Counter-Strike 2
یحیی رحیمی

واکنش‌ها به Counter-Strike 2: کار ولورانت تمام است

یحیی رحیمی 4 فروردین 1402 7 دیدگاه
917 بازدید

شرکت ولو روز گذشته از بازی Counter-Strike 2 پس از انتشار شایعات و گزارش‌های متعدد رونمایی کرد. قدم تازه‌ای در تاریخ شوترهای اول‌شخص رقابتی برداشته شد و بازیکنان کانتراسترایک در همین روزهای اخیر از روند آن تعریف کرده‌اند. نسخه آزمایشی بازی برای افراد محدودی منتشر شده است و واکنش آن‌ها کاملاً مثبت بوده‌ است. یکی از بازی‌کنان می‌گوید که ولورانت را رها کنید، کار این بازی تمام است.

نه تنها بازی‌کنان و گیمرهای حرفه‌ای، بلکه منتقدان و رسانه‌ها نیز از کانتراسترایک 2 تعریف کردند. یکی از منتقدان نوشت که این دقیقا بازی رؤیایی او بود و همان چیزی است که از کانتر درخواست می‌کرد. الکساندر باتاگلیا، نویسنده دیجیتال فاندری در مورد این Counter-Strike 2 نوشت که این بازی دارای یکی از زیباترین گرافیک‌های ممکن است و گیم‌پلی آن قابل‌توجه است. پیشرفت گرافیکی بازی و نارنجک‌های دودزا که به شکل محیط در می‌آیند، مورد تحسین این نویسنده قرار گرفت.

یکی از کاربران ردیت در مورد گرافیک نارنجک‌های دودزا نوشت که این تغییر، همه‌چیز را عوض می‌کند. برای نمونه مبارزه در حول و حوش دود به یک بازی شطرنج تبدیل شده است. یکی دیگر از کاربران ردیت باور دارد که کانتراسترایک 2 یک آپگرید تمام‌عیار است و از آن رضایت دارد. صفحه توییتر بازی نیز تصاویر از اسکین‌ تفنگ‌ها را منتشر کرد و نشان داد که تفنگ‌ها در بازی جدید بسیار زیبا به نظر می‌رسند. نورپردازی جدید باعث شده تا تغییرات گرافیکی به چشم بیایند.

واکنش به Counter-Strike 2

واکنش‌ها به Counter-Strike 2 مثبت است

گیمرهای حرفه‌ای کانتراسترایک نیز به تحسین از تغییرات جدید پرداخته‌اند. یکی از بازی‌کنان حرفه‌ای سابق به نام جیکوب وینچ می‌گوید که او پس از تجربه بازی برای اولین بار در حین استریم گریه کرده است. او پانزده سال است که کانتراسترایک را در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کند و از آنچه دیده کاملاً راضی است و امیدوار است که بتواند پانزده سال دیگر نیز به تجربه این بازی ادامه دهد. شرود (Shroud) از استریمرها و گیمرهای حرفه‌ای به شوخی در استریم تازه‌اش گفت: «ولورانت را رها کنید، این بازی کارش تمام است. تمام شد.»

یکی از بهترین بازیکنان تاریخ کانتر Get_Right نیز با حضور در ساختمان اصلی ولو موفق به تجربه بازی جدید شد. او نوشته است که ساکت ماندن در طی هفته‌های اخیر بسیار سخت بوده است، اما این بازی ارزش صبر را داشته است و در نهایت از همه سازندگان تشکر کرده است. دیگر بازی‌کنان حرفه‌ای نیز از Counter-Strike 2 تعریف کرده‌اند و فهرست اسامی همچنان ادامه دارد. عده‌ای نیز از فضای بازی انتقاد کرده‌اند و یکی از بازی‌کنان در پاسخ نوشته است که کانتراسترایک در مورد حمله گروهی تروریستی است و با بازی هلو کیتی روبه‌رو نیستیم.

شرکت ولو تمهیداتی اندیشیده است که جلوی حضور هکرها و چیترها را می‌گیرد. اگر حساب کاربری شما مسدود شده است، اجازه حضور در این بازی را ندارید. حتی اگر یک‌بار هم توبیخ شده باشید، امکان حضور در بازی جدید را نخواهید داشت. Counter-Strike 2 به‌عنوان آپگرید بازی CSGO به‌صورت کاملاً رایگان در تابستان منتشر می‌شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    آخه بازی ای که کلا چیتر توشه تو نسخه دوم شم آنتی چیت ندارد چجوری میتونم با بازی که آنتی چیت داره و روز به روز پلیر هاش بیشتر میشه رقابت کنه ولورانت تو همین سه سال آنقدر زیاد تونسته پلیر جمع کنه وای به حاله وقتی که به عمر کانتر برسه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رضا در پاسخ به علی

      مهمان

      هه?

  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    کجا کار ولورانت تمومه؟ با این حداقل سیستمی که من ازش میبینم حتی اونایی که با fps ۳۰ میومدن بازی میکردن دیگه نمیتونن بیان چون GTX 660 میخواد حداقل که ما ایرانیا در دستنگی به سر می‌بریم پس همون ولورانتو بشین بازی کن??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Farzad در پاسخ به ایمان

      مهمان

      انشاالله با نسخه اصلی یه انتی چیت خفن هم رو میکنه دهن همه چیتر ها سرویس میشه

    • Avatar

      ناشناس در پاسخ به ایمان

      مهمان

      همون سیستم قبلی رو میخواد شما این اطلاعات بی منبع مزخرف از کجا میارید اتفاقا تو سیستم های قدیمی بازی بهتر شده

  • Avatar

    علی متامی

    مهمان

    عوض این مصخره بازی ها بیایید چیترا رو بن کنید که این کار باعث میشه از بازی کالاف هم جلو بزنید تا وقتی چیترا رو بن نکنید هر تغیری رو بازی انجام بدید فایده ای نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها?

    مهمان

    به به کار بازی های شوتر تمومه برید کنار پدر نسل جدید شوتر داره میاد??

    پاسخ دهید