Call of Duty: Advanced Warfare 2
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Advanced Warfare 2 در حال ساخت است

یحیی رحیمی 13 مهر 1401 بدون دیدگاه
431 بازدید

گزارش تازه‌ای از بازی جدید استودیو Sledgehammer Games منتشر شده و خبر از ساخت دنباله بازی آشنایی را می‌دهد. این استودیو که سال گذشته بازی کالاف دیوتی ونگارد را منتشر کرد و بار دیگر به جنگ جهانی دوم پرداخت، این بار قرار است به عصر فضا و نبردهای پیشرفته بپردازد. طبق آخرین اخبار بازی، Call of Duty: Advanced Warfare 2 در حال ساخت است و احتمالاً سال 2025 طبق برنامه‌ریزی اولیه منتشر شود.

شرکت اکتیویژن برای اولین بار در تاریخ این سری، روند انتشار سالانه را پایان می‌دهد. سال آینده هیچ بازی تازه‌ای منتشر نمی‌شود بلکه بسته الحاقی پولی بازی Modern Warfare II با افزودن نقشه‌هایی از بازی‌های قدیمی در دسترس قرار می‌گیرد. پشتیبانی از این بازی دو ساله خواهد بود و پس از آن نوبت به بازی جدید استودیو Treyarch می‌رسد. طبق گزارش‌ها کالاف دیوتی 2024 به وقایع جنگ عراق می‌پردازد و ادامه سری بلک آپس خواهد بود.

در صورتی که این گزارش‌ها صحیح باشند، بازی سال 2025 مربوط به استودیو Sledgehammer Games است. وب‌سایت Whatifgaming محتوا و ماهیت بازی را روشن کرده است. طبق گزارش، بازی‌سازها روی ادامه بازی Call of Duty Advanced Warfare کار می‌کنند. این اولین نسخه این سری بود که فضایی آینده‌نگرانه و متفاوت داشت و به نبردهای علمی تخیلی می‌پرداخت. این بازی در زمان خود نظرات چندان مثبتی دریافت نکرد و بخش آنلاین آن با انتقادات مختلف همراه شد؛ با این وجود استودیو آماده کار روی دنباله این بازی است.

بازی Call of Duty: Advanced Warfare 2

ساخت Call of Duty: Advanced Warfare 2

استودیو Sledgehammer در طی سال‌های اخیر به‌صورت اختصاصی روی جنگ جهانی دوم کار کرده و دو بازی به این شکل منتشر کرده است. بازی ونگارد با توجه به بخش چندنفره ضعیف و بخش داستانی با ایرادات متنوع، موردپسند طرفداران قرار نگرفت. شرکت اکتیویژن با انتشار بیانیه‌ای، فروش بازی ونگارد را دور از انتظار خواند و به نظر می‌رسد که با ایده‌های این استودیو به مشکل خورده است. طبق گزارش، اعضای استودیو سریعاً ایده ساخت دنباله Advanced Warfare را مطرح کرده‌اند.

اگرچه این گزارش تائید می‌کند که Call of Duty: Advanced Warfare 2 بازی بعدی استودیو است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن بیان نمی‌کند. تنها می‌دانیم که احتمال انتشار آن در سال 2025 وجود دارد و اینکه بازی جدید قرار است با وارزون 2 ادغام شود و المان‌های آینده‌نگرانه به بازی جدید وارزون هم اضافه شود. احتمال افزودن نقشه تازه‌ای بر اساس این بازی به وارزون جدید وجود دارد. این گزارش در حالی منتشر می‌شود که روند اکتساب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ادامه دارد و سونی نگرانی شدید خود را در مورد آینده این سری بازی مطرح کرده است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.