بازی Counter Strike 2
یحیی رحیمی

آنتی چیت جدید Counter-Strike 2 پیدا شد

یحیی رحیمی 5 فروردین 1402 1 دیدگاه
1,788 بازدید

تست محدود بازی Counter-Strike 2 در جریان است و داده‌کاوها با تمام توان در حال بررسی کدهای بازی هستند تا یک سرنخ جدید پیدا کنند. بررسی کدها منجر به کشف یک آنتی جدید برای کانتراسترایک 2 شد. آنتی چیت Counter-Strike 2 به نظر از روی بازی Valorant کپی شده است و درصورتی‌که یک چیتر یا هکر وارد بازی شود، مسابقه سریعاً لغو می‌شود و امکان ادامه بازی از همگان گرفته می‌شود.

یکی از مشکلات بازی Counter-Strike Global Offensive، وجود چیترها و متقلبانی است که بازی بقیه را خراب می‌کنند. شرکت ولو برای کانتراسترایک 2 تدابیر شدیدتری اندیشیده است. هیچ‌کدام از بازی‌کنان مسدودشده امکان ورود به بازی جدید را ندارد. حتی اگر بازی‌کننده یک بار اخطار هم دریافت کرده باشد، حق ورود به سرور بازی جدید را از دست می‌دهد. این تدابیر اولیه با یک آنتی چیت همراه شده است و درصورتی‌که یک متقلب وارد مسابقه شود، روند بازی متوقف می‌شود.

تغییرات بازی کانتراسترایک 2 قابل‌توجه هستند. این بازی از مکانیک دود جدید بهره می‌برد، تمام نقشه‌ها با موتور سورس 2 طراحی شده‌اند و پوسته تفنگ‌ها نیز تغییر کرده است. به نظر می‌رسد که آنتی ‌چیت جدید هم بخشی از تغییرات بازی باشد. بررسی فایل‌های بازی CS2 نشان داده که نرم‌افزار ضد تقلب شرکت ولو که در Team Fortress 2 و چندین بازی قدیمی کالاف دیوتی هم استفاده شده، تحت تغییرات اساسی قرار گرفته است.

آنتی چیت Counter-Strike 2

آنتی چیت Counter-Strike 2

کدهای بازی به یک قابلیت به نام VAC Live اشاره می‌کنند. این دستور هنگامی‌که یک متقلب کشف شود، پیام ویژه‌ای روی صفحه نمایش می‌دهد. پس از اینکه پیام کشف چیتر نمایش داده شد، مسابقه لغو می‌شود. این باعث می‌شود تا متقلب و هکر نتوانند از بازی استفاده کنند و هر بار که وارد مسابقه می‌شوند، جلوی آن‌ها گرفته شود. می‌توانید بخشی از کد بازی که مربوط به آنتی چیت Counter-Strike 2 می‌شود را در ادامه مشاهده کنید.

آنتی چیت کانتراسترایک 2

بازی ولورانت، شوتر چندنفره ریوت گیمز و رقیب قدیمی CSGO از سیستم مشابهی استفاده می‌کند. درصورتی‌که آنتی‌چیت ریوت ونگارد یک هکر را کشف کند، بازی سریعاً لغو می‌شود. این سیستم باعث شده تا تعداد متقلبان در این بازی کاهش پیدا کند. گفتنی است کانتراسترایک 2 همچنان تحت توسعه قرار دارد و نسخه نهایی در تابستان امسال منتشر می‌شود. ولو می‌گوید که پشتیبانی از بازی چندین سال ادامه دارد و قرار است که هر بار، قابلیت‌های بیشتری اضافه شوند. در صورتی که Counter-Strike 2 را تجربه کرده‌اید، می‌توانید نظر خود در مورد آنتی‌چیت و روند بازی را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    آنتی چیت ولورانت خیلی قویه من تا حال چستر ندیدم لولم200 رنک پلت حتی آنقدر بویه که اسمورف در مقابل اسمورف میندازه

    پاسخ دهید