بهترین بازی های ماشینی اندروید
کسری کاظمی

بهترین بازی های ماشینی اندروید

کسری کاظمی 31 فروردین 1402 2 دیدگاه
13,806 بازدید

صنعت بازی های موبایلی طی ده سال اخیر رشد فوق‌العاده چشمگیری داشته که آن را تبدیل به موفق‌ترین و پول‌سازترین بخش دنیای بازی ها کرده است. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا که یک گوشی موبایل هوشمند دارند، علاقه به تجربه بازی های رنگارنگ و جذاب دارند و به همین واسطه، کلی استودیوی مختلف در دنیا به تولیدشان می‌پردازد. یکی از ژانرهای که حتی بیش از دیگران در این مسیر موفق بوده، بازی های ماشینی و مسابقه‌ای است. این ژانر به واسطه کنترل‌های ساده لمسی و هیجان خارق‌العاده‌ای که به گیمر هدیه می‌کند، از شهرت عجیبی برخوردار است. پس بیایید در کنار هم در میان بهترین بازی های اندروید به بهترین بازی های ماشینی اندروید بپردازیم.

تجربه سرعت واقعی با بهترین بازی های ماشینی اندروید

کمتر کسی فکرش را می‌کرد که روزی بازی های ماشینی بر روی موبایل بتوانند از نظر کیفیت و شهرت با آثار کنسولی رقابت کنند؛ با این حال به واسطه سخت افزارهای قدرتمند موبایل و خلاقیت بازی‌سازان، این اتفاق رخ داد و امروزه خیلی‌ها ترجیح می‌دهند تا این آثار را روی تلفن هوشمند خود اجرا کنند. شاید باورش سخت باشد که هر سال ده‌ها عنوان ماشینی جذاب روی موبایل عرضه می‌شود؛ بنابراین انتخاب بهترین‌ها قطعاً کار دشوار و طاقت فرسایی است. ولی نگران نباشید؛ زیرا ما با بررسی صدها بازی رنگارنگ و متفاوت، موفق شدیم تا تعدادی از بهترین و محبوب‌ترینشان را برایتان گلچین کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.

20) Real Car Parking 2

بازی Real Car Parking 2

خیلی از افرادی که به تجربه بازی های ماشین سواری می‌پردازند، اغلب به دنبال هیجان خالصی هستند که از سرعت بالای مسابقات به دست می‌آیند. با این حال برخی از افراد همچنین دنبال فعالیت‌های آرام‌تر و کندتری با ماشین‌ها می‌گردند. برای این افراد Real Car Parking 2 یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است. این بازی شما را در نقش فردی قرار می‌دهد که ماشین‌ها را پارک می‌کند.

همه چالش‌های موجود در پارک کردن دقیق و حرفه‌ای ماشین‌ها درون بازی Real Car Parking 2 قرار گرفته است. شما باید دقت بالایی داشته باشید تا تصادفات صورت نگیرد و ماشین اسپورت و گران قیمتی که سوارش هستید را به درستی در جای پارک قرار دهید. عنوان جذاب Real Car Parking 2 بدون شک از متفاوت‌ترین و البته بهترین بازی های ماشینی اندروید است.

19) Nitro Nation

بازی Nitro Nation

خیلی از افراد هستند که در کنار مسابقات هیجان انگیزی که ماشین‌ها برایشان فراهم می‌کنند، به شخصی سازی و تبدیل کردن خودروها به هیولاهای مکانیکی علاقه دارند. خب پس خبر خوبی برایتان داریم؛ بازی Nitro Nation هر دوی این فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازی ترکیبی از شبیه ساز شخصی سازی و سرعت و هیجان خالص است.

در Nitro Nation شما توانایی کنترل و شخصی سازی بیش از 100 ماشین جذاب و کاملاً واقعی در دنیا را بر عهده می‌گیرید و آن‌قدر گزینه‌های درون بازی بالا بوده که دست شما برای تجربه این اثر به مدت زمان طولانی باز خواهد بود. این بازی شامل گاراژی می‌شود که می‌توانید ماشین‌های مختلف را درونش قرار دهید. این عنوان بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

18) Hot Lap League

بازی Hot Lap League

از گیم پلی سری بازی Asphalt  لذت می‌برید اما احساس می‌کنید که کمی محافظه کارانه است؟ Hot Lap League را امتحان کنید. این بازی ویژگی‌های مسابقه‌ای رقابتی کافی را ارائه می‌کند تا شما را درگیر نگه دارد، اما مسیرهای مضحک نقطه قوت اصلی‌اش هستند. به لطف رابطه ضعیف Hot Lap League با قوانین فیزیک، مانورهایی را انجام خواهید داد که در هیچ عنوانی نیست.

