تاریخ انتشار بازی Starfield
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار جدید بازی Starfield اعلام شد

یحیی رحیمی 18 اسفند 1401 بدون دیدگاه
248 بازدید

بازی استارفیلد، اثر نقش‌آفرینی فضایی جدید شرکت بتسدا در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور 1402) برای کنسول ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار Starfield قرار بود در اوایل سال جدید 2023 باشد، اما شرکت بتسدا می‌گوید که بازی آن‌ها دچار تأخیر شده است. رویداد ویژه استارفیلد دایرکت قرار است به سؤالات مهم طرفداران پاسخ دهد و جنبه‌های مهم گیم‌پلی را به نمایش بگذارد.

طبق گفته بتسدا، رویداد ویژه بازی استارفیلد در تاریخ یازدهم ژوئن (21 خرداد) برگزار می‌شود. این تاریخ مصادف با روز برگزاری رویداد تابستانی ایکس‌باکس است. شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2023 حضور ندارد، اما رویداد ویژه‌ای در همان هفته برگزار خواهد کرد. این رویداد با همکاری بتسدا برگزار می‌شود و گیم‌پلی بازی استارفیلد به نمایش درخواهد آمد. بخش‌هایی همچون تیراندازی و مسافرت‌های فضایی در ویدیو جدید نشان داده می‌شوند. تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا در این مورد گفت:

سلام به همه. از سوی خودم و تمام کارمندان بتسدا باید بگویم که بسیار هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم بالاخره تاریخ انتشار Starfield را اعلام کنیم. ما وجود خود را در این بازی ریخته‌ایم و حتی از اینکه چقدر محتوا می‌شود در بازی گنجاند تعجب‌زده‌ام. این بازی واقعاً وسیع است. ما همیشه در حال تجربه بازی هستیم و این ژوئن شما را به استودیو دعوت می‌کنیم و نگاهی عمیق به بازی در رویداد استارفیلد دایرکت می‌اندازیم. هنوز محتوای زیادی برای نمایش داریم. این بازی تمام ویژگی‌هایی که از ما انتظار می‌رود را دارد، درعین‌حال تجربه‌ای خاص و ویژه است. در پایان از هیجان شما در قبال بازی تشکر می‌کنم، از حمایت شما، نظرات شما سپاس‌گزارم و ما تمام آن‌ها را خوانده‌ایم. می‌دانم که زمان زیادی برای تجربه بازی منتظر مانده‌اید. باور کنید ما هم همین‌طور. نمی‌توانیم بیشتر این شما را منتظر نگه‌داریم. در نهایت متشکریم و به‌زودی شما را می‌بینیم.

تاریخ انتشار بازی Starfield

تاریخ انتشار Starfield

تاریخ انتشار Starfield ابتدا یازدهم نوامبر 2022 اعلام شد. سپس شاهد تأخیر این اثر به سال جدید میلادی بودیم و قرار شد که بازی در نیمه اول سال به دست طرفداران برسد. وسعت بازی و اینکه حتی تاد هاوارد هم از گستردگی آن تعجب‌زده شده، باعث شده است تا پیرایش و رفع باگ‌ها و ایرادها، زمان بیشتری لازم داشته باشد. فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، معتقد بود که تأخیر اولیه استارفیلد تصمیم خوبی است و اینکه آن‌ها نباید یک محصول بی‌کیفیت منتشر کنند. بازی استارفیلد روز پانزدهم شهریور برای ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.