مبین نعمت‌اللهی

اسم نسخه‌ی جدید بازی FIFA فاش شد

مبین نعمت‌اللهی 19 مهر 1400 1 دیدگاه
10,542 بازدید

بعد از گذشت سالیان از مورد خطاب قرار دادن بازی شبیه‌ساز فوتبال EA Sports با نام فیفا، کمی سخت به‌نظر می‌آید که نام جدید به همین سادگی‌ها در میان بازیکنان این بازی پرمخاطب رواج پیدا می‌کند.

بعد از اعلام خبر رسمی الکترونیک آرتز مبنی بر تغییر نام مجموعه بازی FIFA، حال عنوان نسخه‌ی جدید این بازی فاش شده که شاید در برخورد اول شما را مات‌و‌مبهوت کند. به نقل از خبرگذاری‌های مختلف، شرکت الکترونیک آرتز مشغول به ثبت نام‌تجاری EA Sports FC در وب‌سایت‌ دفاتر تملک اتحادیه اروپا بوده و به‌دنبال اعلام خبر تغییر نام این فرنچایز، آقای کام وبر مدیر ارشد EA Sports در اظهاراتی عنوان کرد:

این بدان معناست که ما در حال بررسی توافق‌نامه‌های حق نام‌گذاری جدید با اتحادیه فوتبال، فیفا هستیم. امری که کاملا جدا از مشارکت‌ها و مجوز‌های رسمی مرتبط با مستطیل سبز است.

FIFA 22

نام EA Sports FC آنقدرها هم جذاب نیست!

با این اتفاقات، زین‌پس نام جدید این مجموعه بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال EA Sports FC خواهد بود و برخلاف انتظارات و برای نخستین‌بار در تاریخ 28 ساله‌ی این فرنچایز دیگر خبری از بازی FIFA 23 نخواهد بود. تغییری که می‌توان از آن به آغاز به کار نسل جدیدی از بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی یاد کرد. ریسکی بزرگ که تا پیش از آن، کونامی با تغییر نام مجموعه Pro Evolution Soccer یا همان PES به eFootball و اجرای عملکردی فاجعه‌بار، توانست بدترین رتبه تاریخ فروشگاه استیم را دریافت و از تمامی طرفداران بازی عذرخواهی به عمل بیاورد.

جالب است که بدانید EA از عنوان EA SPORTS Football Club از زمان انتشار بازی FIFA 12 در سال 2011 میلادی استفاده می‌کرد، تصمیم و مشارکتی که درنهایت از سال گذشته و با انتشار FIFA 21 کنار گذاشته شد.

جدیدترین نسخه از این مجموعه که همچنان عنوان FIFA را با خود یدک می‌کشد، با استقبال نسبتا خوبی از منتقدین بازی‌های ویدئویی روبه‌رو شد تا جایی که وب‌سایت خبری آی‌جی‌ان بازی FIFA 22 را پرچمدار نسل بعدی بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال قلمداد و در جمع‌بندی نهایی خود نمره‌ی 7/10 را به آن اختصاص داد. FIFA 22 هم‌اکنون بر روی رایانه‌های‌شخصی، پلی‌ استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری دردسترس است.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ER*^/”!ORRCODE411

    مهمان

    همه میگن فیفا مثل رسالت که عوض شد ولی همه میگن رسالت

    پاسخ دهید