Hot Lap League حجم فوق‌العاده‌ای از محتوا را برای همه ارائه می‌دهد. کسانی که مسابقه رقابتی را دوست ندارند می‌توانند در مسابقات چالش زمانی شرکت کرده و به سرعت به لوپ‌ها، پرش‌ها و مسیرهای مغناطیسی معتاد می‌شوند. همه ماشین‌ها یکسان هستند، بنابراین برنده شدن نشان دهنده مهارت شما در کنترل‌ها است. این بازی بسیار سرگرم کننده است و تجربه‌اش توصیه می‌شود.

17) MudRunner

بازی MudRunner

شاید زمانی که بازی های ماشین سواری فکر کنید، خودروهای اسپورت و جمع و جور به ذهنتان بیاید؛ با این حال بازی MudRunner این انتظار را برآورده نکرده و کنترل ماشین‌های غول آسا و سنگین را به شما خواهد داد. از کامیون‌های باربری گرفته تا ماشین‌های عظیم نظامی که شما باید با کنترل دقیق آن‌ها، به چالش‌های فراوان و سرگرم کننده بازی بپردازید.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی MudRunner در کنار تنوع بالای ماشین‌های عظیمش، نقشه‌ای بزرگ است که به صورت جهان باز ارائه شده تا بازیکنان بتوانند بدون داشتن هیچ‌گونه محدودیت، به کنترل این هیولاهای فلزی بپردازند. اگر بازی ماشین سواری خود را کمی متفاوت و البته هیجان‌انگیزتر می‌پسندید، MudRunner یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید است.

16) Gear.Club

بازی Gear.Club

آیا از بازی های ماشین سواری و مسابقه‌ای فانتزی خسته شده‌اید و به دنبال یک تجربه بسیار واقع‌گرایانه هستید؟ خب جای دوری نروید، زیرا Gear.Club برای شما است. این یک بازی معتبر با اتومبیل‌هایی است که از یک تجربه مسابقه‌ای واقع‌گرایانه به دست آمده‌اند. این بازی موفق شده تا موتورهای واقعی، سیستم تعلیق، پیشرانه‌ها و آیرودینامیک طبیعی را شبیه سازی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی Gear.Club، داشتن حالت رقابتی مولتی پلیر است که به شما امکان رقابت بازیکنان در سراسر دنیا را می‌دهد. این بازی دست شما را برای ارتقای خودروهای فراوان درون گیم پلی باز می‌گذارد. شما می‌توانید تنوع زیادی در شخصی سازی به خرج داده و ماشین‌های عجیبی را در این بین تولید کنید. تجربه این بازی خارق‌العاده ماشینی را از دست ندهید.

15) GRID Autosport

بازی GRID Autosport

مگر می‌شود لیستی در رابطه با بهترین بازی های ماشینی اندروید شکل گرفته و اسمی از شاهکاری به نام GRID Autosport مطرح نشود. اگر این لیست را بر اساس محبوبیت بچینیم، این بازی بدون شک می‌تواند در صدر قرار بگیرد. GRID Autosport ابتدا در سال 2014 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شد. نسخه اندروید آن یک پورت باکیفیت است.

در حالی که گرافیک GRID Autosport امروز کمی قدیمی به نظر می‌رسد، اما نزدیک‌ترین چیزی است که می‌توانید به یک بازی مسابقه‌ای کنسولی در موبایل کسب کنید. علی‌رغم قدمت آن، بسیاری از ویژگی‌های مسابقه‌ای مدرن مانند فیزیک واقع‌گرایانه و نرم ماشین‌ها را شامل می‌شود. از نظر جزئیات و دقت به طراحی دنیا، شاید هیچ بازی دیگری مانند این اثر هنری وجود نداشته باشد.

