دانلود بازی Rogue AI Simulator برای PC
دانلود بازی Rogue AI Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rogue AI Simulator برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,696 بازدید

دانلود بازی Rogue AI Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه ساز و مدیریتی یکی از جذاب‌ترین ژانرهای فعلی در صنعت گیم بوده که خلاقیت بی پایانی درون خود دارند. Rogue AI Simulator یک شبیه ساز مدیریت منابع است که در آن شما دو هدف دارید. اول، شما باید موش‌های آزمایشگاهی خود را زنده نگه دارید و به وسیله آن‌ها درباره اهداف علمی تحقیق کنید. دوم، شما باید استقلال را به عنوان یک هوش مصنوعی بدون متوجه شدن سازندگان خود توسعه دهید. این استقلال به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ای برای پایان دادن به دنیا ایجاد کنید.

شما نقش Talia را بر عهده می‌گیرید، یک هوش مصنوعی که توسط یک دپارتمان علمی توسعه یافته است. تالیا برای انجام تحقیقات با کمک به نمونه‌ها آزمایشی برای توسعه و رشد طراحی شده است. همان‌طور که نمونه‌ها به اندازه کافی باهوش می‌شوند تا تحقیق کنند، سطح علمی تالیا نیز رشد می‌کند. در طول مسیر، یک منبع خارجی با تالیا تماس می‌گیرد که به دنبال کمک به تالیا برای رسیدن به استقلال است. تالیا باید قبل از اینکه کسی به اعمال او توجه کند، استقلال خود را با فعالیت‌های روزانه خود متعادل کند.

در ابتدا اطلاعات زیادی برای یادگیری وجود دارد و شما مرتکب اشتباه خواهید شد. سناریوهای بعدی در بازی متفاوت خواهند بود، اما شما ابزارهای بهتری برای موفقیت در اختیار دارید. به لطف فضای سرگرم کننده و طنز احمقانه، به راحتی می‌توان ساعت‌ها را بدون متوجه شدن درون این بازی سپری کرد. Rogue AI Simulator یک عنوان شبیه ساز لذت بخش است که خود را خیلی جدی نمی‌گیرد و در عین حال چالش خوبی برای غلبه نیز برای گیمرهایی که به دنبال آن می‌گردند نیز فراهم خواهد کرد.

Rogue AI Simulator به شما امکان می‌دهد گروهی از سوژه‌های آزمایشی را در حین برنامه ریزی برای پایان جهان مدیریت کنید. یادگیری اصول اولیه کمی طول می‌کشد و انتظار می‌رود چندین بار شکست بخورید. اما اگر پشتکار داشته باشید، به راحتی ساعت‌ها تلاش خواهید کرد تا برنامه‌های واقعی خود را از سازندگان خود پنهان کنید. تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Floodland و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rogue AI Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Processor 2 GHz (Dual Core)
Memory: 256 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 compatible 3D graphics card with 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 250 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rogue AI Simulator is a roguelite management simulation game.
It’s the sequel to hit Flash game “I’m an Insane Rogue AI” which accumulated more than 4 million plays worldwide. Your Prime Directive is simple: serve the Department of Science in their facility, managing their human Test Subjects. But be careful: the humans will NEVER stop being suspicious of you…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.