Red-Dead-Online_Frontier-Pursuits
یحیی رحیمی

هیچ گونه DLC برای Red Dead Redemption 2 منتشر نخواهد شد: تمرکز روی آنلاین

یحیی رحیمی 7 مهر 1398 1 دیدگاه
1,402 بازدید

سالهاست که شایعاتی در مورد انتشار DLC برای بازی Grand Theft Auto V شنیده می شود و تا به حال هیچ گونه بسته الحاقی برای این بازی منتشر نشده است. هر چند که به لطف GTA Online محتوای فوق العاده زیادی را تجربه کرده ایم. اخیرا یک سری شایعات در مورد انتشار DLC برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر بود که حالا تمام امید ها خاموش شده است.

مدیر تولید بخش آنلاین استودیو Rockstar Games به نام Katie Pica در گفتگویی احتمال انتشار هر گونه DLC برای بازی Red Dead Redemption 2 را رد کرده است. او گفته است که صد در صد مطمئن است که بسته الحاقی برای این بازی منتشر نخواهد شد و فعلا تمام تمرکز تیم توسعه بازی روی بخش آنلاین است و استودیو به دنبال آن است که تمامی تجربه های جذاب بخش تک نفره را به بخش آنلاین نیز اضافه کند.

اخیرا نیز یک آپدیت برای بخش آنلاین بازی منتشر شده بود که اجازه انتخاب کلاس های مختلف را می داد و هر کلاس نیز دارای فعالیت های مخصوص خود بود و همچنین جوایز مختلفی نیز در نظر گرفته شده اند و به طور کل بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در حال پیشرفت است:

هدف تیم بازی فوق العاده جاه طلبانه بود و وقتی که دنیایی به آن بزرگی می سازید، بخش تک نفره و داستانی قطعا اهمیت زیادی دارد. جاه طلبی برای بخش آنلاین نیز بالاست و Red Dead Online نیز در حال گسترش است و می خواهیم آن را با رویدادهای مختلف و همچنین ایجاد شیوه های جدید برای لذت بردن بازیکنان از بازی و ملاقات با هم دیگر، مزین کنیم.

باید دید که آیا Red Dead Online نیز به همان میزان از موفقیت خواهد رسید یا خیر؟ فعلا 25 میلیون نسخه از بازی فروحته شده است و انتشار نسخه PC نیز می تواند کمک زیادی بکند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    برای pc هم همه گفتن نمیاد اومد برای یه همچین بازی مگه میشه dlc نیاد

    پاسخ دهید