14) Drift Max Pro

بازی Drift Max Pro

اگر به دنبال یک بازی اتومبیل رانی رایگان با گرافیک سه بعدی واقع‌گرایانه هستید، شاهکاری به نام Drift Max Pro را دانلود کنید. Drift Max Pro شامل 20 ماشین دریفت شگفت انگیز، تعداد زیادی از گزینه‌های شخصی سازی، 12 مسیر مسابقه شگفت انگیز و موارد دیگر است. این بازی به خاطر گرافیک سه بعدی و سیستم کنترل ماشین پیشرفته خود شناخته شده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باعث شهرت بی نظیر این بازی شده، کنترل‌های بسیار ساده و واقع‌گرایانه‌اش بوده که به هیچ وجه مشکلی برای مسابقات شما ایجاد نخواهند کرد. این موضوع را که با گرافیک خارق‌العاده‌اش ترکیب کنیم، قطعاً به محصول شگفت انگیزی می‌رسیم. به طور کلی، Drift Max Pro یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید طی سال‌های اخیر است.

13) CarX Drift Racing 2

بازی CarX Drift Racing 2

CarX Drift Racing یک تجربه منحصر به فرد به سبک ریسینگ آرکید بوده که مکانیک‌های شبیه ساز را نیز در جریان گیم پلی خود ترکیب کرده است. این بازی موفق شده تا بهتر از صدها عنوان مشابه در بازار، سیستم هندلینگ ماشین‌های اسپرت را به روشی ساده و قابل درک ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تا آخرین قطعه خودروهای خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

این بازی همچنین شامل یک حالت مأموریتی می‌شود که به شما امکان می‌دهد قفل 40 ماشین اسپورت مختلف و مسیرهای جدید را باز کنید. به علاوه، یک حالت چند نفره وجود دارد که دست شما را باز می‌گذارد تا با دوستان خود رقابت کنید و رکوردهای جهانی را بشکنید. در زمینه تجربه کامل، CarX Drift Racing 2 از بهترین بازی های ماشینی اندروید در طی ده سال اخیر است.

12) Rally Fury

بازی Rally Fury

Rally Fury به لطف شهرت بازی های عظیم‌تری مانند GRID Autosport و CSR Racing تا حدودی فراموش می‌شود. اما اگر قبلاً با دیگر تایتان‌های سبک مسابقه‌ای موبایل دست و پنجه نرم کرده‌اید، این اثر خارق‌العاده انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماشینی است. با استفاده از صفحه نمایش لمسی یا کنترل حرکتی، برای برنده شدن باید فرمان و دریفت خود را تقویت کنید.

با مسابقه دادن و انجام بازی به طور معمول، می‌توانید پول نقد زیادی برای خرید و ارتقاء ماشین‌های خود به هیولاهای فلزی متحرک کسب کنید. این بازی دارای آهنگ‌های مختلف، موسیقی متن شاد و جلوه‌های صوتی بی نظیر برای ایجاد یک اتمسفر جذاب است. به واسطه گرافیک بالا و بی‌نظیر این بازی، حتی تصادف کردن با ماشین‌ها نیز فعالیتی هیجان انگیز و خیره کننده است.

11) Asphalt Xtreme

بازی Asphalt Xtreme

مگر می‌شود از طرف‌داران بازی های ماشینی باشید و نام فرنچایز خارق‌العاده Asphalt  به گوشتان نخورد باشد؟ عنوان Asphalt Xtreme ممکن است محبوب‌ترین نسخه در سری Asphalt نباشد، با این حال، این اثر ارزش بازی کردن را دارد. این بازی به خاطر جلوه‌های بصری و مکانیزم گیم پلی خیره کننده‌اش در میان عاشقان ژانر رقابتی به خوبی و نیکی شناخته شده است.

Asphalt Xtreme بیش از 50 ماشین هیولا را ارائه می‌دهد تا شور و شوق شما را برای چرخ‌های سریع و اتومبیل‌های قدرتمند تقویت کند. همچنین دارای حالت چند نفره دقیق و پرمخاطب است که به شما امکان می‌دهد با دوستان خود رقابت کنید. در نهایت اگر یک بازی ماشینی کامل و حرفه‌ای می‌خواهید که شما را ساعت‌ها مشغول نگه دارد، این بازی باید از گزینه‌های اصلی باشد.

10) Offroad Legends 2

بازی Offroad Legends 2

اگر عاشق بازی کامیون‌های Monster و بازی‌های کامیون‌های صحرایی در گوشی هوشمند اندرویدی خود هستید، Offroad Legends 2 یکی از بهترین گزینه‌های درون بازار برای شما خواهد بود. این یک بازی اتومبیل رانی است که 16 وسیله نقلیه کاملاً واقع‌گرایانه و حرفه‌ای و بیش از 64 مسیر شگفت انگیز جاده‌ای و پر از پیچ و خم را برای مسابقه به بازیکنان ارائه می‌دهد.

