سرویس یوبی سافت پلاس ایکس باکس
محمد صادق شجاعی

سرویس یوبی سافت پلاس روی ایکس باکس ارائه شد

محمد صادق شجاعی 26 فروردین 1402 بدون دیدگاه
236 بازدید

به تازگی اعلام شده است که Ubisoft+ (یوبی سافت پلاس)، سرویس اشتراکی شرکت یوبی سافت، ناشر سری بازی‌های Assassin’s Creed و Far Cry، روی ایکس باکس ارائه شده است. کاربران پلتفرم مایکروسافت می‌توانند با پرداخت ماهانه 18 دلار اشتراک این سرویس را خریداری کنند.

اشتراک سرویس Ubisoft+ به صورت Multi Access در دسترس قرار می‌گیرد. این بدان معنا بوده که می‌توانید تنها با یک اشتراک، علاوه بر ایکس باکس، روی کامپیوتر و آمازون لونا هم از طریق پلتفرم Ubisoft Connect از یوبی سافت پلاس استفاده کنید. آن دسته از بازیکنانی که قبلا اشتراک Multi Access را خریداری کرده باشند، برای استفاده از سرویس یوبی سافت پلاس و تجربه بازی‌های شرکت یوبی سافت روی کنسول ایکس باکس تنها کافی است که اکانت Xbox Live را متصل کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده، تعدادی از آثار موجود در سرویس Ubisoft+ از ویژگی‌های انتقال پیشرفت و فایل‌های ذخیره بین پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. شرکت یوبی سافت این آثار را مشخص نکرده است.

سرویس یوبی سافت پلاس ایکس باکس

دسترسی به نسخه کامل بازی‌ها از طریق یوبی سافت پلاس

در بیانیه شرکت Ubisoft آمده است که مشترکین سرویس یوبی سافت پلاس می‌توانند به نسخه‌های پریمیوم آثار این شرکت دسترسی داشته باشند. با این حال مشخص نیست که آیا این نسخه‌ها در روز انتشار به سرویس مذکور اضافه شده یا این امر در زمان دیگری محقق می‌شود.

سرویس یوبی سافت پلاس در سال 2019 ارائه شد. پیش از این سرویس مذکور در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته است، با این تفاوت که تنها از طریق سطح‌های اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس قابل استفاده است.

سرویس Ubisoft+ تا حدودی شبیه به سرویس EA Play است که کاربران ایکس باکس می‌توانند در قالب نسخه گران‌تر گیم پس یعنی Xbox Game Pass Ultimate آن را به دست بیاورند. هر دوی این سرویس‌ها به مشترکین خود تخفیف 10 درصدی در خرید‌های درون برنامه‌ای ارائه می‌دهند.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.