دانلود بازی WW2 Bunker Simulator Hunting Wild برای PC
دانلود بازی WW2 Bunker Simulator Hunting Wild برای PC پارسی گیم

دانلود بازی WW2 Bunker Simulator Hunting Wild برای PC

پارسی گیم 23 فروردین 1402 بدون دیدگاه
7,819 بازدید

دانلود بازی WW2 Bunker Simulator Hunting Wild برای کامپیوتر

قطعاً با ژانر شبیه ساز و بازی‌های عجیبی که با نام شبیه ساز منتشر می‌شوند آشنایی دارید. این آثار اغلب جنبه طنز و کمدی داشته و سعی می‌کنند تا تجربه‌ای ساده و احمقانه برای گیمرها خلق کنند. با این حال برخی بازی‌های شبیه ساز هستند که ایده‌های جالبی را درون خود جای داده و محصولات جدیدی خلق می‌کنند. این بازی شما را در نقش یک سرباز آمریکایی از نیروی هوایی قرار داده که کنترل یک سنگر آلمانی را در جنگ جهانی دوم به دست گرفته است. حال وی باید از این سنگر از نیروهای دشمن محافظت کند. شما در طول گیم پلی در حال تهیه غذا، به دست آوردن مهمات و سپس رفتن به دنیای بزرگ هستید تا اطمینان حاصل کنید که آلمانی‌ها فرصتی برای پس گرفتن پناهگاهی که متعلق به خودشان بود را ندارند. این عنوان واقعاً یک بازی عجیب و متفاوت است.

شما باید از پناهگاه دفاع کنید، اما همچنین باید با فرماندهی در تماس باشید و مطمئن شوید که سایر سربازان در پناهگاه تحت مراقبت هستند. این بازی از دید اول شخص انجام می‌شود و در حالی که در نگاه اول ممکن است یک بازی تیراندازی اول شخص جنگ جهانی دوم به نظر برسد، اما بسیار بیشتر از این است. بله، شما به هر سرباز آلمانی که جرئت ورود به پناهگاه را داشته باشد شلیک خواهید کرد، اما از وسایلی مانند ضدهوایی و اسلحه تانک نیز استفاده خواهید کرد. خوشبختانه این پناهگاه آلمانی مملو از منابع است. این به این معنی است که در بین امواج دشمن، می‌توانید مهمات، سلاح و غیره دریافت کنید. با این حال، این کار دوام نخواهد آورد و شما باید به دنبال منابع باشید. به اطراف منطقه نگاه کنید و اجساد مرده را برای تدارکات مفید و حفظ سنگر خود بررسی کنید.

بازی Hunting Wild عنوانی در سبک مدیریت منابع و یک بسته الحاقی برای WW2 Bunker Simulator است. این بازی شما را به عنوان یک سرباز آمریکایی در سال 1944 قرار می‌دهد. شما و تیمتان موفق شده‌اید یکی از پناهگاه‌های آلمان را تحت کنترل خود درآورید و اکنون باید به هر قیمتی از آن دفاع کنید. تجربه این بازی عجیب و جالب را به همه گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rogue AI Simulator و Garden Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی WW2 Bunker Simulator Hunting Wild برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/8.1/10 (x64 x86)
Processor: Quad Core Processor or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 770 4 GB or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/8.1/10 (x64 x86)
Processor: Intel Core i7-4790k (AMD Ryzen 7 1700)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1080 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hunting season has officially begun, and herds of animals have been spotted near the Bunker! Grab your favorite rifle, military knife, and hunt to refill your food resources. Intelligence reports empty sandbags started to appear in enemy convoys!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.