بازی Far Cry 3
یحیی رحیمی

بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر رایگان شد

یحیی رحیمی 17 شهریور 1400 6 دیدگاه
7,207 بازدید

بازی Far Cry 3 از بهترین شماره‌های مجموعه فارکرای به تازگی برای کامپیوتر رایگان شده و می‌توانید نه سال پس از انتشار بازی، بار دیگر سری به دنیای زیبا و مهیج آن بزنید. یوبی‌سافت در اقدامی تعجب‌آور، فارکرای 3‌ را به مدت محدودی برای کامپیوتر رایگان کرده و می‌توانید تا روز یازدهم سپتامبر برابر با 20 شهریور، این شوتر اول‌شخص را برای همیشه به اکانت یوبی‌سافت خود اضافه کنید.

یوبی‌سافت بازی Far Cry 3 را به منظور جذب افراد بیشتری به سوی فروشگاه نرم‌افزاری خود به نام یوبی‌سافت استور رایگان کرده و تنها چند روز برای افزودن آن به حساب کاربری خود فرصت دارید. اگر هیچ اکانتی ایجاد نکرده‌اید، می‌توانید به رایگان یکی بسازید و سپس فارکرای 3 را به آن اضافه کنید. خوشبختانه بازی برای همیشه در اکانت شما باقی می‌ماند و این فرصتی برای تجربه محدود بازی نیست.

مجموعه فارکرای، بازی‌های مختلفی به خود دیده و جزو بهترین آثار جهان باز به حساب می‌آید. سومین شماره این مجموعه، به دلیل نوآوری‌ها و همچنین شخصیت‌های جذاب مانند «واس» برای همیشه در ذهن و خاطر طرفداران بازی باقی ماند و هنوز هم، یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه به حساب می‌آید. این اثری جذاب است که تا آخرین لحظه شما را پای داستان نگه می‌دارد و شما را مجاب می‌کند تا تمامی مراحل داستان را انجام دهید و در آخر پایانی طوفانی دریافت کنید. جزیره‌ی بازی بسیار زیبا طراحی شده و فعالیت‌های مختلفی هم وجود دارد که شما را سرگرم می‌کنند.

تازه‌ترین شماره از بازی فار کرای به نام Far Cry 6 در شرف انتشار است و چندهفته‌ای تا انتشار آن باقی مانده است. حال وقت مناسبی است تا دوباره آثار این مجموعه و به خصوص Far Cry 3 را تجربه کنید، زیرا که آنتاگونیست‌ محبوب این بازی به نام «واس» در فارکرای 6 حضور دارد و یکی از بخش‌های جالب بازی به شمار می‌رود. می‌توانید برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، جا پای شرورترین شخصیت‌های آن بگذارید.

بازی Far Cry 3 رایگان

بازی Far Cry 3 داستان شخصیتی به نام جیسون برودی را روایت می‌کند که همراه دوستانش به اقیانوسیه سفر می‌کنند و هنگام چتربازی، به یک باره وارد جزیره‌ای مخوف و دورافتاده می‌شوند که توسط فردی بی‌رحم به نام «واس مونته‌نگرو» با بازی مایکل ماندو اداره می‌شود. او تصمیم می‌گیرد تا جیسن و دوستانش را به بردگی بگرد، اما پس از اینکه موفق به فرار می‌شوید، داستان بازی و تلاش برای پاک‌سازی منطقه از نیروهای این فرد بی‌رحم شروع می‌شود. داستان و گیم پلی از هر لحاظ بی‌نقص است و همین باعث شده تا فروش بازی به مرز بیست میلیون نسخه برسد. می‌توانید فارکرای 3 را به صورت رایگان از فروشگاه یوبی‌سافت دریافت کنید.

دریافت بازی فارکرای 3‌ به صورت رایگان از فروشگاه یوبی‌سافت

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی Far Cry 3 را رایگان دریافت کنم؟

برای دریافت رایگان بازی به فروشگاه یوبی‌سافت مراجعه کنید یا از لینک داخل متن استفاده کنید و سپس بازی را به اکانت خود اضافه کنید. تا روز 20‌ شهریور برای این کار فرصت دارید.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام داداش تو رو خدا ی کمکی بکن من توی شهرستانم و برای فوت داییم اومدم اینم ک برای تایید شدن کامپیوتر میخواد منم ک اینجا ندارم باید برگردم تهران و تا فردا هم بیشتر وقت نداره چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    You are not eligible to this operation
    وارد میشم میگه واجد شرایط نیستی مگه رایکان نیس دیکه شرایط چی؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    yop

    مهمان

    سلام ودرود ببخشید این بازی برای همیشه رایگان هست یا خیر؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به yop

      نویسنده

      بازی برای همیشه در اکانت شما میمونه، ولی تنها چند روز برای این کار فرصت دارید.

  • Avatar

    Saman

    مهمان

    بکاپشو نزارید فایده نداره که

    پاسخ دهید
    • Avatar

      M در پاسخ به Saman

      مهمان

      میشه تمام بازی های کامپیوتری رو بدون سانسور از این سایت دانلود کرد؟