Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

تصاویر لو رفته از Rainbow Six Siege نشان از اضافه شدن Splinter Cell دارند

یحیی رحیمی 2 تیر 1399 بدون دیدگاه
672 بازدید

تا به حال شاهد لو رفتن اطلاعات زیادی از بازی Rainbow Six Siege بوده ایم. حالا که به فصل سوم از سال پنجم بازی نزدیک می شویم، تصاویر و اطلاعات زیادی از این بازی لو رفته است که نشان از محتوای تازه ای دارد. به نظر می رسد که بالاخره پای شخصیت اصلی Splinter Cell نیز به این بازی باز خواهد شد. خوشبختانه یک سری تصاویر نیز برای تایید این مساله منتشر شده است.

اسم رمز اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege، Scout اعلام شده است. این تصویر نشان می دهد که اسپلینتر سل قادر به استفاده از چهار دوربین خواهد بود و همچنین سلاح او توانایی وارد کردن صدمه زیادی به حریف خواهد داشت. این دوربین ها همچنین توانایی زیادی به خود بازیکن خواهند بخشید و به نوعی اجازه وارد کردن صدمه بیشتری را خواهند داد. جزئیات دیگری چون عینک های مخصوص و چاقوی منحصر به فرد این شخصیت نیز در تصویر یافت می شود.

بر اساس گفته وب سایت Windows Central، آپدیت فصل سوم از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege تنها یک اپراتور تازه را اضافه خواهد کرد و بیشتر تمرکز توسعه دهندگان روی بهبود گیم پلی بازی بوده است. نقشه راه آپدیت سال پنجم هم اشاره به اضافه شدن یک شخصیت محبوب از دنیای بازی های ویدیویی دارد و به نظر این شخصیت از بازی Splinter Cell خواهد بود.

rainbow-six-siege-scout-leak

در ادامه از شخصیت دیگری نیز پرده برداشته شده است. این مبارزه قرار است در تعطیلات آخر سال میلادی به بازی اضافه شود و جزو آپدیت فصل چهارم خواهد بود. او از یک گجت به نام Surya Gate استفاده می کند که قابلیت چسباندن به در، پنجره و دیوارها را دارد. او همچنین یک بازوی رباتیک دارد که به او اجازه سوراخ کردن دیوارها را می دهد.

با انتشار آپدیت جدید، یک سری تغییرات در نقشه ها هم اعمال خواهد شد. تعدادی از پنجره ها حذف خواهند شد و به جای آن‌ها بالکن اضافه می شود و در آخر لابی مورد استفاده در نقشه ها بخشی از تغییرات گیم پلی خواهند بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.