بازی Alan Wake 2
علیرضا نظری

بازی Alan Wake 2 امسال منتشر می‌شود

علیرضا نظری 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
241 بازدید

استودیو Remedy Entertainment در بیانیه جدید خود اعلام کرده است توسعه بازی Alan Wake 2 (الن ویک 2) که مدت‌هاست طرفداران انتظارش را می‌کشند، پیشرفت خوبی دارد و انتشار این اثر در سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

سال 2023 با آثاری همچون Dead Space Remake و Resident Evil 4 Remake یک سال پرطرفدار برای علاقه مندان سبک ترسناک بقا بوده است، اما در عین حال، طرفداران این ژانر هنوز منتظر انتشار آثار زیادی در ماه‌های آینده هستند. بازی Alan Wake 2 یکی از آثاری است که به مدت طولانی مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته و توسعه‌دهنده آن یعنی استودیو Remedy Entertainment مطمئن است که این بازی به طور حتمی در سال 2023 منتشر خواهد شد.

استودیو رمدی تقریبا یک سال پیش تایید کرده بود که بازی Alan Wake 2 در مرحله تولید کامل است. همچنین در ماه اکتبر این استودیو اعلام کرد که در قبال بازی مذکور، انتشار در سال 2023 را مورد هدف قرار داده است. علاوه بر این، در گزارش مالی سه ماهه اخیر، استودیو سازنده سری الن ویک این موضوع را تکرار کرد و گفت که به زودی تمامی محتوای بازی تکمیل و برای عرضه در اواخر سال جاری آماده خواهد شد. رمدی در این باره چنین اعلام کرده است: «بازی Alan Wake 2، به عنوان دنباله‌ای بر تریلر روان‌شناختی سال 2010 که توسط Epic Games منتشر شد، در مرحله تولید کامل است. در سال 2022، تمامی بخش‌های این بازی در حال کامل شدن بود و در حال حاضر برای انتشار در سال 2023 آماده خواهد شد.»

بازی Alan Wake 2

انتشار بازی Alan Wake 2 در سال 2023

در اوایل سال جاری، ترو ویرتالا، مدیر عامل Remedy، در آخرین گزارش‌های مالی این استودیو اعلام کرد که توسعه الن ویک 2 به مرحله‌ای رسیده که می‌توان بازی را از ابتدا تا انتها تجربه کرد. همچنین، این اثر قرار است در اواخر سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. البته اینکه بازی الن ویک 2 دقیقا چه زمانی در سال 2023 عرضه خواهد شد، چیزی است که نه استودیو رمدی و نه ناشر آن یعنی اپیک گیمز هنوز آن را تایید نکرده‌اند. این در حالی است که قبل از عرضه این بازی، طرفداران انتظار نمایشی از گیم پلی آن را خواهند داشت. به هر حال امیدواریم که در ماه‌های آینده این اتفاق رخ دهد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.