دانلود بک آپ بازی TrackMania برای PC
دانلود بک آپ بازی TrackMania برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی TrackMania برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
5,515 بازدید

دانلود بازی TrackMania برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی TrackMania

بازی های ماشین سواری در نسل هفتم بهترین و خالص‌ترین دوران خود را می‌گذراندند. این آثار به واسطه تکنولوژی پیشرفته آن زمان، توانسته بودند فیزیک‌های واقع‌گرایانه و جلوه‌های بصری فوق‌العاده را به کنسول‌ها بیاورند. یکی از بازی‌هایی که در آن موقع موفق به کسب طرف‌داران زیادی شده بود، بازی TrackMania است. این عنوان از کلیشه‌های مسابقه دادن در خطوط از پیش تعیین شده فراتر می‌رود و به بازیکنان اجازه میدهد که با ابزارهای درون بازی، خطوط مسابقه شخصی خود را طراحی کنند.

TrackMania حس و حال بازی های کسب رکورد ماشینی را هم درون خود دارد. انجام هر یک از خطوط مسابقه درون این بازی که تعدادشان هم زیاد است، چیزی حدود 90 ثانیه طول می‌کشد. با این به دلیل اعتیادآوری بالای بازی، شما نیاز دارید تا بارها و بارها این خطوط را تجربه کنید تا بتوانید برای چند ثانیه هم که شده رکورد خود را بالاتر ببرید. شما با گشتن در محیط مسابقه می‌توانید میان‌برهایی را پیدا کنید که به شدت خلاقانه درون زمین پنهان شده اند و کمک حال بزرگی برای رکورد زدن هستند.

صداهای قوی غرش موتور شما با پشتوانه موسیقی پرانرژی حتی در نهایت می‌تواند آرام‌بخش باشد و شما را در حالی که با ریتمی ثابت در هر گوشه زمین حرکت می‌کنید، شلیک می‌شوید و می‌پرید، به سمت خود جذب کند. گرافیک خارق‌العاده این بازی از اصلی‌ترین دلایل تهیه آن است. نرخ فریم هیچ افتی نداشته و جزئیاتی بی‌نظیر در طراحی تک‌تک خودروها به کار گرفته شده است. اگر به دنبال یکی از نفس گیرترین و البته اعتیادآورترین بازی های ماشین سواری کلاسیک هستید، TrackMania برای شما است.

بازی TrackMania عنوانی در سبک ماشین سواری و مسابقه‌ای است. این بازی با داشتن چندین حالت متفاوت از سایر آثار هم سبک خود، توانسته بود در میان صدها بازی ماشینی دیگر در نسل هفتم بدرخشد و در نهایت تبدیل به یک کلاسیک شود. اگر از عاشقان بازی های ماشین سواری نفس گیر هستید، TrackMania را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های WRC Generations و Dakar Desert Rally را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی TrackMania برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64 bit only)
Processor: Intel Core i5-2500k, AMD FX-6100
Memory: 8GB
Storage: 2GB available hard drive space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit only)
Processor: Intel Core i5-4690K, AMD Ryzen5 1500X
Memory: 8GB (Dual-channel setup)
Storage: 2GB available hard drive space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Trackmania, the racing franchise from Ubisoft Nadeo, is back with the most compelling remake of Trackmania Nations. Enjoy a fun racing experience for free with regularly updated content and collectable rewards. Even solo, race against other players’ ghosts that are close to your level to help you improve progressively, at your own pace.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.