HD نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Industry Giant را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Industry Giant 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10 / 11
Processor: Intel Pentium 4 or comparable
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB Graphics Card
DirectX: Version 8.1
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Industry Giant II like its predecessor you start from humble beginnings to industry billionaire in this simulation, you will guide a company’s development, right from its beginnings to – with any luck – an industrial giant. You control every aspect of an expanding business – building factories, developing products, paying wages, pricing in retail outlets, even operating the transport network.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.