Katana Zero
یحیی رحیمی

بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass: با Age of Empires فرمان روایی کنید

یحیی رحیمی 23 مهر 1399 بدون دیدگاه
649 بازدید

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید، قطعاً اسم سرویس Xbox Game Pass را شنیده‌اید. این سرویس اجازه تجربه بازی‌های زیادی را با پرداخت حق اشتراک ماهانه در اختیار بازی بازها قرار می‌دهد و به‌تازگی، لیست بازی‌های جدید این سرویس اعلام‌شده‌اند و به‌زودی هم‌بازی‌های سرویس EA Play در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا کاتالوگ بازی‌های گیم پس به بیشترین حد برسد و عضویت در این سرویس را برای یک کاربر ایکس باکس به‌اجبار تبدیل کند.

مایکروسافت هرماه تعدادی بازی‌های جدید به Xbox Game Pass اضافه می‌کند و این ماه هم 8 بازی جدید به لیست بلندبالای قبلی اضافه خواهد شد که Age of Empires III: Definitive Edition و Katana Zero مهم‌ترین بازی‌های اضافه‌شده برای PC و کنسول هستند. در زیر می‌توانید لیست کامل بازی‌های جدید را مشاهده کنید.

  • Age of Empires III: Definitive Edition (PC) – October 15
  • Heave Ho (PC) – October 15
  • Katana Zero (Android, Console, PC) – October 15
  • Tales of Vesperia: Definitive Edition (Console and PC) – October 15
  • The Swords of Ditto: Mormo’s Curse (PC) – October 15
  • ScourgeBringer (Console) – October 21
  • Cricket 19 (Console) – October 22
  • Supraland (Console) – October 22

بازی Age of Empires یک اثر استراتژیک کلاسیک است که طرفداران زیادی دارد و تجربه مناسبی از ژانر استراتژیک ارائه می‌دهد. بازی Katana Zero هم یک اثر نئو نوآر است که منتقدان آن را تحسین کرده‌اند. بازی‌های دیگری مانند Tales of Vesperia در لیست اعلام‌شده وجود دارند که این بازی یک اثر نقش‌آفرینی تحسین‌شده است که اولین بار روی کنسول Xbox 360 منتشر شد. تمامی این بازی‌ها همراه Doom Eternal به‌عنوان بازی‌های جدید Xbox Game Pass شناخته می‌شوند.

اضافه شدن بازی‌های جدید به معنی کنار رفتن تعدادی از بازی‌های قدیمی است و از روز پانزدهم اکتبر، بازی‌های Felix the Reaper، Metro 2033 Redux، Minits، Saints Row IV: Re-Elected و State of Mind از لیست حذف خواهند شد. از روز 30 اکتبر هم بازی‌های After Party، LEGO Star Wars III، Rise & Shine، The Lord of the Rings: Adventure Card Game و The Red Strings Club برای همیشه از کاربران خداحافظی خواهند کرد.

خرید استودیوهای Bethesda توسط مایکروسافت، نوید اضافه شدن بازی های بهتری در ماه‌های آینده را می‌دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.