دانلود بازی Bus Driving Sim 22 برای PC
دانلود بازی Bus Driving Sim 22 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bus Driving Sim 22 برای PC

پارسی گیم 10 فروردین 1402 بدون دیدگاه
10,526 بازدید

دانلود بازی Bus Driving Sim 22 برای کامپیوتر

ژانر شبیه ساز رانندگی بدون شک از محبوب‌ترین سبک‌ها در صنعت گیم محسوب می‌شود. آیا می‌خواهید هیجان یک راننده اتوبوس واقعی بودن را احساس کنید؟ با Bus Driving Sim 22، می‌توانید از فیزیک واقع‌گرایانه و طیف وسیعی از مدل‌های اتوبوس لذت ببرید. سه منطقه برای کاوش وجود دارد که برای هر کدام طرح‌های ترافیکی معتبری دارند. با دوستان خود به صورت چندنفره بازی کنید، مهارت‌های خود را در حالت حرفه‌ای آزمایش کنید و در حالت رانندگی آزاد، با خیال راحت رانندگی کنید.

در Bus Driving Sim 22، ویژگی‌های ترافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی برای انواع مختلفی از وسایل نقلیه، عابران پیاده و حیوانات و همچنین انواع سیستم‌های شبکه جاده‌های واقع‌گرایانه وجود دارد. با موتور شبیه‌سازی پیشرفته نسل بعدی که بالاترین سطح شبیه‌سازی واقعی اتوبوس را ارائه می‌دهد، می‌توانید دست اندازهای جاده را تجربه کنید، سیستم تعلیق را در زمان واقعی احساس کنید، صداهای معتبری را از وسایل نقلیه و محیط بشنوید و از یک اتوبوس سواری واقعی و جذاب لذت ببرید.

تجربه رانندگی نهایی با پشتیبانی کامل از گیم پد و فرمان افزایش می‌یابد، بنابراین می‌توانید در هنگام حرکت در جاده‌ها، قدرت کامل وسیله نقلیه خود را تجربه کنید. علاوه بر این، بازی طیف وسیعی از سفارشی‌سازی‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید لذت رانندگی خود را بر اساس ترجیحات منحصر به فردتان شخصی‌سازی کنید. با این سطح از جزئیات و سفارشی‌سازی، می‌توانید بیشترین بهره ژانر شبیه ساز را از دریافت Bus Driving Sim 22 کسب کنید. دانلود این بازی به عاشقان شبیه ساز توصیه می‌شود.

بازی Bus Driving Sim 22 عنوانی در سبک شبیه ساز رانندگی و اتوبوس سواری است. این بازی با قرار دادن بازیکن در نقش یک راننده حرفه‌ای اتوبوس، انتظار دارید تا بهترین و کامل‌ترین تجربه ممکن از یک بازی درون این سبک را کسب کنید. پس اگر از عاشقان رانندگی‌های واقع‌گرایانه هستید، توصیه می‌کنیم Bus Driving Sim 22 را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Transport Fever 2 Deluxe Edition و Aquatico را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bus Driving Sim 22 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-Bit
Processor: Intel Core i3 with 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 with 3.2 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 (1GB VRAM) or AMD Radeon R7 360 (2GB VRAM) or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12000 MB available space
Additional Notes: Specifications may change during development

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i5-4670 (4th gen.) with 3.4 GHz or AMD FX-8350 with 4 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB VRAM) / AMD Radeon RX 580 (8GB VRAM) or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12000 MB available space
Additional Notes: Specifications may change during development

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get behind the wheel and become a professional bus driver! This amazing bus simulator will allow you to transport passengers across three different cities (Rio de Janeiro, Munich and Los Angeles) using various bus models with realistic physics and graphics. Play this bus simulator in single-player with career and freeride modes or immerse yourself with friends in the online multiplayer mode. Bus Driving Sim 22 is the defining bus simulator for PC. Get it now!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.