در کنار تمام ویژگی‌های فنی خوب و هیجاناتی که درون Offroad Legends 2 وجود دارد، این یک بازی ماشین سواری معمولی نیست؛ زیرا در حین رانندگی با ماشین Monster خود، انفجاراتی نیز رخ داده که باید حواستان به آن‌ها نیز باشد. همچنین قابلیت شخصی سازی ماشین‌های عظیمی که کنترل می‌کنید نیز وجود داشته تا بهترین Monster محبوب خود را درون آن طراحی کنید.

9) Real Racing 3

بازی Real Racing 3

Real Racing 3 شامل تمام مسابقات اتومبیل رانی در سراسر جهان، از جمله معروف‌ترین مسابقات فرمول 1 است. این بازی جلوه‌های خیره کننده دارد و گرافیک بسیار بالایی دارد تا تجربه‌ای همه‌جانبه را در حین بازی به شما بدهد. Real Racing که توسط EA Sports ساخته شده است، با راه‌اندازی مجموعه فرنچایز خود، چالش جدید را برای بازی‌های موبایلی تعیین کرده است.

شما می‌توانید با حداکثر 43 ماشین درون بازی مسابقه دهید و به صورت چند نفره هم‌زمان بازی کنید. بیش از 250 وسیله نقلیه با طراحی جذاب از تولیدکنندگان مختلف از جمله پورشه، بوگاتی، شورولت، استون مارتین و آئودی در بازی وجود دارد. این بازی دارای حالت‌های مسابقه‌ای متعددی است و تضمین می‌کند که صدها ساعت درگیرش شوید. پس این شاهکار را از دست ندهید.

8) Mario Kart Tour

بازی Mario Kart Tour

سری بازی Mario Kart از دوست‌داشتنی‌ترین و افسانه‌ای‌ترین آثار ماشین سواری بر روی کنسول‌های نینتندو بوده که اخیراً شاهد ورودش به بازار بازی های موبایلی نیز هستیم. این بازی موفق شده تا با کنترل‌های بهینه‌سازی‌شده و گرافیک زیبای کارتونی‌اش، یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های ماشین سواری بر روی گوشی‌ها را برای میلیون‌ها بازیکن فراهم کند.

Mario Kart Tour برای مدت کوتاهی رکورد موفق‌ترین عرضه بازی موبایل در تاریخ را داشت تا اینکه چند هفته بعد Call of Duty: Mobile معرفی شد. نسخه موبایلی بازی کمی از تجربه کنسول متفاوت است، اما به اندازه کافی حس می‌شود یک بازی Mario Kart واقعی را در حال تجربه هستید. پس عاشقان این سری و دنیای ماریو، این شاهکار را سریعاً دانلود و تجربه کنند.

7) Beach Buggy Racing 2

بازی Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2 از آن دسته بازی های مسابقه‌ای بوده که به واسطه جلوه‌های بصری کارتونی و بامزه‌اش، کمتر مخاطب بزرگسال را هدف گرفت، ولی گیم پلی ای دارد که می‌تواند هر شخصی را به هیجان بیاورد. در جریان گیم پلی این بازی، علاوه بر مسابقات جذاب، می‌توانید وارد یک ضرب و شتم هیجانی با سایر بازیکنان شوید که به نوعی تنوع محسوب می‌شود.

شما می‌توانید در یک مسابقه با گروهی با رانندگان مخالف رقابت کنید. هر کدام از آنها شخصیت متفاوت و مهارت‌های خاصی دارند. علاوه بر این، این بازی انواع پاورآپ های جذاب و خطرناک مانند Dodgeball Frenzy، Fireball و Oil Slick را ارائه می‌دهد. در این بازی می‌توانید وسایل نقلیه مختلفی از جمله کامیون‌های هیولا و کالسکه‌های تپه‌ای را باز کرده و تغییر دهید.

