Fortnite Update 8.40
یحیی رحیمی

آپدیت 8.40 بازی Fortnite جنگ‌های هوایی را اضافه می‌کند؛ حیوانات اهلی و مسابقه غذا!

یحیی رحیمی 30 فروردین 1398 بدون دیدگاه
738 بازدید

اگر از طرفداران قدیمی بازی Fortnite باشید، حتما آن هواپیماهای عجیب و غریب را به یاد دارید. در آپدیت شماره 8.40 بازی Fortnite، شاهد برگشتن این هواپیماها برای مدت کوتاهی هستیم و یک سری مسابقات به اسم Air Royale در انتظار بازیکنان هستند.

همان طور که از اسمش می توانید بفهمید، این حالت بازیکنان را در گروه های دو نفره قرار می دهد و می توانید توسط هواپیماهای خود در آسمان جولان دهید و به همه نشان دهید که برنده کیست. این یک هواپیماست که در آخر سالم بیرون خواهد آمد و شما باید ثابت کنید خلبان خوبی هستید و به این آسانی ها سقوط نخواهید کرد. علاوه بر این هواپیماها، شاهد اضافه شدن یک تفنگ جنگی نیمه اتوماتیک نیز هستیم.

تفنگ The Infantry قبلا نیز در Fortnite وجود داشته است و این آپدیت تنها نوع Epic و افسانه ای آن را به ارمغان آورده است. یکی از جذاب ترین بخش های اضافه شده نیز اهلی کردن حیوانات است و البته به آن معنی که شما فکر می کنید نه اما می توانید حیوان را در کوله پشتی خود قرار دهید و همچنین چندین انیمیشن از ناز کردن و دست کشیدن به سر و صورتش را نیز شاهد هستیم.

این کار در جواب به کمپینی بود که هدف اصلی آن اضافه کردن حس حیوان دوستی در بازی های ویدیویی بود و همان طور که می دانید بسیاری از کودکان مخاطب چنین بازی هستند و این به آن‌ها یاد می دهد چگونه با حیوانات رفتار کنند. مثلا در Metal Gear Solid نیز در صورتی که حیوانات را بکشید، روی صورت یک شاخ درخواهید آورد و در نوع خودش جالب و آموزنده است.

در مورد Air Royale باید بگوییم که این بخش دارای قوانین خاص خود است. بازیکنان نباید به زمین بخورند و همچنین سه جان یا فرصت دوباره برای بازی کردن نیز وجود دارد. از پرواز در ارتفاع های بالا باید بپرهیزید و هر بار نیز محیط بازی کوچکتر خواهد شد. جعبه های Loot نیز از آسمان به زمین خواهند افتاد یا اینکه در آسمان شناور خواهند شد.

مسابقه دیگری نیز در آپدیت 8.40 برگشته است و این یکی اما مسابقه غذاست و به درد شکموها می خورد. دو تیم در مقابل هم قرار می گیرند و باید غذای یکدیگر را نابود کنند و البته آتش فشان نیز در این حالت فعال خواهد بود و میان بازیکنان ترس و وحشت ایجاد خواهد کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.