دانلود بازی Transport Fever 2 Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی Transport Fever 2 Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Transport Fever 2 Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1401 بدون دیدگاه
7,647 بازدید

دانلود بازی Transport Fever 2 Deluxe Edition برای کامپیوتر

این روزها می‌توان ردپای ژانر شبیه ساز و مدیریت منابع در تمام گوشه و کنار صنعت گیم مشاهده کرد. اگر این دو سبک با هم ترکیب شوند که دیگر باید انتظار یک شاهکار بی مانند را داشته باشیم. Transport Fever 2 یک بازی شبیه سازی تجاری است که توسط Urban Games توسعه یافته و توسط Gambitious Digital Entertainment منتشر شده است. این دومین بازی ویدئویی از فرنچایز Transport Fever محسوب می‌شود. هر دو بازی از بهترین‌های درون ژانر خود به شمار می‌آیند.

همانند نسخه قبلی، Transport Fever 2 بر شبیه سازی ترافیک تمرکز دارد، اما انواع بیشتری از وسایل حمل و نقل از جمله اتوبوس، قطار، کشتی و هواپیما را ارائه می‌دهد. این بازی در سال 1850 شروع می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دوران مدرن بازی کنند و تاریخ حمل و نقل بیش از 150 سال را تجربه کنند. وسایل نقلیه حمل و نقل جدید و بهتر به تدریج تا سال 2014 عرضه خواهند شد. این بازی همچنین دارای کمپین‌های آمریکایی و اروپایی است که هر کدام هفت چالش را ارائه می‌کنند.

به تازگی شاهد عرضه Transport Fever 2 Deluxe Edition بودیم که یک ارتقای ویژه برای بازی اولیه خواهد بود. با دانلود این محتوا می‌توانید قابلیت‌های تازه‌ای مانند چندین ماشین کلاسیک، نقشه‌های جدید برای گشت و گذار و حتی حیوانات حمل نقل را نیز دریافت کنید. به راحتی می‌توان گفت که Transport Fever 2 Deluxe Edition بهترین و کامل‌ترین شیوه برای تجربه بازی اصلی خواهد بود. پس اگر به شبیه ساز ترافیک و حمل و نقل علاقه دارید، تجربه این عنوان بی نظیر را به شما توصیه می‌کنیم.

بازی Transport Fever 2 Deluxe Edition عنوانی در سبک شبیه ساز کنترل ترافیک است. این بازی دست شما را باز گذاشته تا در دوره‌های تاریخی حمل و نقل را کنترل کرده و مسیر خود را به سوی وقایع مدرن‌تر باز کنید. این بازی بدون شک از بهترین و دقیق‌ترین شبیه سازها در سبک خود به حساب می‌آید و تجربه‌اش توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Captain of Industry و Chef Life A Restaurant Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Transport Fever 2 Deluxe Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10 or 11 (64-bit)
Processor: Intel i5-2300 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7850, 2 GB VRAM

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10 or 11 (64-bit)
Processor: Intel i7-4770k or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580, 4 GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The classic transport simulation genre has a new gold standard with Transport Fever 2. Discover a whole new world by navigating transport routes through land, water and air. May progress and prosperity find their way! Provide the world with the transport infrastructure it needs and make a fortune with custom-made transport services. Watch your trains run on rails, your buses and trucks thunder along roads, your ships power through the water, and your planes soar through the skies. Carry people on their way to work or play, and be the reason cities grow and thrive. Deliver raw materials and goods to drive the economy. Experience the greatest logistical challenges from 1850 to the present day, and build a transport empire unrivaled anywhere else on the globe!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.