Gear.Club - True Racing
پارسی گیم

دانلود بازی Gear.Club برای اندروید

پارسی گیم 18 بهمن 1395 4 دیدگاه
4,535 بازدید

دانلود بازی Gear.Club برای اندروید

به جرات میتوان گفت که فقط چند بازی ماشینی را میتوان نام برد که دارای داستان جذاب و همچنین گرافیک حرفه ای هستند. حال به تازگی استدیوی بازی سازی Eden Games که در گذشته با ساخت عناوینی چون V-Rally و سری بازی های Test drive تجربه خوبی را در ساخت بازی های سبک Racing در کنسول ها بدست آورده دست به ساخت عنوانی جدید در همین سبک، تحت عنوان Gear.Club کرده است. باید گفت سازندگان بازی به خوبی توانسته اند حس و حال سری بازی های به یاد ماندنی Need for Speed را تقلید و برای جذاب تر شدن Gear.Club از آن استفاده کنند. همه چیز در این بازی حساب شده بوده و هیچ چیز به صورت تصادفی طراحی و یا در بازی قرار نگرفته است.گرافیک فوق العاده به همراه کنترلر های حرفه ای  در کنار صدا گذاری جذاب و ویژه توانسته اند تمایل کاربران را برای دریافت این بازی بیشتر کنند.:

استدیوی سازنده سعی کرده است تا از نظر گرافیکی برای بازی چیزی کم نگذاشته و آن را به بهترین حالت خود برساند. طراحی محیط بازی به گونه ای انجام شده است که می توان در صحنه های مختلف جزییات و ظرافت های خیلی حساسی را مشاهده کرد. جاده های بازی بسیار عالی پردازش شده اند تا به شما حس واقعی مسابقه را منتقل نمایند. در این بازی شما شاهد افکت ها و نورپردازی های خوبی خواهید بود به گونه ای که غافلگیر خواهید شد.

کنترل بازی به سادگی آب خوردن خواهد بود. در مسیر های مسابقه شما شاهد فلش های جهت نما در سطح جاده ها خواهید بود که شما را برای پیدا کردن مسیر راهنمایی می کنند. همچنین قابلیت Driver Aid نیز در بازی قرار داده شده است تا کمک حال شما باشد. نرمی و سفتی فرمان در دستان شما خواهد بود و میتوانید آن را شخصی سازی کرده تا در مراحل بازی به مشکل برنخورید. سیستم های کنترلی ترمز، دریفت و کم و زیاد کردن سرعت ماشین ها به خوبی طراحی و عمل خواهند کرد تا جای نگرانی باقی نگذارند.

برای برخی افراد و یا برای ماشین باز ها صدا نقش حیاتی را باز می کند. در این بازی نیز به صداگذاری اهمیت بسیاری داده شده است. موسیقی های متن ساخته شده بسیار هیجان انگیز بوده و می توانند شما را در مسابقات نفس گیر پیش رو همراهی کنند.

هر آنچه قبل از دانلود بازی Gear.Club  باید دانست

یکی از نکات دقت طراحان ،فیزیک ماشین ها در مسابقات است. مثلا اگر شما از جلو به ماشینی ضربه بزنید ماشین تعادل خود را حفظ نکرده و احتمال آنکه به صدمات جدی تری منجر شوید بسیار خواهد بود. اما جای نگرانی نبوده چرا که میتوانید خودروی خود را تعمیر کرده و به مسابقه دادن ادامه دهید. مسابقات دارای سبک های مختلفی خواهند بود که در هر کدام چالش مخصوصی برای شما در نظر گرفته شده است. هوش مصنوعی بازی بسیار خوب بوده و کار را برای شما دشوار خواهد کرد در مقابل شما نیز تلاش خود را برای به نمایش گذاشتن رانندگی بهتری خواهید کرد. در اوایل بازی پس از خرید ماشین باید چند tutorial را گذرانده تا وارد مراحل اصلی شوید. در ابتدا با ماشین نه چندان جالبی وارد دسته A1 شده و با پشت سر گذاشتن چندین مسابقه و انجام ماموریت های ویژه و Challenge ها پولتان به خرید ماشین های دسته A2 می رسد و به همین ترتیب رده ها را بالا رفته تا به ماشین های جذاب و شیک دسترسی پیدا کنید.

بخش چند نفره و یا Multiplayer نیز فعال بوده و می توانید در بخش های مختلف آن شرکت نمایید. ماشین های بازی از شرکت های مختلف و معتبر جهان بوده که امکان شخصی سازی بخش های مختلف آن‌ها را خواهید داشت. همواره بازی چیزی برای عرضه خواهد داشت تا شما را سرگرم نماید. به لطف ریزه کاریی های مهم و نکات جذاب می توان گفت که Gear.Club یکی از برترین های سبک Racing بر روی اسمارتفون ها بوده که می تواند شما را برای مدت ها با خود همراه و سرگرم نماید.

ویژگی های کلیدی بازی Gear.Club

  1. مکان های مختلف برای مسابقه
  2. ماشین های متنوع و جذاب برای راندن
  3. امکان شخصی سازی خودرو ها
  4. وجود گاراژ شخصی برای نگهداری خودرو ها
  5. افکت و نورپردازی عالی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک حرفه ای و خارق العاده

بازی Gear.Club هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Real Racing 3 و F1 Mobile Racing را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gear.Club برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Gear.Club
Gear.Club - True Racing
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Eden Games
  • سبک : مسابقه ای
  • نسخه : 1.26.0
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

دیتا بازی را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج نمایید و پوشه به دست آمده را در مسیر Android/obb قرار دهید.

نکاتی در رابطه با اجرا بازی:
– بازی آنلاین بوده و برای اجرا نیازمند اتصال دائمی اینترنت میباشد.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    arsham

    مهمان

    گرافیکش خیلی پایینه need for speed no limit از این خیلی بهتره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    من نسخه maliرو دان کردم ولی میرم توش بیرون میاد فیلتر شکنم استفاده کردم ولی بازی نرفت مشکلش چیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    با سلام من این بازی رو روی گوشیم نصب کردم ( گوشیم ایفون هستش)
    و وقتی که میخوام بازی رو اجرا کنم میگه ارتباط با سرور بر قرار نیست و گوشی رو از حالت Air plan در بیارین و به Wifi وصل بشید در صورتی که نه رو حالت پرواز هست و به Wifi وصل هستم
    چیکار کنم ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      نویسنده

      سلام نیما عزیز
      با استفاده ف یل ترشکن تست کنید.