جک گریلیش FIFA 23
یحیی رحیمی

ستاره منچسترسیتی از ظاهر خود در FIFA 23 اصلاً راضی نیست

یحیی رحیمی 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,445 بازدید

جک گریلیش، ستاره باشگاه منچسترسیتی انگلستان و تیم ملی این کشور به چهره خود در بازی FIFA 23 واکنش نشان داد. وی معتقد است که EA Sports اسکن درستی از چهره وی انجام نداده و وی در بازی فیفا 23 به شخصیت Sid از کارتون داستان اسباب‌بازی‌ها شباهت پیدا کرده است. فیفا 23 توانسته رکورد فروش بازی FIFA 22 در هفته اول عرضه را بشکند، اما بازیکنان فوتبال چندان از وضعیت خود در این شبیه‌ساز فوتبال حرفه‌ای راضی نیستند.

معمولاً بازیکنان حرفه‌ای بیشتر به امتیاز کلی خود در بازی فیفا معترض هستند و برای نمونه هالاند، دیگر ستاره منچسترسیتی گفته بود که امتیاز وی می‌توانست بیشتر باشد. جک گریلیش برعکس هم‌تیمی خود از چهره اسکن‌شده ناراضی است و می‌گوید که الکترونیک آرتز وی را شبیه یکی از شخصیت‌های انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ها کرده است.

ستاره منچسترسیتی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از مدل مجازی‌اش در بازی FIFA 23 و شخصیت Sid از انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ها به انتقاد از تیم سازنده بازی پرداخت. وی نوشت که چهره او دقیقاً مشابه آن شخصیت انیمیشن است و به این شکل اعتراض خود را نشان داد. بدون شک شباهت به این شخصیت از انیمیشن Toy Story برای هیچ‌کس خوشایند نیست و گریلیش نیز از این مسئله ناراضی است. وی انتظار چهره دقیق‌تر و بهتری داشت. شاید این چهره بیشتر برای گرت بیل ولزی مناسب باشد.

جک گریلیش FIFA 23

جک گریلیش در FIFA 23

دلیل شباهت چهره جک گریلیش به Sid در بازی FIFA 23 مشخص نیست. اسکن صورت تعدادی از بازیکنان با دقت انجام می‌شود و تیمی از EA Sports برای تهیه تصاویر مجازی به باشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. به نظر می‌رسد که استودیو برای تهیه چهره واقعی همه بازیکنان به‌اندازه کافی وقت ندارد و اکثر بازیکنان با ابزار خلق صورت ساخته می‌شوند. جک گریلیش نمونه بازیکنانی است که چهره او اسکن نشده و دلیل نارضایتی نیز همین است. شرکت EA هر سال تلاش می‌کند تا بازی فیفا را یک‌قدم به واقعیت نزدیک کند و بازی جدید هم انیمیشن‌های بهتری دارد.

قرارداد شرکت الکترونیک با فدراسیون جهانی فوتبال امسال به پایان می‌رسد و پس از دهه‌ها، شاهد خداحافظی با اسم FIFA هستیم. بازی بعدی با اسم EA Sports FC‌ ساخته می‌شود و تغییرات اساسی در بدنه آن ایجاد می‌شود. احتمال انتشار رایگان بازی هم مطرح شده است. فیفا 23 با ارائه لیگ فوتبال بانوان و پشتیبانی کامل از جام جهانی در کنار تغییر قابلیت شوت‌زنی، ضربات آزاد و انیمیشن، یک‌قدم به‌سوی ارائه یک بازی بی‌نقص برداشته است. منتقدان همچنان از رویکرد EA در مورد نحوه درآمدزایی و ارائه لوت‌باکس رضایت ندارند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.