FIFA Mobile
یحیی رحیمی

محتوای آپدیت‌ های آتی بازی FIFA Mobile معرفی شد

یحیی رحیمی 27 فروردین 1402 2 دیدگاه
3,172 بازدید

انتقاد از بازی فیفا موبایل در طی ماه‌های اخیر به اوج رسیده است. شرکت EA به‌تازگی فهرست از تغییراتی که در ماه‌های آینده اعمال خواهد کرد را منتشر کرده تا به طرفداران این بازی اطمینان خاطر بدهد. وضعیت نقل و انتقالات و رویدادهای TOTY در طی ماه‌های اخیر افول کرده و بسیاری از گیمرها تصمیم به ترک این بازی گرفته‌اند. در ادامه به برنامه‌های الکترونیک آرتز و تغییرات آپدیت FIFA Mobile در ماه‌های آتی می‌پردازیم.

شرکت EA یک مطلب کامل در مورد آگاهی از نگرانی بازی‌کنان و ناراحتی آن‌ها از وضعیت فیفا موبایل منتشر کرده است. آن‌ها می‌گویند که تیم سازندگان بازی به‌طور مداوم در حال بهبود بخشیدن به بازی و تجربه کاربری هستند و در عین حال، برنامه‌های آتی را اعلام کرده‌اند. این تغییرات در طی چندین آپدیت اعمال می‌شوند و هدف آن است که مشکلات گزارش‌شده توسط بازی‌کنان رفع شوند. گفتنی است شرکت EA به‌تازگی از لوگو بازی EA Sports FC، جایگزین فیفا 23 و سری فیفا رونمایی کرده است.

کاهش قیمت پایه بازیکنان با قدرت 80-110

گیمرها از همان آغاز فصل جدید از وضعیت و قوانین بازار نقل و انتقالات فیفا موبایل ناراضی بودند. میزان حداقل ارزش یک کارت باعث جلوگیری از فروش آن می‌شد و حتی قیمت بازی‌کنان کاهش هم پیدا نمی‌کرد. EA تصمیم گرفته تا قیمت حداقل بازیکنان را بر اساس قدرت‌ آن‌ها تعیین نکند. قیمت اولیه بسته به سفارش‌های فروش تعیین می‌شود. اگر درخواست برای بازیکنان زیاد باشد، قیمت افزایش می‌یابد. این باعث می‌شود تا قیمت بازیکنی با قدرت 110 به زیر 60 میلیون سکه برسد. البته چنین تغییری هم ممکن است عرضه و تقاضا را بهتر کند، اما مشکل سفارش‌های فروش حل نشود.

آپدیت FIFA Mobile

غیرقابل فروش شدن بازیکنان رویداد لیگ قهرمانان

یکی دیگر از تغییرات مهم آپدیت FIFA Mobile، جلوگیری از فروش بازیکنانی است که در رویدادهای لیگ قهرمانان کسب می‌شوند. بسیاری از این بازیکنان امکان فروش در بازار را نخواهند داشت. شرکت EA تغییراتی در این مورد ایجاد کرده است. گیمرها می‌توانند این بازیکنان را که به دست آورده‌اند در تیم اصلی خود استفاده کنند یا اینکه آن‌ها را با یک سری کارت‌های قابل‌فروش معامله کنند. می‌توان این بازیکنان را حتی با ICONها نیز طاق زد، اما فروش مستقیم آن‌ها و تبدیل به سکه فعال نیست.

تغییرات جدید FIFA Mobile

شرکت EA در ادامه یک رویداد اصلی و همچنین چندین رویداد فرعی جدید را معرفی کرد. این رویدادها در ماه‌های آینده آغاز به کار می‌کنند. سازندگان معتقدند که رویدادهای جدید بازی‌کنان را سرگرم می‌کنند. در حال حاضر رقابت لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان رویداد اصلی در جریان است و برای یازده هفته ادامه می‌یابد. یک رویداد دیگر مشابه آن در ماه‌های آینده آغاز می‌شود. ممکن است شاهد جام جهانی باشیم و در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست.

آپدیت فیفا موبایل

یک سری رویدادهای کوتاه در آپدیت فیفا موبایل اضافه می‌شوند. هر دو هفته یک رویداد برگزار می‌شود و می‌توانید کارت‌های ویژه‌ای با شرکت در آن‌ها دریافت کنید. EA برای آنکه بخش Division Rivals همچنان محتوای سرگرم‌کننده دریافت کند، نحوه اهدای جوایز را تغییر داده است. یک ارز جدید به نام Challanger Token اضافه می‌شود که پس از هر مسابقه اهدا می‌شود. این ارز برای خرید آیتم‌هایی مانند بازیکنان و Training Transfer در فروشگاه به کار می‌رود.

درصورتی‌که به لیگ تازه‌ای صعود کنید، جایزه زیادی دریافت می‌کنید و درصورتی‌که در پایان فصل نیز جزو 250 تیم برتر باشید، جوایز ویژه‌ای در اختیار شما خواهد بود. آخرین تغییر فیفا موبایل نیز مربوط به بازگشت «بهترین بازیکن ماه» موسوم به POTM است. بهترین بازیکنان ماه هر لیگ انتخاب می‌شوند و به تیم‌ها جایزه داده می‌شود. قرار است چندین فصل محتوای دیگر تا زمان انتشار بازی جدید در دسترس قرار گیرد و بازی FIFA Mobile همچنان پشتیبانی می‌شود.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهرزاد

    مهمان

    حداقل بزاره وارد اکانت پلی گیمز بشیم??‍?️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    فیفا موبایل مثل فیفا برا استیم و کنسول قابلیت فروش کوین رو داره؟!اگه ارع جایی هست که بخرن؟

    پاسخ دهید