بازی Call of Duty Black Ops Cold War
مهدی ملکی

پری لود بازی Call of Duty Black Ops Cold War اکنون در دسترس است

مهدی ملکی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,044 بازدید

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، بازی Call of Duty Black Ops Cold War امروز منتشر می‌شود و قصد دارد که بازیکنان را به اوایل دهه 80 میانه جنگ سرد و دنیای جاسوسان ببرد. پس اگر قصد دارید که به‌محض انتشار بازی شروع به کشت و کشتار کنید، هم‌اکنون دیتای اولیه بازی برای پلتفرم کامپیوتر در دسترس است. طبق روال معمول سری بازی‌های Call of Duty، نسخه رایانه های شخصی این عنوان تنها روی Battle.net در دسترس است و مسلماً اگر بازی را پیش‌خرید کرده باشید اکنون می‌توانید دیتای بازی را دریافت کنید. البته لینک های دانلود بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای کامپیوتر هم در سایت پارسی گیم در دسترس است که میتوانید بک اپ بازی را از سرور های ایران دانلود کنید.

بااین‌حال زمانی که بازی اجازه ورود شما را می‌دهد کمی گیج کننده خواهد بود. اگر شما نسخه کنسول آن را در اختیار دارید، احتمالاً اکنون بتوانید وارد بازی شوید اما این مسئله برای نسخه PC بازی متغیر است. طبق تصویری که Activision از بازی منتشر کرده است، تعدادی از مناطق همراه با زمان انتشار مخصوص آن‌ها مشخص شده است. این مناطق در لیست زیر آورده شده است اما طبق معمول خبری از منطقه خاورمیانه نیست و مشخصاً ایران را هم در این بین نخواهید یافت:

Call of Duty Black Ops - Cold War PC Launch

  1. Los Angeles: 9 PM PST
  2. Quebec City: 12 AM EST
  3. New York City: 12 AM EST
  4. Sao Paulo: 2 AM BRT
  5. London: 5 AM GMT
  6. Stockholm: 6 AM CET
  7. Berlin: 6 AM CET
  8. Moscow: 8 AM MSK
  9. Hong Kong: 1 PM HKT
  10. Seol: 2 PM KST
  11. Tokyo: 2 PM JST
  12. Sydney: 4 PM AEDT

مدتی پیش Activision ناشر بازی مشخص کرده است که فصل اول بازی از تاریخ 20 آذر شروع می‌شود و چندین اسکین هم برای طرفداران در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین آن‌طور که اعلام شده است، بازی Call of Duty Warzone از موتور مورد استفاده در عنوان جدید استفاده نخواهد کرد و این بازی حس منحصربه‌فرد خود را خواهد داشت.

بازی Call of Duty Black Ops Cold War امروز در تاریخ 23 آبان عرضه می‌شود. آن‌طور که مشخص است اگر هنوز نتوانسته‌اید به بازی دسترسی بیابید تا ساعات آینده این اتفاق رخ می‌دهد و در غیر این صورت با تغییر منطقه حسابتان، می‌توانید بازی را شروع کنید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.