بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5
محمد صادق شجاعی

بهترین بازی های پلی استیشن 5 از نظر بازیکنان معرفی شد

محمد صادق شجاعی 14 اسفند 1401 1 دیدگاه
4,086 بازدید

از آن جایی که سونی توانسته مشکل کمبود پلی استیشن 5 در سراسر جهان را تا حدودی رفع کند و تعداد بیشتری از این کنسول را در اختیار بازیکنان قرار دهد، این شرکت ژاپنی تصمیم گرفته که بهترین بازی های این پلتفرم را از نظر بازیکنان معرفی کند.

شرکت Sony اخیرا اقدام به نظر‌سنجی از بین کاربران کنسول PS5 کرده و به واسطه آن هزاران رای را دریافت کرده است. این نظر‌سنجی در چهار بخش انجام شده و به شما کمک می‌کند که تصمیم بگیرید پس از خریداری کنسول نسل نهمی پلی استیشن به سراغ کدام آثار بروید. بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5 از نظر بازیکنان به شرح زیر است.

بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5 Astro’s Playroom

بهترین استفاده از کنترلر دوال سنس: بازی Astro’s Playroom

ماجراجویی نوستالژیک استودیو Team ASOBI یک نمایشگاه واقعی از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس بوده که به خوبی قادر  است فناوری‌های منحصر‌به‌فرد آن را به بازیکنان نشان دهد. از حس قدم زدن در بین چمن‌های GPU Jungle تا فشار ناشی از هدف‌گیری با استفاده از تیر و کمان، در هر شرایطی بازی Astro’s Playroom بهترین گزینه برای آشنایی با نقاط قوت کنترلر Dualsense است. این اثر به صورت از پیش نصب شده روی PS5 وجود داشته و به محض روشن کردن کنسول می‌توانید به سراغ تجربه آن بروید. سایر آثار شاخص این بخش عبارتند از:

  1. Horizon Forbidden West
  2. God of War Ragnarok
  3. Ratchet & Clank: Rift Apart

بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5 Stray

بهترین بازی مستقل پلی استیشن 5: بازی Stray

اولین موردی که باید در مورد بازی Stray، به عنوان بهترین اثر مستقل کنسول پلی استیشن 5 بدانید، این است که بازی مذکور یک کلید اختصاصی برای صدای گربه دارد. دومین موردی که باید بدانید، این بوده که بازی Stray یک ماجراجویی فوق‌العاده خلاقانه با محوریت یک گربه گمشده در اعماق دنیای سایبرپانکی با نور‌های نئونی و ربات‌های مختلف است. از زمان معرفی بازی Stray مشخص بود که استودیو BlueTwelve محصولی خاص را در دست ساخت دارد. به وضوح مشخص است که کاربران پلی استیشن 5 با این ادعا موافق هستند.

بازی استری هم‌اکنون روی پلی استیشن 4 و PS5 در دسترس بوده و بدون هیچ هزینه اضافه‌ای می‌توانید آن را از طریق سرویس پلی استیشن پلاس تجربه کنید. سایر آثار شاخص این بخش عبارتند از:

  1. Hades
  2. SIFU
  3. Kena: Bridge of Spirits

بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5 God of War Ragnarok

نشان‌دهنده گرافیک پلی استیشن 5: بازی God of War Ragnarok

استودیو Santa Monica در قالب بازی God of War Ragnarok که سال گذشته منتشر شد، 9 قلمرو اساطیر نورس را با جزئیات باور‌نکردنی ارائه کرده است. قله‌های پوشیده از برف میدگارد تضاد آشکاری با مناظر سوخته موسپل‌هایم و دیوار‌های اسگارد دارند و سازندگان اطمینان حاصل کرده‌اند که هیچ منقطه‌ای مانند دیگری نباشد. علاوه بر این، طراحی زیبای کاراکتر‌ها از جمله کریتوس و آترئوس و انیمیشن‌های خیره‌کننده موجب شده‌اند که بازی گاد اف وار رگناروک به لحاظ جلوه‌های بصری به یک تجربه تماشایی روی پلی استیشن 5 تبدیل شود.

بازی God of War Ragnarok را می‌توانید روی پلتفرم‌های PS4 و PS5 تجربه کنید. همچنین اگر جزو مشترکین سرویس PS Plus باشید می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای به مدت سه ساعت به این اثر دسترسی داشته باشید. سایر آثار شاخص این بخش عبارتند از:

  1. Horizon Forbidden West
  2. The Last of Us Part I
  3. Elden Ring

بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5 God of War Ragnarok

بهترین بازی پلی استیشن 5: بازی God of War Ragnarok

تا‌کنون بازی‌های مختلف و متعددی روی پلی استیشن 5 منتشر شده است، اما تنها یک اثر می‌تواند به بهترین بازی این پلتفرم تبدیل شود. بازی God of War Ragnarok در اواخر سال گذشته میلادی منتشر شد و توانست به تحت تاثیر قرار دادن بازیکنان در قالب ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس ادامه دهد. به واسطه ترکیب داستان‌پردازی فوق‌العاده با مبارزات نفس‌گیر، انواع و اقسام دشمنان و باس‌ها و مجموعه‌ای از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی، تازه‌ترین محصول استودیو سانتا مونیکا از سری خدای جنگ به عنوان بهترین بازی پلی استیشن 5 از نظر بازیکنان معرفی شده است. سایر آثار شاخص این بخش عبارتند از:

  1. Elden Ring
  2. Horizon Forbidden West
  3. Ghost of Tsushima: Director’s Cut

منبع: Playstation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Reza

    مهمان

    نشان‌دهنده گرافیک پلی‌استیشن۵ ، بازی هورایزن‌فوربیدن‌وست نیست؟

    پاسخ دهید