بازی Valorant Mobile
یحیی رحیمی

نسخه بتا بازی Valorant Mobile به زودی منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 27 اسفند 1401 بدون دیدگاه
757 بازدید

مایک، افشاگر مشهور بازی Valorant، شایعه‌ای تازه در مورد نسخه موبایل این شوتر محبوب منتشر کرده است. او مدعی است که پچ 6.06 بازی شامل تعدادی زیادی از فایل‌هایی مربوط به نسخه موبایل بازی است. او با بررسی فایل‌های جدید به این نتیجه رسیده که نسخه بتا بازی Valorant Mobile در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

شرکت ریوت گیمز تابه‌حال ساخت ولورانت موبایل را تائید نکرده است، اما افشاگری‌هایی در این زمینه انجام شده است. مایک حتی یک تصویر از بازی Valorant Mobile‌ را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که این تصویر مربوط به بیلد قدیمی‌تر بازی باشد و قبل از آنکه تولید محصول به مرحله بتا برسد. توسعه‌دهنده چند سال پیش گفته بود که آن‌ها وقت زیادی برای ساخت نسخه کنسول و موبایل ندارند و حتی این پروژه را کنار گذاشته بودند.

محبوبیت بازی ولورانت روی کامپیوتر باعث شده تا ریوت گیمز به فکر توسعه بازی موبایل بیفتد. کار روی نسخه کنسول نیز ادامه دارد و این نسخه به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود. طبق شایعه جدید، نسخه موبایل بازی ولورانت زودتر از نسخه کنسول از راه خواهد رسید. در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، نسخه آزمایشی در ماه‌های آینده قابل دانلود خواهد بود. این بازی می‌تواند رقیب قدری برای بازی‌های شوتر موبایل مانند کالاف دیوتی موبایل شود و محبوبیت آن‌ها را کاهش دهد.

بازی Valorant Mobile

جزئیات بازی Valorant Mobile

شرکت ریوت گیمز چندین بازی موبایل محبوب تابه‌حال منتشر شده است. برای نمونه لیگ آو لجندز: وایلد ریفت بسیار موفق عمل کرد و توانست جوایزی هم دریافت کند. بازی Legends of Runeterra نیز موفق عمل کرد. البته رقابت در عرصه شوترهای آنلاین کار ساده‌ای نخواهد بود و این بازی، رقبای سرسختی دارد. توسعه‌دهنده تصمیم گرفته تا ابتدا نسخه بتا را منتشر کند و پس از برطرف کردن ایرادها و دریافت بازخورد از سوی بازی‌کنان، نسخه اصلی را منتشر کند.

ولورانت موبایل می‌تواند خلأ شوترهای هیرو محور موبایل را پر کند. اگرچه بازی کالاف دیوتی موبایل محبوبیت زیادی دارد، اما روند این بازی متفاوت با Valorant است. بازی Rainbow Six Mobile می‌تواند رقیب ولورانت موبایل شود، البته این بازی هنوز به مرحله انتشار نرسیده است و توسعه آن ادامه دارد. پشتیبانی از بازی ولورانت در سوی دیگر ادامه دارد. هیرو جدید این بازی به نام Gekko توانست قابلیت‌های ویژه‌ای به این بازی آنلاین و رایگان اضافه کند.

بازی ولورانت موبایل

ریوت گیمز می‌خواهد هیروها بیشتری تا پایان 2023 اضافه کند. این شرکت روی حالت پریمیر کار می‌کند که مود رقابتی تازه‌ای است. حالت Premier بازی‌کنان را تیم‌های پنج نفره قرار می‌دهد و امکان شرکت در تورنمنت‌های آنلاین مانند حوزه ورزش‌های الکترونیک را فراهم می‌کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.