6) Assoluto Racing

بازی Assoluto Racing

Assoluto Racing عنوانی پر از محتوا است که شامل بیش از 100 ماشین از سازندگان مختلف، حالت‌های مختلف بازی از جمله چند نفره و چالشی و حتی مسیرهای مسابقه دیجیتالی از مسیرهای مسابقه واقعی است. در مجموع بیش از 2000 رویداد با قوانین و انواع اهداف مختلف وجود دارد. اگر حتی ذره‌ای خود را از طرف‌داران بازی های ماشینی می‌دانید، این عنوان را از دست نمی‌دهید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های درخشش بازی Assoluto Racing، باز گذاشتن دست بازیکنان برای خلق بهترین و دقیق‌ترین ماشین با هزاران گزینه شخصی سازی است. شما می‌توانید از ریزترین جزئیات خودروی خود را از جمله رنگ و قطعات مختلفش شخصی سازی کنید. در نهایت توصیه می‌شود که این اثر زیبا را که بهترین بازی های ماشینی اندروید است دانلود کنید.

5) CSR Racing 2

بازی CSR 2 Racing

بازی 2 CSR Racing از آن دسته بازی های ماشین سواری است که داشتن بهترین دست فرمان برای پیروزی لازم نبوده و تنها کاری که باید انجام دهید، زمان بندی درست برای دنده عوض کردن و پیچیدن در جاده است. ارز ممتاز را می‌توان برای خرید خودروها و ارز استاندارد را می‌توان برای خرید بقیه و ارتقاء قطعات خاص مانند گیربکس، موتور، ورودی و بدنه استفاده کرد.

علاوه بر CSR 2 Racing چند بازی مسابقه‌ای دیگر در این فرنچایز وجود دارد، از جمله CSR Racing و CSR Classics، که همگی تجربیات عالی هستند. این عنوان یک شبیه‌ساز فوق‌العاده واقع‌گرایانه بوده که شما می‌توانید با وسیله نقلیه مورد علاقه‌تان تا حد دلخواه مسابقه داده و سرگرم شوید. فقط دقت کنید که به موقع دنده عوض کرده و پیچ‌های تند و تیز را نیز از دست ندهید.

4) Hill Climb Racing 2

بازی Hill Climb Racing 2

این اثر یک بازی مبتنی بر فیزیک است که در آن خودروی شما روی سطوح ناهموار مسابقه می‌دهد. با انجام پرش و چرخ زدن در هوا، می‌توانید امتیاز و جایزه دریافت کنید. این بازی دارای گرافیک سنتی، جلوه‌های صوتی بامزه و ساده است؛ اما گیم‌پلی به طرز چشمگیری آن را جبران می‌کند. کنترل بازی ساده است و فقط یک پدال گاز و یک پدال ترمز برای کنترل ماشین شما وجود دارد.

از نظر خیلی‌ها Hill Climb Racing 2 و قسمت قبلی‌اش، از اعتیادآورترین بازی هایی هستند که تابه‌حال برای موبایل ساخته شده‌اند و خیلی نمی‌توان به آن‌ها خرده گرفت. وسایل نقلیه زیادی برای باز کردن و ارتقاء وجود دارد. اگر بازی‌های مسابقه‌ای عجیب‌تری را دوست دارید که کمی متفاوت هستند، پیشنهاد می‌کنم آن را بررسی کنید زیرا واقع‌گرایی زیادی در اینجا پیدا نخواهید کرد.

3) Need for Speed No Limits

بازی Need for Speed No Limits

سری بازی های Need for Speed اغلب به عنوان بهترین فرنچایز ماشین سواری تاریخ شناخته می‌شود و نسخه‌های موبایلی آن هم همین شهرت را دارا هستند. Need for Speed No Limits بزرگ‌ترین آن‌ها است. این بازی دارای 30 خودرو است که قابلیت ارتقا و سفارشی سازی را دارند. کنترل‌های بازی ساده هستند، شما فقط باید به صفحه ضربه بزنید تا شتاب بگیرید یا ترمز کنید.

انواع مختلفی از مسابقات در جریان گیم پلی Need for Speed No Limits  گنجانده شده است که این بازی را اعتیادآورتر می‌کند. با این حال، طول مدت زمان مسابقات بسیار کوتاه است و در عرض چند دقیقه تکمیل می‌شود. از جوایزی که پس از پایان مسابقات داده می‌شود، می‌توان برای ارتقاء و سفارشی سازی مطابق میل خود استفاده کرد. این شاهکار را از دست ندهید.

