Iron-Man-EA
یحیی رحیمی

شرکت EA در حال ساخت بازی تک نفره Iron Man است

یحیی رحیمی 13 مرداد 1401 بدون دیدگاه
339 بازدید

با انتشار شایعاتی در مورد ساخت بازی Black Panther توسط الکترونیک آرتز، تام هندرسون مدعی است که بازی تک‌نفره دیگری از دنیای مارول توسط این شرکت آمریکایی در حال ساخت است. طبق آخرین اخبار بازی، Iron Man تازه‌ترین بازی داستانی شرکت EA است که تولید آن آغاز شده است. با این حساب الکترونیک آرتز دو بازی از دنیای سینمایی مارول را به‌صورت هم‌زمان می‌سازد.

به گزارش پارسی گیم، شایعات متعددی در مورد ساخت بازی دوم از دنیای سینمایی مارول توسط EA به گوش می‌رسند. جف گراب در استریم Game Mess Mornings که به‌صورت زنده از توییچ پخش شد، اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی دوم مارول منتشر کرد. وی می‌گوید که این بازی داستانی و تک‌نفره خواهد بود. مدیرعامل الکترونیک آرتز در اجلاس مالی اخیر به تمرکز روی بازی‌های داستانی اشاره کرد و گفت که این بازی‌ها، بخش مهمی از کاتالوگ‌ آن‌ها را تشکیل می‌دهند. این صحبت در حالی بیان می‌شود که صفحه توییتر EA به تمسخر بازی تک‌نفره پرداخته بود.

جف گراب وارد جزئیات نشد و اطلاعاتی در مورد ماهیت بازی دوم از دنیای مارول به زبان نیاورد؛ اما تام هندرسون، افشاگر و خبرنگار معروف بریتانیایی به این صحبت‌ها واکنش نشان داد. وی مدعی است که بازی Iron Man توسط توسعه‌دهندگان EA ساخته می‌شود؛ اما مشخص نیست کدام استودیو تولید بازی را برعهده گرفته است. گفتنی است این بازی در مرحله ایده پردازی اولیه قرار دارد و همچنین اطلاعات بسیار اندکی از آن در دسترس است و آن را باید شایعه‌ای ضعیف نامید که ممکن است اشتباه از آب درآید. اگرچه تام هندرسون منبع معتبری است، اما احتمال عدم ساخت بازی نیز وجود دارد.

بازی Iron Man شرکت EA

بازی تک نفره Iron Man

در صورتی که بازی Iron Man توسط EA ساخته نشود؛ هیچ‌گاه در مورد آن خبری دریافت نخواهیم کرد. بازی‌های مختلفی از دنیای مارول در حال ساخت هستند که از جمله آن‌ها باید به مارول اسپایدرمن 2 و مارول ولورین اشاره کرد. استودیو ایمی هنیگ نیز یک بازی از دنیای مارول می‌سازد و شرکت‌های مختلفی از حق امتیاز ابرقهرمان‌های این شرکت استفاده می‌کنند. شرکت مارول نیز در رویداد کامیک‌کان از ده سال محتوا برای طرفداران رونمایی کرد.

ساخت بازی Iron Man اتفاق چندان عجیبی نخواهد بود. استودیو Camouflaj با همکاری سونی، بازی واقعیت مجازی Iron Man VR را منتشر کردند. این بازی یک شوتر اول‌ شخص بود که اجازه پرواز کردن با لباس ویژه تونی استارک و نابود کردن دشمنان در آسمان را می‌داد. بازی برخلاف امتیازهای متوسط، همچنان نشان می‌دهد که بازی تک‌نفره آیرون می‌تواند موفق از آب درآید. تام هندرسون در آخر نوشت که تمام این‌ها در حد شایعه است و باید منتظر خبرهای جدی باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.