سری WRC
علیرضا نظری

بازی جدید سری WRC به زودی معرفی می‌شود

علیرضا نظری 4 فروردین 1402 بدون دیدگاه
95 بازدید

از آن جایی که استودیو Codemasters توانست در سال 2020 حقوق سری WRC را به دست بیاورد، انتظار می‌رود بازی جدیدی از این مجموعه در سال جاری میلادی عرضه شود. حال، به گفته یک افشاگر مشهور در صنعت بازی‌های ویدیویی، اثر جدید سری WRC در حال حاظر آماده معرفی است و تاریخ عرضه آن به زودی اعلام خواهد شد.

این خبر در واقع طبق گفته یک افشاگر معروف فرانسوی به نام billbil-kun در توییتر است که می‌گوید بازی جدید WRC از شرکت EA و استودیو Codemasters آماده انتشار بوده و انتظارها بر این است که به زودی تاریخ عرضه آن به طور رسمی تایید شود. جالب اینجا است که آیکون‌هایی برای تروفی‌ها و اچیومنت‌های قابل باز شدن در بازی نیز توسط او به اشتراک گذاشته شده است. اینکه دقیقا این بازی چه موقع معرفی می‌شود و چه مدت پس از آن آماده عرضه می‌شود، مشخص نیست؛ اما بر اساس گفته‌های billbil-kun، به نظر می‌رسد که هر دوی این موارد در آینده‌ای نسبتا نزدیک اتفاق می‌افتد.

مسابقات جهانی رالی WRC در واقعیت توسط FIA اداره می شود. این همان سازمانی است که مسابقات رانندگی فرمول یک را اداره می‌کند. تفاوت بزرگ این است که محدودیت‌های قانونی در مسابقات F1 بسیار سفت و سخت است، در حالی که WRC در رابطه با مسابقات رالی است. برخلاف فرمول یک، مسابقات رالی WRC در قالب نقطه به نقطه انجام می‌شود، به طوری که آن‌ها به جای تکرار دورهای پیست، از نقطه ای به نقطه دیگر در مسیرهای مختلف مسابقه رقابت می‌کنند. WRC، مسابقات رالی سه تا چهار روزه برگزار می‌کند و جاده‌های ناهموار موجود در نقاط مختلف جهان را به نمایش می‌کشد. مسابقه دهندگان رالی باید در سطوح مختلف از جمله شن، آسفالت، برف و یخ با یکدیگر مسابقه دهند.

سری WRC

معرفی بازی جدید از سری WRC

سری بازی‌های WRC از سال 2001 آغاز شده است. همانطور که در گذشته اعلام شد، مجوز جدیدی بین EA و WRC در سال 2020 امضا شد. این قرارداد شامل حق انتشار بازی‌های جدید، علاوه بر اجرای رویدادهای ورزشی الکترونیکی است که از سال 2023 تا 2027 را در بر می‌گیرد. اکنون، یک اتفاق غیرمنتظره در اینجا برای WRC 2023 رخ داده است. کد مسترز مجوز بازی WRC را در سال 2020 دریافت کرد. سپس EA یک سال بعد Codemasters را خریداری کرد. بنابراین این بدان معناست که EA، اولین بازی WRC خود را با کدمسترز منتشر خواهد کرد.

انتظار می‌رود که بازی WRC 23 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. ما امیدواریم که این بازی با هیاهوهای طرفداران مطابقت داشته باشد، زیرا نگرانی‌هایی در مورد استودیوی جدید توسعه دهنده این بازی وجود داشته است. جدای از این، نظر شما در مورد عرضه WRC 2023 چیست؟ آیا در مورد این بازی هیجان‌زده هستید؟ دیدگاه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.