دانلود بازی Climber Sky is the Limit برای PC
دانلود بازی Climber Sky is the Limit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Climber Sky is the Limit برای PC

پارسی گیم 28 دی 1401 بدون دیدگاه
7,678 بازدید

دانلود بازی Climber Sky is the Limit برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه ساز برای سال‌ها توانسته‌اند جایگاه مهمی در صنعت گیم پیدا کنند و این موضوع به واسطه خلاقیت بالای بازی سازان در ارائه محتوای اورجینال است. یکی از جذاب‌ترین نوع شبیه سازها، شبیه ساز راه رفتن است. آثاری که بر روی حرکت شخصیت و رسیدنش به مقصدی تمرکز دارد. از جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های شبیه ساز راه رفتن در سال‌های اخیر، عنوانی به نام Climber Sky is the Limit از استودیوی A2 Softworks بوده که در رابطه با کوه پیمایی و فتح قله ها است.

Climber Sky is the Limit یک بازی شبیه ساز پیاده روی در کوه است که در آن شما تبدیل به یک کوهنورد زمستانی می‌شوید. برای موفقیت در این سفر دشوار، باید برنامه ریزی سفر، تهیه تجهیزات مناسب، مواجهه با شرایط آب و هوایی شدید و زنده ماندن در سخت‌ترین شرایط را داشته باشید. این بازی به جای تمرکز بر روی المان‌های تکراری سایر بازی‌های هم شکل خود، از جنبه تکنیکی و حرفه‌ای به موضوع بالا رفتن از کوه نگاه کرده و برای گیمرهایی ساخته شده که حوصله چالش‌ها را داشته باشند.

هر سفر در این بازی متفاوت است و سفر به قله اصلی، چالش بزرگی است. بر ترس خود غلبه کنید، با محدودیت‌های خود روبرو شوید و به نوک تمام قله ها برسید. برای انجام این کار: از مسیرهای خطرناک با استفاده از تجهیزات تخصصی مانند تبر یخ شکن، طناب نجات یا کارابین عبور کنید. Climber Sky is the Limit از رابط کاربری پیچیده و گرافیک واقع‌گرایانه‌ای برخوردار است که چشم‌ها را خیره کرده و اتمسفر واقعی سرمای کوه را به رخ می‌کشد. تجربه این بازی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Climber Sky is the Limit عنوانی در سبک شبیه ساز راه رفتن است. این بازی شما را در نقش کوه نوردی قرار می‌دهد که باید با فتح قله‌های مختلف، مسیر خود را به سوی پیروزی پیدا کرده و در این بین از سرمای کشنده نیز جان سالم به در ببرد. این بازی به علاقه‌مندان بازی‌های آرامش بخش و البته درگیر کننده به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Thief Simulator و PC Building Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Climber Sky is the Limit برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Procesor: x64-compatible, quad core, 3.2GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA®️ GeForce®️ GTX 1050 or ATI Radeon™️ RX 560
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX® 9.0c or higher)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Procesor: x64-compatible, quad core, 3.2GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA®️ GeForce®️ GTX 1060 Ti or ATI Radeon™️ RX 580 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX® 9.0c or higher)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Climber: Sky is the Limit is a mountain walking simulator game where you are a climber who takes on the most difficult and dangerous peaks on earth. To succeed you need to plan your journey carefully by preparing appropriate equipment, choosing a suitable trail, facing extreme weather conditions, and surviving. Conquer your limits, overcome your fear and reach the sky.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.