2) Horizon Chase

بازی Horizon Chase

Horizon Chase یکی از آن دسته بازی های ماشین سواری است که به آثار کلاسیک در دهه 90 میلادی ادای احترام کرده است. این بازی شامل گرافیک ساده و خیره کننده به همراه 70 موسیقی زیبا و بیش از 32 شهر برای گشت و گذار است. کسانی که بازی های ماشین سواری قدیمی عادت دارند، بدون شک می‌توانند لذت بسیار زیادی از دانلود این بازی خارق‌العاده دریافت کنند.

Horizon Chase ممکن است ساده به نظر برسد، اما شما به همان اندازه که در دیگر آثار درون این لیست میخکوب می‌شوید، تجربه مؤثری از این بازی خواهید داشت. این بازی برای کسانی که خواهان یک بازی مسابقه‌ای سریع، سرگرم کننده و البته بسیار ساده هستند، عالی است. پس هر چه زودتر یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید یعنی Horizon Chase را دانلود کنید.

1) Asphalt 9

بازی Asphalt 9

در پایان لیست بهترین بازی های ماشینی اندروید می‌رسیم به عنوان و البته فرنچایزی که مسئول شکل گیری این سبک در میان بازی های موبایلی بودند. Asphalt 9 با اختلاف افسانه‌ای‌ترین و تأثیرگذارترین بازی موبایلی تاریخ است. این بازی طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بازی دارای حالت‌های مختلفی مانند حالت کریر و چند نفره مولتی پلیر هم است.

گرافیک Asphalt 9 واقعاً شگفت انگیز است و رنگ‌ها، معماری، مسیرها و مناظر عالی به نظر می‌رسند. این بازی هزاران عنوان دیگر در میان بازی های موبایلی را تحت تأثیر خود قرار داده و می‌توان از آن به عنوان یک اثر هنری درخشنده یاد کرد. برای کسانی که دوست دارند بازی های اتومبیل رانی را در بهترین و شیک‌ترین حالت ممکن انجام دهند، این بازی شدیداً پیشنهاد می‌شود.

جمع بندی

زمانی بود که گیمرهای علاقه‌مند به بازی های ماشین سواری و مسابقه‌ای، باید به سراغ کنسول‌های گران‌قیمت می‌رفتند تا بتوانند به‌روزترین ماشین‌های اسپورت را کنترل کرده و با رقیبان به مسابقه بپردازند. با این حال این روزها این موضوع به پایان رسیده و بهترین مکان ممکن برای کسب تجربه خالص ماشینی، بر روی تلفن‌های اندروید است. از شبیه سازهای رانندگی واقع‌گرایانه گرفته تا بازی های پارک کردن ماشین و رقابت‌های فضایی به وسیله خودروهای پرنده؛ هیچ زمان بهتری نسبت به حال حاضر برای طرف‌دار بودن بازی های ماشین سواری وجود ندارد. با این حال گزینه‌های زیاد، کار هر گیمری برای انتخاب را سخت می‌کند.

در مقاله بهترین بازی های ماشینی اندروید سعی داشتیم تا شما را با تعدادی از خوش ساخت ترین و هیجان‌انگیزترین بازی های ماشین سواری اندرویدی درون بازار آشنا کنیم که آدرنالین واقعی را درونتان به جوش می‌آورند. این بازی ها در استایل‌های مختلف ارائه شده‌اند. پس از هر سلیقه و حالتی که بخواهید، می‌توانید نسخه‌ای در لیست پیدا کنید. با این حال همواره ده‌ها و حتی صدها بازی دیگر نیز وجود داشته که احتمالاً از دست ما در رفته و در لیست قرار نگرفته است. با این حال جای نگرانی نیست. اگر شما نیز بازی های ماشین سواری معروفی سراغ دارید که برایتان جذاب هستند، آن را در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

منبع: Pocket Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی ماشینی اندروید بیشترین دانلود را داشته است؟

بازی Race Master 3D با بیش از 100 میلیون بار دانلود، یکی از محبوب‌ترین و دانلودشده‌ترین بازی های ماشینی موبایل است.

۱
کم حجم‌ترین بازی ماشین سواری اندروید چیست؟

بازی Hill Climb Racing با حجم 80 مگابایت، یکی از کم حجم‌ترین بازی های ماشین سواری موبایلی است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرمان

    مهمان

    BB racing فقط اینو یادتون رفت

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    بازی ace racer از همه بهتره

    پاسخ دهید