Ratchet and Clank Rift Apart کامپیوتر
یحیی رحیمی

پورت کامپیوتر بعدی پلی استیشن فاش شد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1401 بدون دیدگاه
583 بازدید

شرکت پلی استیشن به انتشار بازی‌های انحصاری برای کامپیوتر ادامه می‌دهد. بازی Returnal‌ آخرین پورت PC این شرکت بود و پس از آن هم نوبت به بازی The Last of Us Part 1 می‌رسد. وب‌سایت سونی بازی بعدی که قرار است برای پی‌سی پورت شود را فاش کرده است. بازی Ratchet and Clank Rift Apart اثری است که احتمالاً در پایان سال میلادی برای کامپیوترهای گیمینگ منتشر شود.

استودیو Nixxes Software که توانست بازی مارول اسپایدرمن را به طرز مناسبی برای کامپیوتر پورت کند، تولیدکننده نسخه پی‌سی بازی رچت و کلنک خواهد بود. آگهی استخدامی جدید استودیو نشان می‌دهد که آن‌ها نیازمند یک مهندس نرم‌افزار هستند که آشنایی کامل با سری بازی رچت و کلنک داشته باشد و از فناوری ساخت بازی سر دربیاورد. این نشان می‌دهد که پورت بعدی پلی استیشن برای کامپیوتر، Ratchet and Clank Rift Apart خواهد بود.

طبق آگهی استخدامی، یک مهندس طراح رابط کاربری برای پروژه جدید موردنیاز است. این فرد باید تجربه کافی در مورد کار با نرم‌افزار Coherent را داشته باشد. این ابزار ویژه به بازی‌سازها کمک می‌کند تا رابط کاربری بازی‌ها را به شکل حرفه‌ای بسازند. شرکت Coherent Labs خود را متخصص تولید رابط کاربری می‌داند و اگر به وب‌سایت رسمی آن‌ها مراجعه کنید، می‌توانید لوگو بازی‌های مختلف را مشاهده کنید. این شرکت در تولید بازی‌هایی مانند پابجی و کنترل سهیم بوده است. همچنین اسم بازی Ratchet and Clank Rift Apart هم دیده می‌شود.

Ratchet and Clank Rift Apart کامپیوتر

Ratchet and Clank Rift Apart در راه کامپیوتر

با توجه به آگهی استخدامی جدید و همچنین افزودن اسم بازی رچت و کلنک به وب‌سایت این شرکت، پورت کامپیوتر بعدی پلی‌استیشن مشخص می‌شود. البته این تنها یک شایعه است که توسط سونی تائید نشده است. ممکن است که استودیو Nixxes‌ روی بازی دیگری کار کند، اما بعید است که پروژه‌ای غیر از رچت و کلنک در اختیار آن‌ها قرار گرفته باشد. در صورتی که این بازی برای کامپیوتر پورت شود، تعداد بازی‌های انحصاری کامل PS5 کاهش می‌یابد. ممکن است گاد آو وار رگناروک و هورایزن فوربیدن وست، عناوین بعدی باشند که برای کامپیوتر پورت می‌شوند.

پورت کامپیوتر بازی بلادبورن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. استودیویی که قرار بود این کار را انجام دهد، هرگونه کار روی بازی را تکذیب کرد. در حال حاضر هیچ امیدی برای معرفی این بازی وجود ندارد. بازی لست آو آس تازه‌‌ترین انحصاری پلی‌استیشن است که روز هشتم فروردین 1402 برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 اعلام‌شده و نشان می‌دهد که این بازی نیازمند کامپیوتر بسیار قدرتمندی است و اجرای آن با وضوح 4K به آخرین نسل از کارت گرافیک انویدیا نیاز دارد.

منبع: PlayStationLifeStyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.