Far Cry 5
یحیی رحیمی

Far Cry 5 موفق به فروش نیم میلیون نسخه در فروشگاه استیم شده است

یحیی رحیمی 14 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,234 بازدید

هفته گذشته بود که نسخه پنجم Far Cry منتشر شد و مانند همیشه شاهد بازی فوق‌العاده جذابی بودیم. این بازی موفق به کسب رکوردهای خوبی شده است و تابه‌حال نیم میلیون نسخه از آن در فروشگاه استیم به فروش رفته است. آماری در مورد فروش کنسول‌ها از یوبی‌سافت اعلام نشده است و تنها آمار پلتفرم PC و فروشگاه استیم در دسترس است. البته بر اساس اعلام یوبی‌سافت، این بازی پرفروش‌ترین نسخه در میان فرانچایز Far Cry بوده است و به نظر می‌رسد که رکوردهای نسخه سوم در حال جابه‌جایی است.

با توجه به گفته‌ها، حدود 500,000 نسخه از بازی در فروشگاه استیم به فروش رفته است و این سریع‌ترین فروش بازی در تاریخ خود بوده است. البته در نظر داشته باشید که Uplay فروشگاه اصلی یوبی‌سافت است و به نظر آمار فروش آن باید بالاتر هم باشد. هنوز هیچ‌گونه آماری در این زمینه در دسترس نیست و باید منتظر جزئیات دیگر باشیم. یوبی‌سافت تغییرات گسترده‌ای در نسخه پنجم ایجاد کرده است و همچنین گرافیک بازی نیز فوق‌العاده است. پشتیبانی از رزولوشن 4K شاید یکی از بهترین ویژگی‌های این نسخه از بازی باشد. بسیاری از کاربران کنسول Xbox One X نیز از کیفیت فوق‌العاده 4K بازی شگفت‌زده شده‌اند.

Far Cry 5 اولین سری از بازی است که داستان آن در ایالات‌متحده دنبال می‌شود. این بازی حول گروهکی مذهبی در یکی از شهرهای کوچک آمریکا است که به کشت و کشتار و کارهای عجیب مشغول است. وظیفه شما از بین بردن این گروه از سطح شهر و بازگرداندن امنیت به آنجا است. این بازی برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین می‌توانید Far Cry 5 را از وب‌سایت ما، پارسی گیم نیز به رایگان دانلود کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.