فوتبال زنان FIFA 23
یحیی رحیمی

چهره غیرواقعی بازیکنان زن FIFA 23 مورد تمسخر قرار گرفت

یحیی رحیمی 5 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,466 بازدید

بازی FIFA 23 محصول فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز لیگ فوتبال بانوان را به ارمغان آورد. باشگاه‌های فوتبال بانوان انگلستان و فرانسه به‌صورت رسمی اضافه شدند و امکان تجربه تازه‌ای را فراهم کردند. بازیکنان حرفه‌ای از چهره خود در بازی فیفا 23 رضایت ندارند و با تمسخر طراحی EA این بازی را به باد انتقاد گرفته‌اند.

گفتنی است آخرین آپدیت فیفا 23، لیگ حرفه‌ای بانوان آمریکا و رقابت‌ چمپیونیز لیگ بانوان را اضافه کرد. در حالی که الکترونیک آرتز انتظار استقبال بازیکنان حرفه‌ای را داشت، اما آن‌ها از چهره خود رضایت ندارند. یکی از بازیکنان می‌گوید که چنین آپدیتی، وقت ما را تلف می‌کند و این بازی ارزش تجربه را ندارد. طراحی کاملاً اشتباه صورت بازیکنان باعث شده تا انتقادها از EA بالا بگیرد. بازیکنان حرفه‌ای مدت‌هاست نسبت به طراحی اشتباه صورت خود گلایه دارند و ستاره منچسترسیتی نیز این انتقاد را به شکلی تمسخرآمیز بروز داده بود.

چهره بانوان فوتبال زنان FIFA 23

گفتنی است دوازده تیم از لیگ فوتبال بانوان آمریکا موسوم به NWSL به بازی FIFA 23 اضافه شده‌اند. بازیکنان مختلفی از جمله جنین بکی از تیم پورتلند ثورنز و همچنین مدیسن هموند از تیم آنجل سیتی در فیفا 23 حضور پیدا کردند. این دو بازیکن حرفه‌ای تصویری از چهره خود داخل بازی را به اشتراک گذاشته‌اند. آن‌ها به‌شدت بازی فوتبالی EA را مسخره کرده‌اند و می‌گویند که آواتار آن‌ها داخل بازی هیچ شباهتی به آن‌ها ندارد. مدیسون هموند با انتشار این تصویر نوشت: «لطفاً اگر کسی مرا پیدا کرد به من خبر دهد. منظورم مدیسون هموند شماره 99 تیم آنجل سیتی است، زیرا که این من نیستم.»

چهره بازیکنان زن FIFA 23

جنین بکی نیز به حضور خود در بازی فیفا 23 واکنش نشان داد و نوشت: «دوقلو قدیمی خود را پیدا کردم. البته دوقلو غیرهمسان.» تصویر چهره جس فیشلاک، بازیکن تیم ملی ولز و هافبک باشگاه OL Reign نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفت. چهره او در بازی هیچ شباهتی به چهره واقعی‌اش ندارد. وی در این مورد گفت: «لطفاً بگویید که آن اسکن کامل بدن الکی نبود. این چهره بچه‌های مرا می‌ترساند. بدترین چهره مربوط به کایلین شریدن، دروازه‌بان تیم سن دیگو ویو است. او به‌عنوان یک فرد کچل و بدون ابرو به تصویر کشیده شده است.

این دروازه‌بان در مورد چهره خود داخل FIFA 23 گفت: «می‌دانم که انتظار دارید بانوان به خاطر اینکه اندکی توجه به آن‌ها شده، سپاس‌گزار باشند. اما لطفاً وقت ما را تلف نکنید. بعضی از ما کچل هستیم.» شرکت EA هیچ واکنشی به انتقادها نشان نداده است و باید دید آیا مشکلات رفع خواهند شد یا خیر؟ جیانی اینفانتینو، مدیرکل فیفا به بازی FIFA 25 اشاره کرده و می‌گوید که این بازی بهترین سرگرمی برای هر دختر و پسری خواهد بود. نظر شما چیست؟‌ آیا از چهره بازیکنان فیفا 23 رضایت دارید؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.