دفاتر اروپایی یوبی سافت (Ubisoft)
علیرضا نظری

چندین دفتر اروپایی یوبی سافت تعطیل می‌شوند

علیرضا نظری 18 اسفند 1401 بدون دیدگاه
481 بازدید

بنا به گزارش‌ها، شرکت Ubisoft (یوبی سافت) چندین دفتر اروپایی از جمله یوبی سافت بنلوکس را تعطیل خواهد کرد. این خبر با توجه به ادعای ناشر در قالب ایمیلی که در انجمن ResetEra فاش شده است صحت پیدا می‌کند. با توجه به جزئیات پست شده، تعدادی از شرکت‌های تابع در اروپا به دلیل مواجه شدن ناشر با چالش‌های ناشی از عوامل خارجی تعطیل خواهند شد.

گفته می‌شود که یوبی سافت دفاتر مختلف اروپایی را می‌بندد، اما در این ایمیل فقط به طور مستقیم به استودیوی بنلوکس اشاره شده است. در قسمتی از گفته‌های یوبی سافت که در انجمن ResetEra ارسال شده، گفته شده است: «همان‌طور که همه ما می‌دانیم، بازار به طور مداوم در حال تغییر است و به عنوان یک سازمان باید با آن همگام باشیم. در این زمان، یوبی سافت به دلیل عوامل خارجی با چالش‌های متعددی مانند کاهش حجم فروش بازی‌های فیزیکی به نفع فروش دیجیتال، متمرکز کردن بازاریابی با دیجیتالی کردن تمامی کانال‌های ارتباطی ما، تغییر از عرضه‌های عمده خرده‌فروشی به بازی‌های موبایل و نمایش‌های فیزیکی کمتر اما مهم رو به رو شده است.»

همچنین در ادامه این افشاگری‌ها گفته شده، برای مقابله با چالش‌های آینده، مدیریت یوبی سافت تصمیم گرفته است تا برخی از شرکت‌های تابع خود را در اروپا تعطیل کند. متأسفانه، نهاد Ubisoft Benelux در معرض بسته شدن قرار گرفته است و اکثر کارمندان از اول آوریل 2023 از آن جا خارج می‌شوند. در حالی که چندین دفتر اروپایی تحت تأثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت، به نظر می‌رسد استودیوهای توسعه اروپایی تحت تأثیر این تصمیم قرار نگیرند.

دفاتر اروپایی یوبی سافت (Ubisoft)

تعطیلی دفاتر اروپایی یوبی سافت

به طور کلی اگر این موضوع صحت داشته باشد، برای کارمندان مشغول در دفاتر اروپایی مایه تاسف خواهد بود. در همین حال، به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این مسئله ارائه شد، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در دیگر اخبار مرتبط با یوبی‌سافت، همان‌طور که در ماه گذشته پوشش داده شد، گفته می‌شود که این ناشر قصد دارد، 4 بازی جدید از فرنچایز Assassin’s Creed را معرفی کند که هم اکنون در دست ساخت است، البته فعلا این فقط در حد یک شایعه است.

برای انتشار امسال، یوبی‌سافت بازی Assassin’s Creed Mirage را روی پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس‌ باکس سری اس، رایانه‌های شخصی، استادیا و حتی آمازون لونا منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، نسخه جدید Assassin’s Creed برای بازیکنان رایانه‌های شخصی با اشتراک فعال یوبی سافت پلاس در دسترس خواهد بود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.