بازی Counter-Strike 2
یحیی رحیمی

بتا عمومی بازی Counter-Strike 2 به‌زودی منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 15 اسفند 1401 2 دیدگاه
1,140 بازدید

داده‌کاوها هفته گذشته موفق به یافتن اسم بازی کانتر استرایک جدید در فایل‌های درایور کارت گرافیک انویدیا شدند. گزارش تازه‌ای منتشر شده است که نشان از انتشار نسخه بتا بازی Counter-Strike 2 در آینده‌ای نزدیک دارد. طبق گفته‌ها، بازی جدید سری کانتر در حال ساخت است و حتی امکان انتشار آن در سال جاری میلادی هم وجود دارد.

گزارش پیشین نشان داد که احتمالاً دنباله بازی Counter-Strike Global Offensive در حال ساخت است و سرنخ‌ها به این بازی اشاره داشتند. اما گزارش جدید نشان می‌دهد که دنباله این بازی در حال ساخت نیست و شرکت ولو می‌خواهد دنباله یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سری را بسازد. ریچارد لوئیس، روزنامه‌نگار معتبر ورزش‌های الکترونیک می‌گوید که از چند منبع مختلف در مورد نسخه جدید کانتراسترایک پرسیده است و فهمیده است که بتا یا نسخه آزمایشی بازی جدید به‌زودی منتشر خواهد شد. ممکن است این اتفاق در ماه آینده میلادی رخ دهد.

ریچارد لوئیس در بلاگ شخصی‌اش نوشت: «چند منبع که به‌شرط مخفی ماندن هویت با من صحبت کرده‌اند، می‌گوید که نسخه جدید بازی Counter-Strike در حال ساخت است و تولید آن مدت زیادی است که شروع شده است. نسخه جدید احتمالاً تحت عنوان کانتراسترایک 2 منتشر می‌شود و زمان انتشار و نسخه بتا نیز احتمالاً آخر مارس یا اول آوریل اعلام خواهد شد.» طبق گفته وی، بازی جدید به‌زودی وارد مرحله آزمایشی می‌شود.

بازی Counter-Strike 2 کانتراسترایک

نسخه جدید سری کانتراسترایک

وی در ادامه افزود:‌ «در مورد جزئیات ویژه بازی باید گفت که از موتور Source 2 استفاده شده است. این کار باعث می‌شود تا بازی بهبود یابد و همچنین گرافیک آن خیره‌کننده باشد. این تصمیم باعث می‌شود تا بازی‌کنانی که دارای سیستم ضعیف هستند، کنار گذاشته شوند. البته فلسفه شرکت ولو آن است که به‌تمامی افراد، اجازه‌ی بازی کردن بدهد.» در حال حاضر نمی‌دانیم آیا نسخه‌ای از بازی CSGO را خواهیم دید که با موتور Source 2 ساخته شده است، یا اینکه بازی کاملاً متفاوتی را خواهیم دید. باید منتظر شرکت ولو و انتشار اطلاعات رسمی باشیم.

بازی CS:GO در سال 2012 منتشر شد و بیش از یک دهه است که پشتیبانی می‌شود. این بازی از موتور قدیمی Source انجین استفاده می‌کند. موتور جدید به نام Source 2 در سال 2015 معرفی شد. بازی Dota 2 اولین محصولی بود که از این موتور استفاده می‌کرد. بازی‌های بعدی این شرکت مانند Half-Life Alyx هم با این موتور طراحی شده‌اند. گزارش جدید نشان می‌دهد که کانتراسترایک 2 با این موتور گرافیکی طراحی شده است و نیازمند سیستم قدرتمندی است.

منبع:‌ Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Farxd

    مهمان

    امیدوارم انقدری بازی بهینه باشه که همه بتونن بازیش کنن اگه قرار به گرافیک خیلی بالا باشه که فاتحه بازی همون اولش خوندست . اگه میبینن سی اس گو انقدر پلیر داره بخاطر بهینه بودن بازیه که طرف با سیستم ذغالی هنوز داره پلی میده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    دلیلی که به ادامه زندگی امید داشته باشی وجود ندا….
    ‌‌‌‌‌<>

    پاسخ دهید