بازی GTA 6 Online
یحیی رحیمی

ماکسیمم بازیکنان لابی GTA 6 Online کشف شد

یحیی رحیمی 12 فروردین 1402 2 دیدگاه
9,679 بازدید

بازی GTA 6 یکی از جنجالی‌ترین عناوین ممکن به حساب می‌آید. ویدیوها و تصاویر GTA VI سال گذشته فاش شد و همچنان اطلاعات تازه‌ای از آن ویدیوها به دست می‌آید. یکی از طرفداران توانسته تعداد ماکسیمم بازیکنان در هر لابی آنلاین جی تی ای 6 را کشف کند. این عدد موجب ناامیدی بازی‌کنان جی‌تی‌ای آنلاین شده است و طرفداران، انتظار لابی‌هایی با صدها بازی‌کننده را داشتند.

شرکت تیک‌تو اینتراکتیو هفته گذشته درخواست حذف تمامی ویدیوها و تصاویر مربوط به بازی از ردیت را کرد. به نظر می‌رسد که یک ویدیو دیگر فاش شده بود که جزئیاتی از نقشه GTA 6 را هم در اختیار ما قرار داد. فردی با بررسی ویدیوها به این نتیجه رسیده که تعداد بازی‌کنان در هر لابی آنلاین، 32 نفر است. رقمی که باعث ناامیدی طرفداران این سری بازی محبوب شده است.

فردی که بیشترین تعداد بازیکنان لابی آنلاین GTA 6 را کشف کرده در این مورد نوشت: «کمی در ویدیوهای فاش‌شده جستجو کردم تا ببینم می‌توانم چیزی تازه پیدا کنم. توانستم اولین ویدیو از بازی GTA VI Online را کشف کنم. به نظرم تعداد اندکی به این کلیپ دقت کرده‌اند. این کلیپ به دلیل نقض قانون کپی‌رایت از دسترس خارج شده است.»

تعداد بازیکنان GTA 6 Online

تعداد بازیکنان GTA 6 Online

او در ادامه اسکرین‌شاتی از کلیپ گفته‌شده منتشر کرد. در گوشه تصویر می‌توانیم عبارت PL: 2/32 را ببینیم. این بدین معنی است که تعداد بازیکنان ماکسیمم این لابی، 32 نفر است و در حال حاضر دو نفر داخل آن هستند. بسیاری می‌گویند که لابی‌های GTA 6 Online تنها 32 نفر را پشتیبانی می‌کنند و این رقم برای بازی جدید مناسب نیست. گفتنی است تعدادی بازی‌کنان لابی جی‌تی‌ای آنلاین در حال حاضر، سی نفر است. تنها سی نفر می‌توانند همراه یکدیگر در لوس سانتوس بچرخند و مأموریت انجام دهند.

یکی از کاربران توییتر در پاسخ نوشت:‌ «32 به نظرم خیلی کم است. تعداد باید حداقل 64 یا مثل وارزون به 100 می‌رسید.» فرد دیگری نظر او را تائید کرد و نوشت که 32 نفر برای بازی جدید مناسب نیست. تعدادی نیز از ماکسیمم بازیکنان لابی آنلاین GTA 6 دفاع کرده‌اند و می‌گویند که حضور صد نفر در یک لابی جالب نیست و دردسرساز می‌شود. عده‌ای نیز معتقدند که این رقم درست نیست و ممکن است که از بازی GTA V به‌جا مانده باشد. به‌هرحال ساخت بازی تمام نشده است و راکستار گیمز نیز هیچ اطلاعاتی در اختیار ما قرار نداده است.

با توجه به آنکه رقم 32 از ویدیو فاش‌شده بازی کشف شده است، می‌توان به آن استناد کرد. باید دید راکستار گیمز چه تغییراتی در بخش آنلاین ایجاد کرده و آیا به این زودی‌ها شاهد معرفی اثر خواهیم بود یا خیر؟

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Sajad

    مهمان

    من خیلی دوستدارم ک نمونه های ماشینی واقعی باشه و این موضوع واقعا منو تو جی تی ای وی اذیت میکنه و چون کنسول دارم نمیتونم مود های گرافیگی براش دانلود کنم ک واقعا رو مخمه و اشتیاق بازی کردن منو خیلی کم میکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    D.S.2

    مهمان

    مراحل توسعهٔ بازی تکمیل نشده و خیلی از سیستم‌ها در حال توسعه هستند. احتمالاً این رقم در بازی نهایی تغییر می‌کنه.

    پاسخ دهید